Kraków: Przeprowadzenie zajęć dla studentów III roku kierunku zamawianego Informatyka z przedmiotów:
Programowanie równoległe i rozproszone , Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android) , Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone) , Programowanie sterowników, Programowanie mikrokontrolerów
Numer ogłoszenia: 266184 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dla studentów III roku kierunku zamawianego Informatyka z przedmiotów: Programowanie równoległe i rozproszone , Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android) , Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone) , Programowanie sterowników, Programowanie mikrokontrolerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dla studentów III roku kierunku zamawianego Informatyka z przedmiotów: Programowanie równoległe i rozproszone , Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android), Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone), Programowanie sterowników, Programowanie mikrokontrolerów.Zamówienie zostało podzielone na osiem zadań częściowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 d SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 d SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 d SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia winien dysponować osobami do realizacji zamówienia posiadającymi : 1) wykształcenie wyższe techniczne na poziomie II stopnia (mgr inż.) 2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych/szkoleń lub kursów dla dorosłych z zakresu przedmiotu, na który składana jest oferta co najmniej 120 godzin. 3) bardzo dobrą znajomość przedmiotu, na który składana jest oferta. Ze względów organizacyjnych jedna osoba /wykładowca może realizować maksymalnie 2 zadania częściowe (max. 60h/rok). Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu osób i Informacji o osobie realizującej zamówienie na podstawie załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 d SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Informacje o osobach bioracych udział w realizacji zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ lub Zobowiązanie - osoby fizycznej - Załącznik nr 9 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą, c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej d) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia. e) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Automatyka i Robotyka, informatyka - kierunki zamawiane współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (UDA POKL.04.01.02-00-050/12-00), Zamówienie musi być realizowane w terminie: od 13.10.2014 r. do 30.06.2015 r (semestr zimowy -13.102014 do 31.01.2015 , semestr letni 01.02.2015 do 30.06.2015).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Programowanie równoległe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Programowanie równoległe 30h w semestrze zimowym 2014/2015 , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programowanie rozproszone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Programowanie rozproszone 30h w semestrze letnim 2014/2015, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android) Grupa 1 - 30h w semestrze letnim 2014/2015, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Android) Grupa 2 - 30h w semestrze letnim 2014/2015, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone) Grupa 1 - 30h w semestrze zimowym 2014/2015, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zaawansowane programowanie urządzeń mobilnych (Windows Phone) Grupa 2 - 30h w semestrze zimowym 2014/2015,oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Programowanie sterowników (1x30 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Programowanie sterowników 30h w semestrze letnim 2014/2015, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Programowanie mikrokontrolerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Programowanie mikrokontrolerów 30h w semestrze zimowym 2014/2015, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.