eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawada › Nr spr. ZP. 271 - 5/14. Modernizacja stropu w budynku pałacowym - Ochla, os. Dworskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Zawada: Nr spr. ZP. 271 - 5/14. Modernizacja stropu w budynku pałacowym - Ochla, os. Dworskie
Numer ogłoszenia: 266072 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie , ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada, woj. lubuskie, tel. 68 3211279, faks 68 3212213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kzg.zg.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr. ZP. 271 - 5/14. Modernizacja stropu w budynku pałacowym - Ochla, os. Dworskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na modernizacji drewnianego stropu w trzech lokalach mieszkalnych w budynku zabytkowym położonym w Ochli - Osiedle Dworskie 22, gm. Zielona Góra, objęte pozwoleniem na budowę (decyzja nr 477/14 z dnia 26 V 2014 Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze) - należy wykonać prace opisane w projekcie budowlanym i w postanowieniu Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 V 2014, a w szczególności: a. w lokalach nr 8, 10 i 15 należy usunąć istniejące deskowanie podłogi i usnąć polepę wypełniającą przestrzeń pomiędzy belkami stropowymi. Następnie należy zaimpregnować belki preparatem ognio i grzybobójczym. Kolejnym krokiem będzie ułożenie belek poziomujących w celu wypoziomowania podłogi i dostosowania jej do poziomu podłogi w pomieszczeniach bezpośrednio sąsiadujących. W miejsce polepy należy ułożyć wełnę mineralną o grubości 15 cm. Następnie należy ułożyć na całości płyty OSB o grubości 25 mm łączonych na pióro i wpust z dodatkiem kleju. Na tak przygotowanym podłożu należy ułożyć podłogę z desek o parametrach opisanych w projekcie. b. w lokalu nr 8 dodatkowo należy rozebrać istniejącą ściankę działową przed demontażem podłogi. Po wykonaniu nowej podłogi należy wykonać nową ściankę działową o grubości 70 mm (szkielet) i obłożyć ją z dwóch stron płytami G-K ogniowymi i wypełnić wełną mineralną wraz montażem nowych drzwi wewnętrznych, płycinowych. 2. Podczas prowadzenia robót należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym terminy opróżniania poszczególnych lokali mieszkalnych. 3. Utylizacja gruzu, resztek polepy itp. leży całkowicie po stronie wykonawcy - na jego koszt. 4. Dokładny opis zakresu prac i technologii wykonania znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia/nie spełnia. Jako spełniający warunki zostaną uznani wykonawcy, którzy przedłożą wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (min. dwóch) określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; warunek zostanie spełniony, o ile wykonawca będzie legitymował się min. dwoma robotami budowlanymi polegającymi na pracach remontowo-budowlanych w obiekcie zabytkowym wpisanym do ewidencji zabytków, przy czym wartość każdej z wykonanych i wykazanych robót musi wynosić min. 25.000 zł brutto;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia/nie spełnia. Jako spełniający warunki zostaną uznani wykonawcy, którzy przedłożą wykaz kierowników budowy wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować kierownikiem budowy, który musi posiadać minimum dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - zgodnie z brzmieniem § 24 rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 VII 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia/nie spełnia. Jako spełniający warunki zostaną uznani wykonawcy, którzy przedłożą informację banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 35.000 zł. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA - podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków co do informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b. dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika - dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1. zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 2. w wyniku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych lub innych zdarzeń o charakterze siły wyższej; 3. w wyniku działań, poleceń i wytycznych osób (instytucji) trzecich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia; 4. z uwagi na możliwość uzyskania (utraty) przez Zamawiającego zewnętrznych środków pomocowych (także dodatkowych) umożliwiających sfinansowanie całości lub części zamówienia oraz zamówienia dodatkowego/uzupełniającego; 5. w wyniku realizacji poleceń/zaleceń instytucji odpowiedzialnych za przydzielenie i nadzór zewnętrznych środków pomocowych przeznaczonych na realizację inwestycji - w zakresie innym niż finansowy; 6. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (np. prace archeologiczne czy konserwatorskie, decyzje i postanowienia konserwatora zabytków); 7. z powodów braków lub błędów w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub wykonawczej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 8. opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu decyzji o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany; 9. przy opóźnieniu Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; 10. przy konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej uznanych przez Zamawiającego za istotne; 11. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 12. w przypadku odstępstwa przez Zamawiającego od przyjętych standardów materiałowych; 13. ze względu na niemożliwe do przewidzenia zmiany technologiczne; 14. nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia), aktów prawa miejscowego bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Gminie Zielona Góra (uchwały Rady Gminy, zarządzenia, decyzje Wójta Gminy Zielona Góra etc.); 15. ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług (VAT); 16. wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcanie spółek); 17. z uwagi na technicznie uzasadnioną konieczność wykonania robót zamiennych lub udzielenia ewentualnych zamówień dodatkowych lub uzupełniających; 18. nastąpi zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, a także objęcie podwykonawstwem części robót niewskazanych uprzednio w ofercie; 19. ze względu na uzasadnioną potrzebę zmiany osoby kierownika budowy i/lub robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kzg.zg.pl/zamowienia_publiczne/57/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.