eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Centrum Certyfikacji i Autoryzacji oraz System Wspomagania Pracy Urzędu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Kraków: Centrum Certyfikacji i Autoryzacji oraz System Wspomagania Pracy Urzędu
Numer ogłoszenia: 266079 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax. 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Certyfikacji i Autoryzacji oraz System Wspomagania Pracy Urzędu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Centrum Certyfikacji i Autoryzacji oraz System Wspomagania Pracy Urzędu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do specyfikacji - wzór umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.30.00 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz: 1. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali minimum jedną dostawę i wdrożenie centralnego systemu identyfikacji i autoryzacji (CCA) opartego o inteligentne karty PKI (minimum 1000 kart PKI) wraz z szyfrowaniem danych dla co najmniej 1000 użytkowników. Przez CCA Zamawiający rozumie system możliwy do wykorzystania w pracy urzędów lub innych instytucji z sektora administracji publicznej, który: 1) Umożliwia zarządzanie (wydawanie, blokowanie, generowanie) certyfikatów umożliwiających zastosowanie jako: podpis elektroniczny, podpis poczty elektronicznej oraz autoryzację użytkownika na stacji roboczej do logowania systemu, 2) Umożliwia zarządzanie listami certyfikatów odwołanych (CRL), 3) Umożliwia przechowywanie danych subskrybentów, wniosków o wydanie certyfikatu cyfrowego, certyfikatów cyfrowych, list CRL, archiwum kluczy kryptograficznych, 4) Umożliwia personalizację elektroniczną kart poprzez zapisanie w niej co najmniej następujących danych subskrybenta: numer identyfikacyjny PESEL, imię i nazwisko, jednostka organizacyjna, zdjęcie, 5) Umożliwia zarządzanie kartami mikroprocesorowymi, dzięki następującym funkcjom: podgląd zawartości karty (klucze, certyfikaty, dane subskrybenta), usuwanie obiektów, zmiana kodu PIN, odblokowanie kodu PIN przy użyciu kodu PUK, instalacja certyfikatu w magazynie systemowym, 6) Umożliwia rejestrację informacji o zdarzeniach związanych z wykonywanymi czynnościami: rejestracja, edycja, usunięcie wniosku, wydanie certyfikatu, odnowienie certyfikatu, odwołanie certyfikatu, zawieszenie i odwieszenie certyfikatu, 7) Umożliwia rejestrowanie co najmniej następujących informacji: data i godzina operacji, użytkownik wykonujący operację, typ operacji, wskazanie zakresu zmian (identyfikator wniosku, osoby, certyfikatu). 2. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali dla instytucji z sektora administracji publicznej minimum dwie dostawy i wdrożenia Systemu Wspomagania Pracy Urzędu (SWPU), działającego na centralnym repozytorium dokumentów. Każda z dostaw musiała dotyczyć systemu dla co najmniej 150 użytkowników. Przez SWPU, Zamawiający rozumie system możliwy do wykorzystania w pracy urzędów lub innych instytucji z sektora administracji publicznej, który: 1) Umożliwia elektroniczną wymianę informacji (dokumentów, pism) z klientem przez co łącznie stanowi narzędzie pracy dla pracowników oraz narzędzie do komunikacji z klientem - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29.09.2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (DZ.U. z 2005 r. Nr 200, poz. 1651), 2) Umożliwia znakowanie dokumentów kwalifikowanym znacznikiem czasu wywołującym skutki daty pewnej, 3) Umożliwia wykorzystanie i weryfikację bezpiecznego podpisu elektronicznego w zakresie dokumentów elektronicznych przychodzących do urzędu oraz dokumentów wysyłanych przez uprawomocnionych urzędników pracowników, 4) Realizuje wewnętrzne procedury urzędowe, 5) Automatycznie realizuje przepływ informacji pomiędzy stanowiskami komputerowymi użytkowników systemu, według ustalonej kolejności i zgodnie z określonymi ograniczeniami czasowymi, 6) Umożliwia odwzorowanie procesów biznesowych zachodzących w urzędzie zgodnie z wykonaną analizą tych procesów, 7) Umożliwia składowanie na nośnikach elektronicznych w sposób zorganizowany, wszelkiego rodzaju dokumentów wpływających do urzędu, wychodzących z urzędu i wytwarzanych w ramach urzędowych procedur biznesowych (repozytorium dokumentowe