eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa Ubrań Gazoszczelnych 8 kpl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Płock: Dostawa Ubrań Gazoszczelnych 8 kpl.
Numer ogłoszenia: 266377 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku , ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3667800, fax. 024 3667837.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp-plock.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Ubrań Gazoszczelnych 8 kpl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych ubrań gazoszczelnych w ilości 8 kpl. zgodnych z PN - EN wyposażonych w aparat powietrzny i radiotelefonu nasobny z łącznościa podhełmową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.10 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp potwierdzili spełnienie poniższych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Na oferowany przedmiot zamówienia udzielą gwarancji minimum 24 miesięcy. 3.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 4.W przypadku ubiegania się o w.w zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. 5.Wykonawcy którzy umożliwią bezpłatne zdobycie uprawnień dla 2 pracowników KM PSP w Płocku dotyczących oferowanego sprzętu tj.: a)konserwacji i legalizacji ubrań gazoszczelnych, aparatów powietrznych i masek. b)napraw ubrań gazoszczelnych, aparatów i masek odbywających się na zasadzie wymiany poszczególnych podzespołów np. wymiana przewodów ciśnieniowych, reduktorów w aparacie powietrznym oraz wymianę mocowań i membran w masce powietrznej, 6.Zdobycie uprawnień o których mowa w pkt 4 odbędzie się najpóźniej do końca sierpnia 2009 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1, oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności. Świadectwo (świadectwa) dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. (Dz. U. nr 143, poz.1002). 2.Dokumenty, które należy dołączyć do przedłużenia zamówienia najpóźniej w dniu dostawy Instrukcja użytkowania Instrukcja przechowywania i konserwacji W przypadku, gdy wykonawca zmierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom część wykonania zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Możliwość szybkiej wymiany rękawic na polu akcji (np. rękawice są mocowane przy pomocy pierścieni, które zapewniają ich łatwą i szybką wymianę) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp-plock.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kmpsp-plock.bip.org.pl Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku 09-402 Płock ul. Wyszogrodzka 1 a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku 09-402 Płock ul. Wyszogrodzka 1 a I pietro sekretariat pokój 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.