eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla pododdziału neurochirurgii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla pododdziału neurochirurgii.
Numer ogłoszenia: 26631 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla pododdziału neurochirurgii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: substytut opony twardej - 10 szt.; opona regeneracyjna - 5 szt.; zestaw do mocowania pokrywy czaszki - 42 szt.; klej tkankowy - 5 szt.; materiały typy Tachakomb - 40 szt.; proteza ubytków kości czaszki - 10 szt.; implanty do stabilizacji kręgosłupa szyjnego z dostępu przedniego - 10 kpl.; klatki międzytrzonowe szyjne - 15 szt.; klatki wchłaniane międzytrzonowe szyjne - 5 szt.; substytut kości - 20 szt.; stabilizacja międzytrzonowa kręgosłupa lędźwiowego (dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa - szt.10;klatki międzytrzonowe prostopadłościenne-kpl.10); stabilizacja wyrostków kolczystych - 5 kpl.; silikonowa stabilizacja kręgosłupa lędźwiowego - 5 szt.; stabilizacja transpedikularna piersiowo-lędźwiowego odcinka kręgosłupa (zestaw do stabilizacji transpedikularno-laminarnej-10 kpl.;klatki międzytrzonowe lędźwiowe PLIF -kpl.10;substytu kości - poj. 5 cm3 -op.3;cement z mieszalnikiem do zabiegów wertebroplastyki-kpl.3; zestaw refrakcyjny do zabiegów neurochirurgicznych - 15 szt.; narzędzia operacyjne - 28 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b)nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c)nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SUBSTYTUT OPONY TWARDEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUBSTYTUT OPONY TWARDEJ Rozmiar 2 cm x 10 cm - 2 szt. Rozmiar 6 cm x 8 cm - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPONA REGENERACYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opona regeneracyjna typu DURAGEN - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZESTAW DO MOCOWANIA POKRYWY CZASZKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO MOCOWANIA POKRYWY CZASZKI Klipsy 11 mm - 24 szt. Klipsy 16 mm - 18 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KLEJ TKANKOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej tkankowy op. 5 ml - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY TYPU TACHAKOMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialna gąbka do hemostazy 1x 1x1 - 10 szt. Wchłanialna gąbka do hemostazy 1,5x1,5x1 - 10 szt. Wchłanialna gąbka do hemostazy 8x5x1 - 10 szt. Wchłanialna gąbka do hemostazy 8x2x1 - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PROTEZA UBYTKÓW KOŚCI CZASZKI TYPU CODUBIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza ubytków kości czaszki - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IMPLANTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do stabilizacji kręgosłupa ( Płytka do przedniej stabilizacji,Wkręty) - 10 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KLATKI MIĘDZYTRZONOWE SZYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki międzytrzonowe - 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KLATKI WCHŁANIANE MIĘDZYTRZONOWE SZYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki wchłaniane międzytrzonowe szyjne - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SUBSTYTUT KOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny granulat op. min 3cm3 - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa - 10 szt. Klatki międzytrzonowe prostopadłościenne kpl. 2 szt.- 10 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: STABILIZACJA WYROSTKÓW KOLCZYSTYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System stabilizacji wyrostków kolczystych (Płytka,Śruba blokująca) - 5 Kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SILIKONOWA STABILIZACJA KRĘGOSŁUPA LĘDZWIOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silikonowa dynamiczna stabilizacja kręgosłupa lędźwiowego - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: STABILIZACJA TRANSPEDIKULARNA PIERSIOWO - LĘDŹWIOWEGO ODCINKA KRĘGOSŁUPA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do stabilizacji transpedikularno-laminarnej (Śruby,Nakrętki,Poprzeczka,Pręt do docięcia) - 10 kpl. Klatki międzytrzonowe lędźwiowe PLIF kpl. - 2 klatki - 10 kpl. Substytu kości - poj. 5 cm3 - 3 op. Cement z mieszalnikiem do zabiegów wertebroplastyki - 3 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZESTAW RETRAKCYJNY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW RETRAKCYJNY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH - 15 szt. narzędzi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: NARZĘDZIA OPERACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA OPERACYJNE - 28 szt narzędzi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.