Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Jarosław: Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalna budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących segment,,D,, i Łącznik w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 266151 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących im.Książąt Czartoryskich w Jarosławiu , ul. Kraszewskiego 39, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6215419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalna budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących segment,,D,, i Łącznik w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną budynku ZSO- SEGMENT ,,D,, I Łącznik przy ul. Kraszeskiego 39. Zakres robót objętych zamówieniem: demontaż instalacji odgromowej i po wykonaniu pokrycia wykonanie nowej,rozbiorka pokrycia dwuwarstwowgo z papy na lepiku na podlożu betonowym,rozbiórka rynien z blachy ocynkowanej nienadającej się do użycia,wywiezienie materiałów z rozbiórki w tym papy po utylizacji,uzupełnienia tynków i nakryw kominów,uzupełnieniapodłoża pod pokrycie papą,wykonanie pokrycia dwuwarstwowego z papy termozgrzewalnej,malowanie obróbek blacharskich,montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej,malowanie emulsyjne kominów zgodnie z SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejsze specyfikacji tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. a Wykonawca przedłoży wykaz wykonywanych robót budowlanych min 3 roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotm budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem,że roboty te zostały wykonane należycie zał. nr 2 Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno zamóqwienie na roboty budowlane o wartości nie niższej od 100 000 zł. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, prptpkołami końcowego odbioru itp. b Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy. Warunek ten Zamawiajacy uzna za spełniony,jeżeliKierownik budowy posiada co najmniej 2- letnie doświadczenie awodowe poparte posiadaniem uprawnień budowlanychw zakresie branży ogólnobudowlanej i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zał. do siwz Ilość lat doświadczenia zawodowego należy liczytć od daty wystawienia uprawnień budowlanych 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełninia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1 Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z ośwaidczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z potępowania na podstawie art. 24 ust. 1i2 ustawy pzp - zgodnie zzał. nr 1 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 mieśięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w człości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanycj w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanaowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakłaniają obowiązek posiadania takich uprawnień zał, nr 3 do SIWZ Zamawiający wzywa Wykonawców,którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie,chyba, że mimo ich uzupelnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń,oraz dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaroslav.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. KsiążątCzartoryskich 37-500 Jarosław ul. Kraszewskiego 39 seg D księgowość p. nr 16 w godz. 7.30 - 15.00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Książąt Czartoryskich 37-500 Jarosław ul Kraszeskigo 39 - sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A2
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- REMONT ELEWACJI Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKU WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWNYCH W JAROSŁAWIU
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Dostawa używanego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.