systemu), 8) Umożliwia elektroniczną wymianę informacji (dokumentów, pism) z klientem zewnętrznym, 9) Zapewnia zgodność z Instrukcjami kancelaryjnymi (wraz z odpowiednimi JRWA), pełną zgodność z Kodeksem postępowania administracyjnego oraz ustawami i odpowiednimi aktami wykonawczymi regulującymi pracę urzędów i instytucji z sektora administracji publicznej, 10) Umożliwia obsługę korespondencji przychodzącej, wewnętrznej i wychodzącej wraz z automatycznymi rejestrami dla tych rodzajów pism oraz umożliwiającą cyfrowe przetwarzanie papierowych wersji dokumentów wpływających do urzędu także drogą tradycyjną (składane przez pocztę lub osobiście), 11) Umożliwia obsługę spraw, zapewniającą definiowanie automatycznych procedur przepływu, a także ręczny mechanizm przesyłania spraw pomiędzy stanowiskami pracy, 12) Korzysta z relacyjnej bazy danych, 13) Dokumenty są gromadzone z repozytorium dokumentów, 14) Jest zbudowany w oparciu o architekturę trójwarstwową, tj. w szczególności zapewnia użytkownikowi - poza stanowiskiem skanowania dokumentów - pełną funkcjonalność obsługi systemu na terminalu graficznym 15) Komunikuje się z użytkownikiem za pomocą przeglądarki internetowej. 3. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali minimum dwie dostawy, instalacje i uruchomienia serwerów typu fault-tolerant Przez serwer typu fault-tolerant, Zamawiający rozumie rozwiązanie charakteryzujące się: 1) Rozwiązanie platformy serwerowej musi zapewniać współczynnik dyspozycyjności platformy na minimalnym poziomie 99,999% mierzone w skali roku. Wszystkie komponenty muszą być zdublowane. W przypadku usterki jednego elementu, jego odpowiednik musi być aktywną rezerwą i bez przestoju kontynuować normalną pracę systemu. Aktywna rezerwa musi być synchronizowana w czasie rzeczywistym ze swoim dokładnym odpowiednikiem w zakresie wszystkich procesów warunkujących poprawną, nieprzerwaną i niezakłóconą pod względem wydajności i dyspozycyjności pracę platformy 2) Rozwiązanie musi być wyposażone w zintegrowane w warstwie sprzętu serwera układy logiczne współpracujące z systemem operacyjnym, których zadaniem jest wykrywanie i izolowanie awarii komponentów sprzętowych serwera. Skutki awarii sprzętowych serwera nie mogą zostać przeniesione do warstwy systemu operacyjnego i warstwy aplikacyjnej serwera, 3) Rozwiązanie musi zapewnić przezroczyste przełączenie w przypadku wystąpienia awarii, tzn. użytkownicy nie mogą odczuć pogorszenia jakości pracy w zakresie wydajności oraz dyspozycyjności w chwili wystąpienia awarii sprzętowej serwera 4) Rozwiązanie musi odróżniać błąd oprogramowania od błędu sprzętowego, problemy muszą być automatycznie przypisywane do właściwej kategorii. Zastosowane rozwiązanie musi izolować i automatycznie eliminować błędy sprzętowe serwera. Dane przechowywane w pamięci operacyjnej serwera muszą być chronione przed awariami komponentów sprzętowych serwera takich jak płyta główna, procesor, pamięć RAM, karta sieciowa. Użytkownicy nie mogą utracić połączenia z serwerem oraz uruchomionymi na nim aplikacjami w chwili wystąpienia awarii serwera. Awaria sprzętowa serwera nie może mieć wpływu na poprawność przetwarzania instrukcji, wątek transakcji realizowanej w chwili wystąpienia awarii serwera nie może zostać utracony i musi zostać prawidłowo zakończony. 5) W środowisku sieciowym rozwiązanie musi łączyć się z przełącznikiem z wykorzystaniem jednego adresu fizycznego karty sieciowej MAC oraz jednego adresu IP tak, by był przezroczysty w warstwie sieci. Awaria serwera nie może powodować zmiany adresu karty sieciowej MAC serwera. 6) Zmiana wersji zainstalowanych aplikacji oraz aktualizacja systemu operacyjnego nie może wymuszać zmian konfiguracyjnych serwera w warstwie odpowiedzialnej za zachowanie wysokiej dyspozycyjności platformy. 7) Wymiana uszkodzonych podzespołów musi odbywać się bez konieczności wyłączania systemu poprzez użycie technologii HOT-SWAP. Wymianie także muszą podlegać najważniejsze komponenty: płyta główna, procesor, pamięć operacyjna, dyski twarde, karty rozszerzeń PCI, zasilacz, wentylatory 8) Po wymianie uszkodzonego komponentu musi nastąpić automatyczna synchronizacja danych pomiędzy podzespołem sprawnym, a przywróconym do działania, bez konieczności użycia dodatkowego oprogramowania czy wykonywania dodatkowych czynności. 