eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa i montaż hydraulicznego dźwigu osobowego trzy przystankowego, o udźwigu Q=630 kg, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w Zakładzie Przyrodoleczniczym nr 1 w Kołobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Kołobrzeg: Dostawa i montaż hydraulicznego dźwigu osobowego trzy przystankowego, o udźwigu Q=630 kg, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w Zakładzie Przyrodoleczniczym nr 1 w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 266465 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż hydraulicznego dźwigu osobowego trzy przystankowego, o udźwigu Q=630 kg, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w Zakładzie Przyrodoleczniczym nr 1 w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż do położonego na terenie miasta Kołobrzegu Zakładu Przyrodoleczniczego nr 1 hydraulicznego dźwigu osobowego trzy przystankowego, o udźwigu Q=630 kg, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, parametry techniczne i szczegółowy opis zamieszczono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dostarczany dźwig osobowy powinien być fabrycznie nowy, wykonany w pierwszym gatunku oraz powinien odpowiadać parametrom technicznym i użytkowym opisanym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Z dostawą łączy się usługa polegająca na dostarczeniu zamawianego dźwigu osobowego transportem wykonawcy do miejsca przeznaczenia, zamontowanie dźwigu osobowego w miejscu pracy, a także przeprowadzenia przeszkolenia personelu zamawiającego z zakresie bezpiecznej i właściwej obsługi urządzenia. 4. Na dostarczany dźwig osobowy udzielona zostanie gwarancja jakości obowiązująca przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty odbioru dźwigu osobowego przez zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz powinien posiadać doświadczenie w realizacji dostaw i montażu dźwigów osobowych. Spełnieniem warunku w zakresie posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym czasie, dostaw wraz z montażem dźwigów osobowych, z których co najmniej jedna była o wartości umownej nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto albo suma wartości trzech dostaw wynosiła 80% ceny ofertowej. 4. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do sprawnego realizowania czynności serwisowych (potencjał własny lub w ramach podwykonawstwa). 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiada doświadczenie i dysponuje odpowiednimi środkami techniczno-ekonomicznymi, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy-Pzp zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 3. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, zamawiający - przed podpisaniem umowy - zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dostaw wraz z montażem, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, zawierający: dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), przedmiotu dostaw, wartości zamówienia, okresu realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia). 5. Przynajmniej trzy referencje, potwierdzające dostawy o standardzie podobnym do wynikającego z załącznika nr 1 do SIWZ-u w okresie ostatnich 5 lat, potwierdzone oceną minimum dobrą w protokóle odbioru. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie zamówienie dokumenty, o których mowa w punkcie 1 i 2 składają każdy oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85.00
  • 2 - miesięczna ryczałtowa cena za usługi serwisowe i konserwacyjne dostarczonego urządzenia - 15.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.