Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Katowice: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń Miejskiego Przedszkola Nr 6 w Katowicach, ul. Uniwersytecka 15, na potrzeby Oddziału Żłobka Miejskiego, z przebudową instalacji wewnętrznych (wod-kan, c.o., wentylacji, gazowej, elektrycznych), w ramach projektu Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców
Numer ogłoszenia: 266174 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych , ul. Mariacka 23 23, 40-014 Katowice, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń Miejskiego Przedszkola Nr 6 w Katowicach, ul. Uniwersytecka 15, na potrzeby Oddziału Żłobka Miejskiego, z przebudową instalacji wewnętrznych (wod-kan, c.o., wentylacji, gazowej, elektrycznych), w ramach projektu Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń Miejskiego Przedszkola Nr 6 w Katowicach, ul. Uniwersytecka 15, na potrzeby Oddziału Żłobka Miejskiego, z przebudową instalacji wewnętrznych (wod-kan, c.o., wentylacji, gazowej, elektrycznych). Zamówienie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Meritum Grupa Budowlana, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., ul. Oświęcimska 90b, 32-500 Chrzanów. Roboty budowlane w przedmiocie zamówienia prowadzone będą w czynnym na parterze budynku Oddziale Żłobka Miejskiego. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO. Działka nr 3/46, na której zlokalizowany jest budynek Miejskiego Przedszkola Nr 6 położona jest w centrum Katowic, przy ulicy Uniwersyteckiej 15. Na działce znajduje się dwukondygnacyjny budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony oraz urządzenia placu zabaw i zieleń rekreacyjna. Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne z poddaszem. Na parterze budynku mieści się Oddział Żłobka Miejskiego (dwa oddziały), a na piętrze znajdują się pomieszczenia Miejskiego Przedszkola nr 6. W piwnicy znajdują się pomieszczenia techniczne oraz pomieszczenia kuchni. Poddasze, z pomieszczeniami mieszkania służbowego, obecnie nie jest użytkowane, Budynek wybudowany został w technologii tradycyjnej i wyposażony we wszelkie instalacje wewnętrzne konieczne do funkcjonowania przedszkola i żłobka. Obecne w budynku Miejskie Przedszkole Nr 6 przeniesione będzie do adaptowanych pomieszczeń parteru w pobliskiej Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach przy Al. Roździeńskiego 82. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków. Na działce są zlokalizowane sieci oraz instalacje zewnętrzne: wodno-kanalizacyjne, c.o., gazu i elektryczna. Dojście i dojazd na teren inwestycji odbywa się bezpośrednio z ul. Uniwersyteckiej, istniejącą bramą i furtką. Główne wejście do budynku na poziomie parteru, przez zewnętrzne schody i betonową pochylnię, ma bezpośredni dostęp z chodnika zlokalizowanego przy drodze publicznej. Po przebudowie forma architektoniczna obiektu pozostanie bez zmian, z działaniem inwestycyjnym na zewnątrz budynku polegającym na wymianie drzwi z klatki schodowej na drzwi o szerokości 120 cm oraz montażu klapy oddymiającej na daszku klatki schodowej. Dane techniczne budynku - stan istniejący pow. zabudowy ~730 m2; pow. użytkowa piętra ~573 m2; liczba kondygnacji podziemnych 1; liczba kondygnacji nadziemnych 2 + poddasze nieużytkowe; wysokość 16,51 m; szerokość 17,10 m; długość 40,10 m. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego Budynek będący przedmiotem przebudowy będzie pełnić funkcję Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach. Projektowane zmiany adaptacyjne: Parter: wiatrołap; komunikacja; klatka schodowa; toaleta dla rodziców; toaleta dla dzieci; gabinet kierownika; wózkownia; szatnia dla dzieci. Piętro: 3 sale zajęć, każda z węzłem sanitarnym dostępnym bezpośrednio z sali, jako pomieszczenia przeznaczone na pobyt łącznie 90 dzieci, ze strefami bawialni i sypialni oraz węzłem sanitarnym dostępnymi bezpośrednio z sal; zaplecze socjalne pracowników (pomieszczenie socjalno-szatniowe personelu, toaleta personelu); zespół pomieszczeń kuchni piętrowej: rozdzielnia, do której dostarczane są gotowe posiłki z istniejącej kuchni znajdującej się w pomieszczeniach piwnic; zmywalnia, przedmagazyn i magazyn oraz pomieszczenie mycia wózków; pomieszczenia magazynowe oraz pomieszczenia porządkowe. Posiłki dla dzieci w projektowanych grupach na piętrze będą realizowane w ramach cateringu wewnętrznego. Gotowe posiłki będą transportowane z pomieszczeń kuchennych znajdujących się w piwnicach poprzez dźwig kuchenny. W skład pomieszczeń kuchennych na piętrze wchodzą: przedmagazyn; magazyn zasobów kuchennych wyposażony w