9) Rozwiązanie musi działać bez konieczności tworzenia plików konfiguracyjnych lub skryptów, których zadaniem byłaby prawidłowa realizacja procedury przełączania awaryjnego pomiędzy elementami platformy serwerowej w przypadku wystąpienia awarii. 10) Rozwiązanie musi zapewnić możliwość zainstalowania i uruchomienia każdej aplikacji zgodnej z systemem operacyjnym bez wprowadzania w oprogramowaniu zmian, jakichkolwiek przeróbek lub modyfikacji. Rozwiązanie musi zapewnić dyspozycyjność platformy w warstwie sprzętowej oraz systemu operacyjnego na minimalnym poziomie 99,999% mierzona w skali roku dla każdej aplikacji zgodnej z systemem operacyjnym bez wprowadzania w tej aplikacji zmian, jakichkolwiek przeróbek lub modyfikacji. 11) W sytuacji wystąpienia błędu systemu operacyjnego serwera, platforma musi zapewnić natychmiastowy restart i bezzwłoczne przywrócenie aplikacji do działania, bez utraty informacji (tzw. zrzut zawartości pamięci dump) potrzebnych do analizy przyczyn wystąpienia błędu systemu operacyjnego. 4. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali minimum jeden projekt informatyczny prowadzony zgodnie z metodyką PRINCE2 lub PMI PMP lub inną równoważną o wartości co najmniej 0,4 mln zł brutto. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posługującymi się językiem polskim, spełniającymi poniższe wymagania: 5.1 Kierownikiem Zespołu Wykonawcy stojącego na czele Zespołu Wykonawcy legitymującym się: - potwierdzoną doświadczeniem umiejętnością zarządzania projektami w zakresie realizacji systemów informatycznych - wskazana osoba zarządzała minimum jednym projektem realizowanym w ciągu ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż 0,4 mln zł brutto, w zakresie realizacji systemów informatycznych, - certyfikatem z zakresu metodologii zarządzania projektami PRINCE 2 lub PMI PMP lub innym równoważnym. 5.2 Jednym analitykiem/projektantem systemów informatycznych legitymującym się: - potwierdzoną doświadczeniem umiejętnością informatyzacji lub projektowania systemów informatycznych - wskazana osoba uczestniczyła w realizacji minimum jednego projektu w okresie ostatnich trzech lat w zakresie informatyzacji lub projektowania systemów informatycznych, - certyfikatem z zakresu metodologii zarządzania projektami PRINCE 2 lub PMI PMP lub innym równoważnym. 5.3 Pięcioma wdrożeniowcami legitymującymi się: - potwierdzoną doświadczeniem umiejętnością i kwalifikacjami w zakresie wykonywania analizy przedwdrożeniowej tj. brał udział w jednym projekcie SWPU. 5.4 Minimum dwiema osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie administrowania oferowaną platformą serwerową potwierdzone ukończeniem kursu w zakresie administrowania oferowaną platformą serwerową..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie A - E niniejszego ogłoeszenia: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: A. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 6A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6B do specyfikacji). B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: C. Wykaz wykonanych dostaw na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w punktach III.2) 1 - 4 niniejszego ogłoszenia wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do specyfikacji. D. Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w ww. wykazie zostały wykonane należycie. E. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. III.2) 5 niniejszego ogłoszenia wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Dorota Turska - Graba tel. 012 616 12 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2) Wykonawca ma obowiązek złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferowane Funkcjonalności według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Funkcjonalności wymagane dla Centrum Certyfikacji i Autoryzacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Opis wymagań dla sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Ilość sprzętu - przedmiot dostawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6. Kopia dowodu wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w formie przelewu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.