eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Osieck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Osieck: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Osieck
Numer ogłoszenia: 266413 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osieck.pl; www.osieck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Osieck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa 129 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Osieck Zakres przedsięwzięcia obejmuje budowę 129 kpl. biologicznych oczyszczalni ścieków, pracujących na bazie osadu czynnego na zatapialnym złożu biologicznym, , który szczegółowo określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót, Dokumentacja techniczna i Przedmiar Robót, w tym: - 96 kpl. - RLM 4 - 6 , - 33 kpl. - RLM 6-10, Odprowadzenie wód oczyszczonych do studni chłonnych - 128 szt., pompownie ścieków surowych - 88 szt., pompownie ścieków oczyszczonych 41szt., wykonanie zasilania elektrycznego i rozruchu technologicznego - 129 szt. Rurociągi z PVC zgodnie z przedmiarem robót. Zamówienie obejmuje również badania oczyszczonych ścieków z 5 losowo wybranych oczyszczalni ścieków z każdej miejscowości (ilość badań do wykonania została uwzględniona w przedmiarze) oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą /129 szt. oczyszczalni/. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych urządzeń. Liczba zamawianych urządzeń może ulec zmianie do 10% ogólnej liczby zamawianych urządzeń. Wymagania jakościowe i materiałowe: a) do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I gatunku, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, b) występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. c) zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, zachowania technologii oczyszczania ścieków i wszystkich parametrów jakości oczyszczonych ścieków określonych w dokumentacji projektowej, d) zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii oczyszczania ścieków. Zaproponowane rozwiązania oczyszczania ścieków muszą pracować w połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego, stabilizowanego w warunkach tlenowych i beztlenowych. Całość procesów oczyszczania musi odbywać się w jednym zbiorniku. Oczyszczalnie muszą spełniać wymogi normy PN-EN 12566 - 3+A1:2009 e) wykonawca składający ofertę na materiały równoważne będzie obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikających z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. f) zastosowane wyroby budowlane muszą spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm (szczegółowe opisy w specyfikacji technicznej) przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane), a w szczególności dla: - oczyszczalni ścieków, wymagania normy PN-EN 12566-3+A1: 2009 - okres gwarancji minimum 10 lat - w związku z bardzo wysokim poziomem wód gruntowych na terenie gminy Osieck, wymagana wytrzymałość korpusu oczyszczalni powinna wynosić powyżej 55 kN/m2 - studzienek kanalizacyjnych z betonu, wymagania normy PN - EN 1917:2004 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). g) wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 3. Ponadto w ramach zamówienia oprócz dostawy i montażu urządzeń oraz wykonaniu wszelkich robót budowlanych zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami robót, które stanowią podstawę opracowania kosztorysu ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest również: a) wykonać pomiary instalacji elektrycznej zasilającej każdą oczyszczalnię, b) przeprowadzić rozruch wybudowanych oczyszczalni ścieków, aż do osiągnięcia pełnego efektu oczyszczania ścieków, c) dostarczyć dokumentację techniczno - ruchową, d) zlecić i uzyskać pozytywne wyniki badań ścieków oczyszczonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości ścieków odprowadzanych do środowiska) dla 5 losowo wybranych oczyszczalni z każdej miejscowości (liczba badań określona w przedmiarze) przeprowadzone przez stacje sanitarno - epidemiologiczną bądź inne akredytowane laboratorium, e) przeprowadzić minimum 4 godzinne szkolenie dla jednego przedstawiciela z każdej posesji w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i książki usług serwisowych, f) zapewnić pełną obsługę geodezyjną (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), g) w ramach gwarancji zapewnić obowiązkowy przegląd roczny każdej oczyszczalni z wpisaniem uwag i zaleceń dla użytkownika do książki serwisowej (bez wywozu osadu nadmiernego). W przypadku konieczności naprawy lub wymiany urządzeń czas oczekiwania na powtórne uruchomienie nie może przekroczyć 7 dni roboczych. 4. Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty ziemne 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45232400-6 - Roboty budowlane w kanałów ściekowych 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 5. Zaleca się Oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje projekt wykonawczy, przedmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załączone do SIWZ na podstawie którego Oferenci zobowiązani są do obliczenia ceny oferty. Ponieważ projekty wykonawcze są powtarzalne, różnią się jedynie długością przyłączy, do niniejszej specyfikacji dołączone zostały przykładowe projekty. Cenę należy obliczyć na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.24.00-6, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: X. Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku Spółdzielczym Sobienie Jeziory, Nr rachunku 04 9197 0004 0020 0006 2000 0010 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca oryginał wniesienia wadium dołącza do oferty w oddzielnej kopercie, na której zaznacza : Wadium. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Osieck., natomiast w ofercie wpina kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiadają potencjał techniczny i zatrudniają osoby zdolne do wykonania zamówienia, a) posiadania wiedzy i doświadczenia - tj. realizacji w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienie na roboty budowlane, związane z budową przydomowych oczyszczalni ścieków - w którym wybudowano łącznie minimum 40 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków,Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów za zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymogów poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez oferentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; tj. posiada lub ma zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią, w tym: koparkę, spycharkę, sprzęt do zagęszczania gruntu, specjalistyczny sprzęt do odwodnienia igłofiltrami; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów za zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymogów poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez oferentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektryka z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych, lub zgodnie z art. 26 ust. 2 pkt. 2b przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów kadrowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów za zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymogów poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez oferentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) są w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia tj. - dysponuje środkami obrotowymi lub zdolnością kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN, - posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów za zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymogów poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez oferentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). c) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. d) Parafowany projekt umowy (Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). e) Kosztorys ofertowy - szczegółowy opracowany w zakresie zgodnym z przedmiarem robót. f) Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców) - załącznik nr 7 g) Dokumenty potwierdzające, że oczyszczalnie ścieków spełniają normę 12566-3:2005+A1:2009, posiadają znak CE oraz deklarację zgodności wydaną przez producenta potwierdzającą osiągnięte parametry oczyszczonych ścieków na podstawie badań w laboratorium badawczym wydanym przez jednostkę notyfikowaną w Unii Europejskiej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych urządzeń. Liczba zamawianych urządzeń może ulec do 10% ogólnej liczby zamawianych urządzeń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecku ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Osiecku ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z PROW 2007- 2013 z działania Podstawowe usługi dla ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.