eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie obowiązków zastępcy Kierownika Projektu zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Pałacu Morskich - dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Kraków: Pełnienie obowiązków zastępcy Kierownika Projektu zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Pałacu Morskich - dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62
Numer ogłoszenia: 266364 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147004 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 94 10, faks 12 617 94 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków zastępcy Kierownika Projektu zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Pałacu Morskich - dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków zastępcy Kierownika Projektu zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Pałacu Morskich - dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 , a w szczególności: 1) Bieżącej aktualizacji Wniosku i Studium wykonalności oraz dokumentów niezbędnych do podpisania umowy i aneksów do niej; 2) Bieżącej aktualizacji analizy finansowej i ekonomicznej projektu (wynikająca ze zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych finansowania projektu oraz kosztów związanych z realizacją inwestycji) , 3) Dostosowania studium wykonalności do zmian wynikających z przygotowania projektu budowlanego i wykonawczego inwestycji j.w. 4) Analizy zmian w przepisach i wytycznych dot. Realizacji projektu i informowanie o nich zespołu projektowego przedstawianie wniosków członkom Zespołu celem podejmowania stosownych działań. 5) Wykonywanie, zadań ww. przy współpracy z członkami Zespołu pod nadzorem Kierownika Zespołu: a) Aktualizacją harmonogramów rzeczowo - finansowych; b) Przygotowaniem wniosków o płatność pośrednią oraz końcową wraz z załącznikami, c) Przygotowaniem dokumentów do opracowania aneksów do umów o dofinansowanie, d) Monitorowaniem przebiegu realizacji projektu, e) Przygotowaniem sprawozdań (okresowych, rocznych oraz końcowego) z realizacji projektu i pomoc przy składaniu dokumentacji do Urzędu Marszałkowskiego, f) Kompletowaniem i nadzorem nad poprawnością załączników do sprawozdań, w tym: zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, wskaźniki realizacji projektu, postęp finansowy projektu (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) g) Skompletowaniem i nadzorem nad poprawnością załączników do wniosków o płatność, w tym nadzór nad przygotowaniem dokumentacji finansowej do wniosków o płatność (faktury), inne dokumenty wymagane zgodnie z umową o dofinansowanie, h) Przygotowaniem korespondencji pomiędzy beneficjentem a instytucją finansującą i) Monitorowaniem wdrażania projektu, osiągnięciem i rozliczaniem wskaźników projektu, j) Przygotowaniem innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, k) Przeprowadzeniem i prawidłowością działań promocyjnych l) Ostateczne rozliczenia i zamknięcia projektu. m) czynny udział w spotkaniach zespołu Kierownika Projektu zadania jw. w terminie określonym przez Kierownika Projektu. 6) Dodatkowo wskazywanie na potrzebę podjęcia działań korygujących w sytuacjach kryzysowych. 7) Zamawiający przewiduje zadaniowy czas pracy zastępcy Kierownika, 8) Spotkania zespołu projektu będą odbywać się raz w tygodniu, 9) Zastępca Kierownika powinien być dyspozycyjny na każde wezwanie Kierownika Projektu 10) Adres biura projektu: ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin. 11) Zamawiający dopuszcza następujące formy kontaktu z Zastępcą Kierownika: droga elektroniczna (e-mail) tel. komórkowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Tomczyk, ul. Szmaragdowa 24a/20, 20-570 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.