eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami socjalnymi - budynek A i C, w ramach inwestycji określonej w budżecie Gminy Miasto Łęczyca Budownictwo socjalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Łęczyca: Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami socjalnymi - budynek A i C, w ramach inwestycji określonej w budżecie Gminy Miasto Łęczyca Budownictwo socjalne
Numer ogłoszenia: 266236 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225192 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami socjalnymi - budynek A i C, w ramach inwestycji określonej w budżecie Gminy Miasto Łęczyca Budownictwo socjalne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: - wybudowanie budynków mieszkalnych wielorodzinnych, socjalnych szt. 2 - budynek A i C, - wykonanie przyłączy instalacji wodno kanalizacyjnej dla budynków wielorodzinnych, socjalnych - budynek A i C. Sieć wod-kan zasilająca projektowane budynki została wykonana w latach poprzednich przy budowie budynku B, w załączniku inwentaryzacja geodezyjna załącznik nr 1a - wykonanie instalacji elektrycznej budynków wielorodzinnych, socjalnych - budynek A i C - wykonanie układów pomiarowych dla budynków A i C, - wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej budynków A i C, - wykonanie instalacji co. zasilanej z kuchni węglowej z wkładem grzewczym budynków A i C. - likwidacja słupa ( kolizja z budowanym budynkiem C) Inwestycja zlokalizowana na działce nr 132/3 w Łęczycy przy ulicy Wrzosowej (dawna Kaliska). Na terenie działki zaprojektowano zespół trzech parterowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych z wydzielonymi mieszkaniami socjalnymi (budynek A, B, C). W ramach niniejszego postępowania zostaną wybudowane dwa budynki A i C - budynek B został wykonany w latach poprzednich. Projektowane budynki A i C stanowią wydzielone lokale socjalne z aneksem kuchennym oraz łazienką i dodatkowo pomieszczeniem gospodarczym, przydzielonym do każdego lokalu. Powierzchnia zabudowy projektowanych budynków A - 165,80m2 , C- 197,70m2 Wymiary zewnętrzne budynków A-17,68mx16,38m: C-16,08 m x 18,18 m. W dokumentacji projektowej przewidziano montaż okien drewnianych. Zamawiający dokonuje zmiany na okna z PCV z obustronną okleiną drewnianą o parametrach technicznych określonych w dokumentacji. Zamontowane okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane. W dokumentacji projektowej przewidziano wykonanie okładziny schodów z gresu antypoślizgowego. Zamawiający dokonuje zmiany na kostkę brukową koloru szarego gr. 6 cm. Teren objęty inwestycją nie podlega ochronie konserwatorskiej. Zamawiający informuje, iż wokół budynków A i C poza schodami wejściowymi do budynku należy wykonać opaską o szerokości 50 cm z kostki betonowej szarej grubości 6 cm w obrzeżach chodnikowych 6 x 20 na podsypce piaskowej 4 cm - kalkulacja własna. Pozostały zakres związany z utwardzeniem terenu (branża drogowa) nie jest przedmiotem zamówienia. Sieci i przyłącza Zaopatrzenie w wodę przewidywane jest z miejskiej sieci wodociągowej. W zakresie obsługi energetycznej przewiduje się zasilenie budynku z miejskiej sieci energetycznej. W zakresie odprowadzenia ścieków sanitarnych przewiduje się odprowadzenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej. P-pożarowe zaopatrzenie w wodę Hydranty zlokalizowane w pasie ulicznym Ukształtowanie terenu Teren płaski, z lekkim spadkiem. Zieleń Teren posiada kilka drzew i krzewów do likwidacji (ze względu na kolizje z projektowanymi budynkami). Teren zostanie uporządkowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z zastrzeżeniami zawartymi w decyzji pozwolenia na budowę oraz organów uzgadniających - ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Zamawiający informuje, iż na postawie zamieszczonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy dokonać wyceny na podstawie której zostanie wybudowany budynek A i C w stanie wykończonym (wraz z pełnym wyposażeniem wymienionym w dokumentacji) wraz z przyłączami do budynku A i C wodnym, kanalizacyjnym i elektrycznym. 2. Wykonanie robót budowlanych. 1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlano-wykonawczy, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 2. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i inwentaryzację powykonawczą. 3. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 6. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b)dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c)protokoły z badania materiałów i urządzeń, d)dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 8. Wykonawca zaopatrzy obiekt w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (p.poż., sanitarnymi, bhp). 9. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 10. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów. 12. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 13. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 14. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 36 m-cy, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 3. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej (projekcie budowlano-wykonawczym) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 3) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, STWiOR oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 5) Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót. 6) Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez wykonawcę musi być sporządzony z uwzględnieniem uwarunkowań : a) pierwsza faktura może być złożona do Zamawiającego po wykonaniu części robót, nie wcześniej niż po miesiącu realizacji budowy, b) kolejne faktury za poszczególne części zamówienia mogą być wystawiane za wykonaną część (element) możliwą do odbioru nie częściej niż jedna faktura na miesiąc, c) faktury za częściowe wykonanie robót budowlanych mogą być wystawiane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym pod warunkiem, że poszczególne części wykonania zamówienia będą zakończone i będą tworzyć element możliwy do odbioru, 7) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 8) Zapłata za poszczególne faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 21 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru częściowego lub protokołu odbioru ostatecznego. 9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.31.10 - 45.33.31.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Mieszkaniowego MARKA, ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 674700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 823307,65

  • Oferta z najniższą ceną: 823307,65 / Oferta z najwyższą ceną: 823307,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.