Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Bartoszyce: Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach
Numer ogłoszenia: 266296 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach , Kinkajmy 18a, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 761 68 64, faks 0-89 761 68 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw oleju opałowego typu lekkiego na potrzeby Gimnazjum im. M. Kopernika i pawilonu sportowego w miejscowości Kinkajmy, 2.Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na 35.000 litrów. 3.Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw oleju opałowego typu lekkiego o parametrach: lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm 2/s; wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; zawartość siarki nie więcej niż 0,20% (m/m); 4.Wymagane są jednorazowe dostawy oleju opałowego na koszt dostawcy do Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach na podstawie zamówień zgłaszanych przez dyrektora gimnazjum (sekretarki) w terminie czterodniowym od złożenia zamówienia, w ilości zgłoszonej przez osobę zgłaszającą. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 5.Dostawca zobowiązany jest udostępnić do wglądu na żądanie zamawiającego świadectwo jakości na daną partię oleju opałowego. 6.Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. 7.Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy. 8.Częstotliwość dostaw uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych i związanego z tym zużycia oleju przez kotłownię w/w gimnazjum. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorcy. 10.Opał dostarczany będzie transportem Wykonawcy do w/w miejscowości. 11.Dostawa paliwa winna odbywać się autocysterną ( z odmierzaczem paliwa) z możliwością dostarczenia jednorazowo od 3.000 do 5.000 litrów. 12.Opał dostarczony będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zgłoszeniami w okresie od daty zawarcia umowy do 29 grudnia 2009 r. 13.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1)Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu umowy. 2)Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za prawidłowy przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 15.Wykonawca winien określić numery telefonów kontaktowych i numery faksu oraz inne ustalenia niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz specyfikacją. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w części VI siwz lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Nie złożenie lub nie uzupełnienie wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a oferta wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 4. Jeżeli wymagane dokumenty nie będą spełniały wymagań określonych w części X ust 3, zamawiający oceni, że wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i wykluczy wykonawcę z postępowania a jego ofertę uzna za odrzuconą. 5. Opis sopsobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika. 3)Kserokopia faktury poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca cenę ostatniej dostawy oleju opałowego na podstawie, której oferent dokonał kalkulacji ceny. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V należy załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika 18a, 11-200 Bartoszyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bartoszycach, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
- Zakup samochodu dostawczo - osobowego
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.