regały; pomieszczenie mycia wózków: złączka, wpust podłogowy, wyprofilowana posadzka, miejsce na suszenie wózków; rozdzielnia posiłków; zmywalnia. Zakres robót adaptacyjnych: OGÓLNIE: wykonanie wyburzeń i zamurowań; wykonanie ścian działowych; sufity podwieszane; przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w zakresie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji kanalizacji sanitarnej; rozbudowa instalacji gazu - wykonanie fragmentu nowej instalacji gazowej zasilającej projektową kuchenkę gazową; rozbudowa instalacji c.o. - grzejniki, zawory, montaż klimakonwektora; przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej; przebudowa instalacji elektrycznej wysoko i niskoprądowej: instalacja oświetlenia podstawowego; instalacja oświetlenia awaryjnego; instalacja gniazd wtyczkowych; ochrona przepięciowa wewnętrzna; ochrona p. pożarowa; ochrona od porażeń prądem elektrycznym; System Okablowania Strukturalnego; System Sygnalizacji Włamania i Napadu; System Videodomofonowy. montaż wyposażenia technologii rozdzielni i zmywalni; montaż barier w oknach o wysokości parapetu mniejszej niż 85 cm. KONDYGNACJA PODDASZA: montaż klapy oddymiającej na podkonstrukcji stalowej; drzwi do pomieszczeń i okna; wymiana drzwi do pomieszczeń poddasza na drzwi o odporności ogniowej EI 30. wykonanie ścian działowych; wykończenie ścian - tynki wewnętrzne, malowanie, płytki ceramiczne; montaż barier w oknach. aranżacja wnętrz wg zaprojektowanych materiałów, urządzeń, wyposażenia wnętrz i ich kolorystyki..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 23.10.2015r. do godziny 10.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na: (1) budowie, przebudowie lub remoncie budynków lub pomieszczeń o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, (2) wykonaniu lub wymianie instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, (3) wykonaniu lub wymianie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, (4) wykonaniu lub wymianie instalacji c.o. o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, (5) wykonaniu lub wymianie instalacji wentylacji mechanicznej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, iż dysponuje: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, której powierzy pełnienie funkcji kierownika budowy, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, niezbędne do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa niezbędne do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się wykonawcy w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W sytuacji gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
- 3 - Okres gwarancji na wykonane roboty konstrukcyjno-budowlane - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: 1. wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, a w szczególności siły wyższe obejmujące: klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia pogodowe; 2. kiedy zaistniały inne przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: warunki uniemożliwiające realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powyżej 2 tygodni; ujawnienia w trakcie robót urządzeń, instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z dokumentacji technicznej; realizowanie przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 3. gdy w terminie ustawowym lub 30 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub instytucja nie wydały stosownego dokumentu; 4. działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, w tym protesty mieszkańców lub innych osób prawnych lub fizycznych; 5. gdy zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych; 6. gdy zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 7. kiedy Zamawiający wstrzyma roboty lub nastąpi przerwa w realizacji robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na okres powyżej 2 tygodni; 8. kiedy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; 9. nieterminowego przekazania Wykonawcy terenu budowy.2. Inne zmiany: 1. zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy, 2. zmiany osób wyznaczonych do: kierowania robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy oraz innego zatrudnionego personelu. 3. zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę. 3. Dopuszcza się wszelkie zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującą zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą, a Zamawiającym. 4. Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zojo.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok. 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok. 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.