eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych i kalendarzy dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych i kalendarzy dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 266341 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209483 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 461 30 00, faks 0-22 461 33 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych i kalendarzy dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych i kalendarzy dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Część A: 1. Zestaw piśmienniczy: pióro wieczne, długopis i etui -100 szt. 2. Pióro - 100 szt. 3. 1 rodzaj - Pen drive usb 4 GB - karta - 800 szt. 4. 2 rodzaj - Pen drive usb 4 GB - szklany - 200 szt. 5. Notatnik z gumką - 250 szt. 6. Drewniany kalendarz - 100 szt. 7. Płyty cd z nadrukiem - 500 szt. 8. Płyty dvd z nadrukiem - 500 szt. Cześć B: 1. Narzędzie wielofunkcyjne z latarką w zestawie - 100 szt. 2. Apteczka - 100 szt. 3. Kubek termiczny - 100 szt. 4. Talerz z oryginalnym wzorem - 4 rodzaje - 100 szt. 5. Torba z butelek PET i juty - 100 szt. 6. Składany koszyk - 100 szt. Część C: 1. Kalendarz kieszonkowy - 1000 szt. 2. Kalendarz B5 wer. 1 - 800 szt. 3. Kalendarz B5 wer. 2 - 800 szt. 4.Kalendarz trójdzielny (ścienny) - 1000 szt. 5. Kalendarz biurkowy (planer, biuwar) - 250 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 78.22.50.00 - 78.22.50.00 30.19.97.92 - Kalendarze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków POIiŚ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: 1. Zestaw piśmienniczy: pióro wieczne, długopis i etui - 100 szt. 2. Pióro - 100 szt. 3. 1 rodzaj - Pen drive usb 4 GB - karta - 800 szt. 4. 2 rodzaj - Pen drive usb 4 GB - szklany - 200 szt. 5. Notatnik z gumką - 250 szt. 6. Drewniany kalendarz - 100 szt. 7. Płyty cd z nadrukiem - 500 szt. 8. Płyty dvd z nadrukiem - 500 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Biskupia 4/1, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63222,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47419,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63222,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Cześć B: 1. Narzędzie wielofunkcyjne z latarką w zestawie - 100 szt. 2. Apteczka - 100 szt. 3. Kubek termiczny - 100 szt. 4. Talerz z oryginalnym wzorem - 4 rodzaje - 100 szt. 5. Torba z butelek PET i juty - 100 szt. 6. Składany koszyk - 100 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja C4 sp. z o. o., ul. Gdańska 25c/2, 01-614 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34638,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35858,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.