eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń Filii nr 12 i 46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Poznań: Remont pomieszczeń Filii nr 12 i 46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 266714 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich , Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, faks 061 8529868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Filii nr 12 i 46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznej nr 12/46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - przy ul. Arciszewskiego 27,60-271, Poznań - I etap prac obejmujący parter budynku. Planowane są prace rozbiórkowe i rozkucia ścian wewnętrznych, demontaż istniejących posadzek,węzłów sanitarnych i istniejących instalacji oraz wykonanie nowych w zakresie objętym projektami branżowymi z zakresu prac elektrycznych i sanitarnych oraz roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres zamówienia określają : - załącznik nr 1 do siwz obejmujący komplet dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa obejmuje planowane prace w całym obiekcie tj. na parterze i w piwnicach. Dla celów obecnego postępowania aktualna jest część dokumentacji projektowej dotycząca parteru budynku. Roboty budowlane w piwnicach będą przedmiotem II etapu prac remontowych, zlecanego w wyniku przeprowadzenia odrębnego postępowania przetargowego w 2009r. - załącznik nr 2 do siwz - zawierający przedmiary robót budowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych, - załącznik nr 3 - zawierający komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty : 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 4 do SIWZ), 2. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg załączonych przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( minimum dwie roboty ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość jednostkowej wykazanej roboty minimum 120.000,- zł brutto ), z podaniem ich wartości , przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie . ( Załącznik nr 5 do siwz). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 6 do siwz ) Przedłożony wykaz musi stanowić potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz należącym do właściwej izby samorządu zawodowego (do oferty należy dołączyć dokument uprawnień wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby) 7. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19, pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19, pok. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.