eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwąBudowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku etap I - budowa krytej pływalni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Lesko: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku etap I - budowa krytej pływalni
Numer ogłoszenia: 266137 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sport Lesko Sp. z o.o. w Lesku , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 469 80 01, faks 13 469 64 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.lesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku etap I - budowa krytej pływalni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku etap I - budowa krytej pływalni. Zadanie realizowane wspólnie na podstawie art. 16 ustawy PZP przez firmę Sport Lesko Sp. z o. o. i Gminę Lesko ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko. Projekt swym zakresem obejmuje budowę krytej pływalni wraz z niezbędnymi instalacjami oraz zagospodarowanie terenu, położonego w północno - zachodniej części miasta Lesko na działkach nr 239/9, 739/3, 116/5, 116/6, 116/7, 116/8, 116/9, 116/3, stanowiących własność Gminy Lesko. Kryta pływalnia jest głównym elementem Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego jaki ma powstać w Lesku. Budowa krytej pływalni, będzie obejmowała 5 zespołów funkcjonalnych: Zespół basenów W skład zespołu wejdzie hala basenów, widownie, szatnie i natryski, pomieszczenia ratowników, pomieszczenia pomocnicze, korytarz i recepcja basenowa. W hali basenów projektuje się: - basen pływacki 25x16m o zmiennej głębokości 1,8 - 2,0m, - basen rekreacyjny i lądowisko dla zjeżdżalni płaszczyznowej jako jedną nieckę z wydzielonymi funkcjami. Głębokość basenu w części rekreacyjnej wyniesie od 1,10 do 1,40m, lądowiska 1,10m), - dwie zjeżdżalnie: zjeżdżalnia płaszczyznowa szerokości 2m i długości ok. 20m z lądowiskiem w niecce basenu rekreacyjnego oraz zjeżdżalnia rurowa długości ok. 60m z oddzielnym lądowiskiem głębokości 0,80m, - brodzik dziecięcy głębokości max. 0,60m, - wannę z hydromasażem. Hala basenów będzie wyposażona w dwie widownie. Na poziomie plaży przy basenie pływackim projektuje się składaną widownię, służącą osobom przebywającym w hali basenów w czasie zawodów. W poziomie galerii zaprojektowano widownię dostępną z komunikacji ogólnej, przeznaczoną dla osób, które będą oglądały zawody nie wchodząc na płaszczyznę plaży. Zespół odnowy biologicznej. Zespół usługowy, 3 punkty usługowe. Zespół administracyjny. Zespół techniczno-eksploatacyjny Składa się z pomieszczeń technicznych i urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania obiektu i wymienionych wcześniej zespołów funkcjonalnych zlokalizowanych na parterze. Parametry techniczne budynku krytej pływalni: powierzchnia użytkowa 1777,5 m2 powierzchnia netto 5348,7 m2 powierzchnia całkowita 4862,4 m2 Kubatura 37640,0 m3 Projektowana infrastruktura techniczna Na terenie objętym Projektem i w jego bezpośrednim sąsiedztwie należy wykonać następujące media infrastruktury technicznej: - instalacje elektroenergetyczne - sieć gazowa o średnicach DN250 i DN40 - przewody wodociągowe sieci miejskiej DN 150 i DN100 oraz wodociąg DN80 - instalacje kanalizacyjne sanitarne DN200 - Instalacja odwodnienia deszczowego - kolektor DN1000 Instalacje zewnętrzne wodociągowe Instalacje wewnętrzne wodociągowe Kanalizacja sanitarna zewnętrzna Kanalizacja sanitarna wewnętrzna Odwodnienie deszczowe Zewnętrzne instalacje gazowe Zewnętrzna instalacja wymiennika gruntowego Instalacje cieplne w których skład chodzą: a. Wentylacja mechaniczna Instalacje elektroenergetyczne Ponadto będzie wykonywany: b. System sygnalizacji pożaru SAP c. System nagłośnienia muzycznego d. System telewizji dozorowej CCTV e. Okablowanie strukturalne f. System zegarowy g. Elektroniczny system obsługi klienta Oświetlenie zewnętrzne Oświetlenie wewnętrzne budynku pływalni Kanalizacja teletechniczna Urządzenia dźwigowe Technologia uzdatniania wody Założenia technologiczne Zagospodarowanie terenu: Tereny zielone (realizowane w ograniczonym zakresie, jedynie na obszarze związanym z budową krytej pływalni) Ciągi komunikacyjne ( realizowane w ograniczonym zakresie, jedynie na obszarze związanym z budową krytej pływalni). W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: - codziennej obecności na terenie realizacji inwestycji, potwierdzanej zapisem w dzienniku budowy, - reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, - sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, - wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, - żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót poprzez: uczestniczenie w dokonywaniu odbioru częściowego dla każdego etapu inwestycji oraz odbioru końcowego. - sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. - kontroli wpisów w dzienniku budowy, - dokonania odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, - ochrona interesów Zamawiającego, - sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej, - uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, - przeprowadzenie