eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa lekłów (9 pakietów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26628

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa lekłów (9 pakietów) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Jolanta Jędra - st. inspektor ds. zamówień publicznych, al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, tel. +48 22 8185061 w. 1154, fax +48 22 6191908, e-mail: zamowienia@praski.waw.pl, www.praski.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa lekłów (9 pakietów). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet I - leki iniekcyjne Pakiet II - kontrasty Pakiet III - leki anestezjologiczne Pakiet IV - leki psychotropowe Pakiet V - leki odurzające Pakiet VI - leki tabletkowe Pakiet VII - leki galenowe Pakiet VIII - substancje recepturowe Pakiet IX - koncentraty płynu dializacyjnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa. Kod NUTS: 5.14.22.65.08.8. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 900 000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: pakiet I - 3700,00 zł pakiet II - 300,00 zł pakiet III - 1000,00 zł pakiet IV - 500,00 zł pakiet V - 200,00 zł pakiet VI - 1300,00 zł pakiet VII - 1300,00 zł pakiet VIII - 100,00 zł pakiet IX - 500,00 zł. Razem wadium za pakiety I - IX - 8900,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności -. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - dotyczy osób, które upoważnione są do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z ZUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2003 albo informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu. - Dowód wniesienia wadium - kopia przelewu, a w przypadku innych form - oryginalny dokument dołączony do oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 90% 2. Termin płatności - 10%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać listownie, pocztą elektroniczną lub odebrać osobiście w Biurze Organizacyjno-Prawnym Szpitala Praskiego, w budynku D, pok. 9 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcą są: 1) Jolanta Jędra - st. inspektor ds. zamówień publicznych, od pon. do piątku w godz. 8.00 - 14.30 - sprawy formalnoprawne, tel. 022 8185061 wew. 1154 2) mgr Maria Nowak-Nałęcz - kierownik apteki, od pon. do piątku w godz. 8:00 - 14.30 - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia, tel. 022 8185061 wew. 1138 lub 8180976. 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-15/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 12:00, Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, Biuro Organizacyjno-Prawne - budynek D, pok. 9.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.05.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pakiet I - leki iniekcyjne. 3) Zakres lub wartość: 64 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pakiet II - kontrasty. 3) Zakres lub wartość: 4 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet III - leki anestezjologiczne. 3) Zakres lub wartość: 6 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IV - leki psychotropowe. 3) Zakres lub wartość: 16 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet V - leki odurzające. 3) Zakres lub wartość: 6 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VI - leki tabletkowe. 3) Zakres lub wartość: 107 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VII - leki galenowe. 3) Zakres lub wartość: 62 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VIII - substancje recepturowe. 3) Zakres lub wartość: 26 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 (M016, M001). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IX - koncentraty płynu dializacyjnego. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.