Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Godkowo: Doposażenie i dostosowanie oddziału przedszkolnego w Godkowie - w ramach projektu Zmieniamy się na lepsze
Numer ogłoszenia: 266582 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godkowo , Godkowo 14, 14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 249 72 10, faks 55 249 72 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggodkowo.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie i dostosowanie oddziału przedszkolnego w Godkowie - w ramach projektu Zmieniamy się na lepsze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie i dostosowanie oddziału przedszkolnego w Godkowie w ramach projektu Zmieniamy się na lepsze, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje następujące części, część pierwsza dostosowanie toalet i dostawa mebli przedszkolnych, część druga dostawa naczyń i akcesoriów gastronomicznych tj doposażenie kuchni i dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, część trzecia dostawa zabawek i pomocy edukacyjnych dla dzieci tj zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne potrzebne do realizacji zajęć, część czwarta dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego między innymi laptop, projektor, kserokopiarka, aparat, kamera, tablica interaktywna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru. Każde urządzenie będzie posiadało kartę gwarancyjną. Każdy z dostarczonych artykułów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia deklaracji towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. Wszystkie dostarczone produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. Wykonawca wystawi fakturę na zamówienie objęte umową w rozbiciu na pakiety..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-0, 39.16.10.00-8, 39.14.10.00-0, 39.22.10.00-7, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggodkowo.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Godkowie
Godkowo 14
14-407 Godkowo
pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Godkowie, Godkowo 14, 14-407 Godkowo, sekretariat,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Zmieniamy się na lepsze współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostosowanie toalet i dostawa mebli przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostosowanie toalet i dostawa mebli przedszkolnych - szczegóły w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-0, 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa naczyń i akcesoriów gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: doposażenie kuchni i dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach szczegółowy opis w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-0, 39.22.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa zabawek i pomocy edukacyjnych dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne potrzebne do realizacji zajęć - szczegółowy opis w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in. laptop, projektor, kserokopiarka, aparat, kamera, tablica interaktywna - szczegółowy opis w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- "Dostawy pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia"
- Zakup sprzętu informatycznego
- "Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wola."
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.