ewentualnych zmian w dokumentacji z uzyskaniem stosownych zezwoleń wraz z koordynacją działań z nadzorem autorskim i instytucją nadzorującą realizację projektu, - w przypadku gdyby zaistniała taka konieczność wyjaśnienie w imieniu Zamawiającego wszelkich wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, - sprawdzanie poprawności ubezpieczeń i gwarancji z warunkami umowy na roboty budowlane, - ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, - udzielanie pomocy we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z realizacją i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie zadania pod nazwą Budowa systemu zasilania w energię cieplną Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego w Lesku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego oraz innych zewnętrznych źródeł finansowania. tj. wnioski o płatność, sprawozdania, które będą rozliczane oddzielnie, - prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym a osobami uczestniczącymi w realizacji zadania. - organizowanie, prowadzenie oraz sporządzanie protokołów z regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami, innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, - przygotowanie materiałów koniecznych do odbioru końcowego i odbiorów częściowych: potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego i częściowego dla robót zakrytych, skompletowanie dokumentacji powykonawczej, skompletowanie dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.), koordynowanie odbiorów specjalistycznych: Państwowej Inspekcji sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej i innych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów, wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego. - Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru dla każdego etapu zadania (inspekcji) i sporządzanie protokołu odbioru końcowego, Świadectwa przejęcia, listy wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami umowy., - pomoc Zamawiającemu w realizacji uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji, - rozliczenie końcowe w ciągu 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z przygotowaniem druków PT i OT, - w okresie gwarancyjnym (okres zgłaszania wad), przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych, nadzorowanie i egzekwowanie usuwania wad przez Wykonawcę Robót, koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, wydanie świadectwa wykonania, przygotowanie i wydanie Końcowego Świadectwa Płatności, - przygotowanie niezbędnych dokumentacji do finansowego i merytorycznego rozliczenia dofinansowania udzielonego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach zadania pod nazwą Budowa systemu zasilania w energię cieplną Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego w Lesku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, oraz innych zewnętrznych źródeł finansowania. - inne czynności i zadania nie wymienione powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz .U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest obowiązany do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca przedłoży wykaz pełnionych nadzorów inwestorskich, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz pełnienia usług nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednego zadaniu o łącznej wartości robót budowlanych nie mniej niż 1500000,00- zł. brutto, w budynkach kubaturowych z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonywania, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający uznaje warunek za spełniony, jeżeli wykonawca nadzorował roboty budowlane przy budowie obiektów kubaturowych. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienia opisane powyżej a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków dotyczących potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży budowlanej wymagane ustawą Prawo budowlane wraz z kopiami dokumentów, potwierdzających posiadane kwalifikacje. b) jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej wymagane ustawą Prawo budowlane wraz z kopiami dokumentów, potwierdzających posiadane kwalifikacje. c) jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży sanitarnej wymagane ustawą Prawo budowlane wraz z kopiami dokumentów, potwierdzających posiadane kwalifikacje. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treść dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzają spełnienie warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W celu wykazania spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, c) podać informacje o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie. Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków ekonomiczno-finansowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sport Lesko Sp. z o.o. w Lesku ul. Parkowa 1 38-600 Lesko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Lesko, ul. Parkowa 1, pokoju nr 106 (I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zakres objęty przedmiarem nr 2 dotyczący odnawialnych źródeł energii, objęty jest finansowaniem ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.