eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Realizacja zajęć specjalistycznych w Przedszkolu Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Sieradz: Realizacja zajęć specjalistycznych w Przedszkolu Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 266296 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz , pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć specjalistycznych w Przedszkolu Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dydaktycznych z zakresu edukacji przedszkolnej w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-10-121/10-00), na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym obejmujących następujące zajęcia: - psychologiczne, - logopedyczne, - korekcyjno - kompensacyjne, - z zakresu dogoterapii. 2. Usługi dydaktyczne świadczone będą na terenie Przedszkola nr 3 ul. Władysława Łokietka 27a, 98-200 Sieradz. 3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - przeprowadzenia wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci uczestniczących w popołudniowych zajęciach przedszkolnych (dotyczy wyłącznie realizacji zajęć korekcyjno - kompensacyjnych); - opracowania programu zajęć; - prowadzenia zajęć, w oparciu o opracowany przez siebie program, zgodnie z ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć; - rozwijania zainteresowań i umiejętności dziecka w tematyce prowadzonych zajęć; - prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć: dzienniki zajęć z wpisem liczby godzin, tematyką zajęć i obecnością dzieci; - opracowania narzędzi diagnostycznych do badania efektów zajęć; - prowadzenia obserwacji dzieci uczestniczących w zajęciach pod kątem postępów i rozwoju oraz ich dokumentowanie; - przedstawiania koordynatorowi projektu w Przedszkolu Nr 3 sprawozdania dotyczącego postępów dzieci po każdym zakończonym kwartale (w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu danego kwartału); - przestrzegania tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); - zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania usług będących przedmiotem niniejszej umowy i ich przedłożenia Zamawiającemu przed dniem zawarcia umowy (dotyczy realizacji zajęć korekcyjno - kompensacyjnych oraz zajęć z zakresu dogoterapii). 4. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00. 5.Informacja o ofertach częściowych: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania: Zadanie 1 - przeprowadzenie zajęć psychologicznych dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zadanie 2 - przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zadanie 3 - przeprowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20 godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zadanie 4 - przeprowadzenie zajęć z zakresu dogoterapii dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zamawiający dopuszcza przesunięcia liczby godzin pomiędzy poszczególnymi latami kalendarzowymi wdrażania projektu, przy czym łączna liczba godzin zajęć nie może ulec zmianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyły osoby: Zadanie 1 - przeprowadzenie zajęć psychologicznych - posiadające kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - psychologa w przedszkolach określone w §19 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), - posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku psychologa, Zadanie 2 - przeprowadzenie zajęć logopedycznych - posiadające kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - logopedy w przedszkolach określone w §21 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), - posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku logopedy, Zadanie 3 - przeprowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych - posiadające kwalifikacje do realizacji zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, - posiadające co najmniej roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, Zadanie 4 - przeprowadzenie zajęć z zakresu dogoterapii - posiadające przygotowanie pedagogiczne określone w §1 pkt3 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), - posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu dogoterapii,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyły osoby posiadające uprawnienia: Zadanie 1 - posiadające kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - psychologa w przedszkolach określone w § 19 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). Zadanie 2 - posiadające kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - logopedy w przedszkolach określone w § 21 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). Zadanie 3 - posiadają kwalifikacje do realizacji zajęć korekcyjno - kompensacyjnych. Zadanie 4 - posiadają przygotowanie pedagogiczne określone w §1 pkt3 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór proponowanej do zawarcia umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: - zmianę osoby prowadzącej zajęcia; zmiana ta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym musi być to osoba spełniająca wymagania określone SIWZ i posiadająca kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczenie pedagogiczne co najmniej takie samo jak osoba wskazana w wykazie osób zawartym w ofercie, - Zamawiający dopuszcza przesunięcia liczby godzin pomiędzy poszczególnymi latami kalendarzowymi wdrażania projektu, przy czym łączna liczba godzin zajęć nie może ulec zmianie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia pod warunkiem uzyskania zgody Województwa Łódzkiego - Instytucji Pośredniczącej, przyznającej dofinansowanie na realizację projektu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy: - w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona. 5. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 6. Nadzór nad realizacją umowy sprawować będzie jednostka budżetowa Gminy Miasto Sieradz - Przedszkole Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu. 7. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta przez Dyrektora Przedszkola Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu. 8. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieardz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 28, Urząd Miasta Sieradza, Plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klientów, Urząd Miasta Sieradza, Plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przedszkola równych szans, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.