eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-09

Nidzica: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 266628 - 2014; data zamieszczenia: 09.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportowe uczniów wraz z zapewnieniem opieki. 3. Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania (punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę) do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania (do punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę). 4. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie . Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. 5. Usługa będzie świadczona w terminie od 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Szczegółowe rozkłady godzin dowozów i odwozów uczniów zostaną ustalone przez dyrektorów poszczególnych placówek na 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. 6. Dyrektorzy placówek przekażą Wykonawcy imienne listy uczniów uprawnionych do dowozów. 7. Zamówienie realizowane będzie na podstawie biletów miesięcznych. 8. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę. 9. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265). 10.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. 11.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, które polegać by miały na zwiększeniu ilości dowożonych dzieci na tych samych trasach stanowiących nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012r. ,poz. 1265 ze zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie dzieci i sprawowaniu opieki nad nimi o wartości tej usługi nie mniejszej niż: dla części I-VII - 200.000 zł, dla części VIII- XII - 20.000 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla części I-VII- 200.000 zł., dla części od VIII- XII- 20.000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 i 2 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a-2l do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy lub podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . 6.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1)wystąpienie prawnych ograniczeń, obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy lub działanie siły wyższej. 3.Każda zmiana, o której mowa w ust. 2 wymaga złożenia wniosku przez Wykonawcę do Zamawiającego oraz akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu (sekretariat) 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Łynie na trasie Nidzica- Dobrzyń- Wietrzychówko- Wietrzychowo- Łyna- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska-Orłowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Wietrzychowo-Łyna- 26 biletów miesięcznych - Nidzica-Żelazno-Łyna- 20 biletów miesięcznych - Nidzica-Bolejny-Łyna- 4 bilety miesięczne - Nidzica-Wólka Orłowska-Łyna- 13 biletów miesięcznych - Nidzica-Wietrzychówko-Łyna 2 bilety miesięczne - Nidzica-Dobrzyń-Łyna 2 bilety miesięczne - Nidzica-Orłowo-Łyna- 11 biletów miesięcznych Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1, 2 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica - Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica- Rozdroże- Nidzica- Szerokopaś- Litwinki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Zagrzewo-Nidzica- 51 biletów - Nidzica-Robaczewo-Nidzica 17 biletów - Nidzica-Rozdroże-Nidzica 49 biletów - Nidzica-Szerokopaś-Nidzica 19 biletów - Nidzica-Litwinki-Nidzica 19 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości (dla miejscowości Zagrzewo, Robaczewo przewidywane są 2 przywozy poranne i 2 odwozy) 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica -Piotrowice-Magdaleniec-Modłki-Bartoszki-Grzegórzki-Robaczewo-Waszulki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Piotrowice-Nidzica- 19 biletów - Nidzica-Magdaleniec-Nidzica- 24 bilety - Nidzica-Modłki-Nidzica- 11 biletów - Nidzica-Bartoszki-Nidzica- 24 bilety - Nidzica-Grzegórzki-Nidzica- 22 bilety - Nidzica-Robaczewo-Nidzica- 1 bilet - Nidzica-Waszulki-Nidzica- 5 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica- Piątki-Borowy Młyn-Kolonia Kanigowo- Kanigowo- Kamionka- Pawliki- Siemiątki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Piątki-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Borowy Młyn-Nidzica- 1 bilet - Nidzica-Kolonia Kanigowo-Nidzica- 3 bilety - Nidzica-Kamionka-Nidzica 7 biletów - Nidzica-Pawliki-Nidzica 5 biletów - Nidzica-Siemiątki-Nidzica 7 biletów - Nidzica-Kanigowo-Nidzica 30 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica - Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Orłowo- Wietrzychowo- Wietrzychówko- Łyna- Nibork- Radomin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Żelazno-Nidzica- 11 biletów - Nidzica-Orłowo-Nidzica 5 biletów - Nidzica-Wietrzychowo-Nidzica-22 bilety - Nidzica-Wietrzychówek-Nidzica- 1 bilet - Nidzica-Bolejny-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Wólka Orłowska-Nidzica- 7 biletów - Nidzica-Łyna-Nidzica- 10 biletów - Nidzica-Nibork-Nidzica- 11 biletów - Nidzica-Radomin-Nidzica- 3 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 1-2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica- Waszulki- Kolonia Piątki- Olszewo- Piątki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Waszulki-Nidzica- 17 biletów - Nidzica-Kolonia Piątki-Nidzica- 4 bilety - Nidzica-Olszewo-Nidzica- 10 biletów - Nidzica-Piątki-Nidzica- 21 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Rączkach, Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica - Litwinki- Załuski - Frąknowo - Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Litwinki-Rączki- 1 bilet - Nidzica-Litwinki-Nidzica- 2 bilety - Nidzica- Załuski-Rączki- 29 biletów - Nidzica- Załuski-Nidzica- 16 biletów - Nidzica-Frąknowo-Rączki- 9 biletów - Nidzica-Frąknowo-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Mogiłowo-Rączki- 1 bilet - Nidzica-Mogiłowo-Nidzica- 3 bilety - Nidzica-Januszkowo-Rączki- 42 bilety - Nidzica-Januszkowo-Nidzica- 9 biletów - Nidzica-Michałki-Rączki- 4 bilety - Nidzica-Michałki-Nidzica- 4 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 3-4 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Bartki- Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Bartki- 4 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Muszaki -Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Muszaki- 3 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dowożenie uczniów do do Szkoły Podstawowej w Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Kozłowo- Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Kozłowo- 1 bilet Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół w Nr 1, 2 i 3 na trasie Nidzica- Tatary- Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Tatary- 31 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Napiwodzie, Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica- Wały- Zimna Woda - Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Wały-Napiwoda- 5 biletów - Nidzica-Wały-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Zimna Woda-Napiwoda- 2 bilety - Nidzica-Zimna Woda-Nidzica- 5 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.