eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Remont dróg gminnychw miejscowości Jodłowa Wisowa droga Na Kozaka o nr ewid. dz. 6316 i w miejscowości Jodłowa droga Maślakowice - Kłusek o nr ewid. dz. 1740, 1764/2, 1789

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Jodłowa: Remont dróg gminnych: w miejscowości Jodłowa Wisowa droga Na Kozaka o nr ewid. dz. 6316 i w miejscowości Jodłowa droga Maślakowice - Kłusek o nr ewid. dz. 1740, 1764/2, 1789
Numer ogłoszenia: 266200 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203518 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jodłowa, , 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 014 6833044, 6833053, faks 014 6833053.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych: w miejscowości Jodłowa Wisowa droga Na Kozaka o nr ewid. dz. 6316 i w miejscowości Jodłowa droga Maślakowice - Kłusek o nr ewid. dz. 1740, 1764/2, 1789.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac związany z remontem drogi gminnej Na Kozaka w m. Jodłowa Wisowa Przewidziany do remontu odcinek drogi gminnej Na Kozaka w Jodłowej Wisowej, dz. nr ewid. 6316, o długości 600 m, w km 0+400 - 1+000, został zniszczony w wyniku występujących w ostatnim okresie ulewnych opadów atmosferycznych oraz powodzi. Droga posiada jezdnię o nawierzchni żwirowej. Odbudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy, a następnie wyrównania i wyprofilowania istniejącej nawierzchni. Przyjęto obustronne ścięcie poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwozem ziemi na odległość do 1 km. Na całym przewidzianym do odbudowy odcinku drogi, o długości 600 m zaprojektowano wzmocnienie istniejącego podłoża poprzez wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni 2,50 m. W celu odpowiedniego połączenia projektowanej nawierzchni jezdni remontowanego odcinka drogi z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, na całej jej szerokości wykonać mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,25 m i średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. Zakres prac związany z remontem drogi gminnej Maślakowice - Kłusek w Jodłowej Przewidziany do remontu odcinek drogi Maślakowice - Kłusek w Jodłowej o długości 515,00 m usytuowany jest w km 0+585 - 1+100, dz. nr ewid. 1740, 1764/2, 1789. Droga w km 0+585 - 0+970 posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej, dalej występuje jezdnia o nawierzchni żwirowej, tj. w km 0+970 - 1+100. Szerokość jezdni wynosi 2,60 m. Obydwa w/w rodzaje nawierzchni jezdni na całym odcinku drogi znajdują się w złym stanie technicznym; są zniszczone i połamana, co świadczy o znacznym stopniu zużycia technicznego i użytkowego drogi. Powstałe wyboje, koleiny, wysadziny i przełomy stwarzają zagrożenie dla użytkowników drogi. Przyczyną takiego stanu drogi jest słaba konstrukcja warstw podbudowy pasa jezdnego, niezbędna dla przeniesienia obciążenia pochodzącego od odbywającego się obecnie ruchu kołowego pojazdów samochodowych, jak również występujące w ostatnim okresie długotrwałe i nawalne opady atmosferyczne, powodujące występowanie częstych powodzi, destrukcyjnie działających na drogi i związane z nimi obiekty i urządzenia inżynierskie. Biorąc pod uwagę powyższą ocenę stanu technicznego obiektu, konieczne jest wykonanie odbudowy i remontu istniejących nawierzchni jezdni drogowych. Remont drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Całość istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni należy dokładnie wyczyścić i skropić asfaltem w ilości 0,5 kg/m2. Miejscowe wyrwy, nierówności i koleiny wyrównać mieszanką mineralno - bitumiczną. Na odcinku o długości 61,0 m, tj. w km 0+639 - 0+700 istniejącą, zniszczona nawierzchnię bitumiczną jezdni należy wzmocnić siatka z włókien szklanych dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkę ułożyć na dodatkowej warstwie z mieszanki mineralno - bitumicznej , grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po zagęszczeniu. Na tak przygotowanym podłożu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni 2,60 m. W celu odpowiedniego połączenia projektowanej nawierzchni jezdni remontowanego odcinka drogi z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, na całej jej szerokości wykonać mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej na odcinku o długości 385 m, należy wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,25 m i średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. Odcinek drogi z jezdnią o nawierzchni żwirowej o długości 130,00 m należy odpowiednio wyrównać i wyprofilować. Na całej długości w/w odcinka drogi zaprojektowane zostało wykonanie dwóch warstw konstrukcyjnych podbudowy, t.j. dolnej z mieszanki tłuczniowej o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz górnej z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni 2,60 m. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej na odcinku o długości 144,00 należy wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,25 m i średniej grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Dokładny opis i zakres robót określony został w opisie technicznym szczegółowej specyfikacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246089,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213532,01

  • Oferta z najniższą ceną: 213532,01 / Oferta z najwyższą ceną: 226650,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.