eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Remont kładki stalowej dla pieszych nad torami kolejowymi linii nr 207 Toruń Wschodni Malbork na terenie stacji w Kwidzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Kwidzyn: Remont kładki stalowej dla pieszych nad torami kolejowymi linii nr 207 Toruń Wschodni Malbork na terenie stacji w Kwidzynie
Numer ogłoszenia: 266042 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218106 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kładki stalowej dla pieszych nad torami kolejowymi linii nr 207 Toruń Wschodni Malbork na terenie stacji w Kwidzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kładki stalowej dla pieszych nad torami kolejowymi na terenie stacji w Kwidzynie nad torami kolejowymi linii nr 207 Toruń Wschodni Malbork. Renowacja zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych schodów: Naprawa polega na oczyszczeniu całej konstrukcji przez powierzchniowe przemycie; zanieczyszczenia należy usunąć przy użyciu wody bieżącej z detergentem pod ciśnieniem z dyszą wirującą. W celu doboru ciśnienia wody, należy przeprowadzić próby sprawdzające czy powłoki malarskie nie ulegają zniszczeniu podczas mycia konstrukcji. Próby należy przeprowadzić dla ciśnienia 300, 400 i 500 bar. Konstrukcje spłukać wodą pod ciśnieniem bez detergentu. oczyszczenie ręczne lub strumieniowo ścierne w zamkniętym obiegiem ścierniwa w miejscach uszkodzeń o powierzchnie oczyścić metoda strumieniowo-ścierną bezpyłowo z zamkniętym obiegiem ścierniwa do Sa 2 12. zastosowanie sytemu powłok malarskich zabezpieczenia antykorozyjnego: gruntowanie - materiał na bazie żywicy epoksydowej i wypełniaczy metalicznych, warstwa pośrednia materiał powłokowy na bazie kopolimerów epoksydowych z niską zawartością rozpuszczalnika. Grubość warstwy 100 um, warstwa nawierzchniowa materiał powłokowy na bazie poliuretanu o wysokiej odporności barw i odporności na kredowanie. Grubość warstwy 60lub 80 um. Renowacja nawierzchni epoksydowej na płycie żelbetowej, stopniach żelbetowych i spocznikach powierzchni : Naprawa polega na: oczyszczenie ręczne lub strumieniowo-ścierne powierzchni w zamkniętym obiegiem ścierniwapo zmyciu powierzchnia pomostu powinna zostać osuszona, wszystkie uszkodzenia powierzchni powinny być naprawione. Części wystające powinny być skute lub zeszlifowane, a zagłębienia głębokości do 0,5 cm wypełnione poprzez szpachlowanie zaprawą na bazie żywic epoksydowych. Jako wypełniacz do żywicy może być stosowany cement, mączka kamienna i piasek oraz ich mieszaniny. Dobór wypełniacza uzależniony jest od grubości nakładanej warstwy zaprawy żywicznej. bardzo duże ubytki i nierówności płyty przekraczające 0,5 cm należy naprawić zaprawą niskoskurczową rysy występujące w podłożu powinny być wypełnione iniekcyjnie wytrzymałość na ściskanie powinna być równa wytrzymałości gwarantowanej wynikającej z przyjętej klasy betonu, natomiast w konstrukcjach przebudowywanych powinna być 25 MPa. wytrzymałość podłoża na odrywanie mierzona metodą pulloff (wg normy PN-EN 1542:2000) powinna wynosić średnio nie mniej niż 2,0 MPa przy wykonywaniu nawierzchni na chodnikach podłoże powinno być suche - beton w stanie powietrzno suchym, bez widocznych śladów wilgoci i spowodowanych wilgocią zaciemnień, wilgotność podłoża mniejsza od 4% nawierzchnia z żywic epoksydowych grubości 4 mm na zagruntowanej żywicą powierzchni. Wykonanie podkładu gruntującego Podkład gruntujący (primer) należy nanosić ręcznie pędzlem lub wałkiem, możliwie szybko, tak by nasączyć beton, lecz aby nie powstały kałuże. Rozprowadzanie primera należy zacząć od miejsc najwyższych. Zużyci powinno wynosić 0,3 kgm2. Okres przydatności primera do zużycia wynosi około 30 minut. Nałożona warstwa musi być posypana piaskiem kwarcowym o uziarnieniu od 0,1 do 0,4 mm. Orientacyjne zużycie piasku wynosi około 0,5 kgm2. Nakładanie pierwszej warstwy żywicy. Przygotowany materiał należy rozprowadzić równomiernie wałkiem lub szpachelką . Układanie rozpoczyna się od miejsc najwyższych. Żywicę aplikuje się w ilości 1 kgm2 tj. warstwą grubości 1.5 - 2 mm. Następnie bezpośrednio po rozprowadzeniu żywicy nakłada się kruszywo przez posypywanie (tak, aby między ziarnami kruszywa widoczna była żywica). Posypywanie należy zakończyć przed upływem 30 minut od wymieszania żywicy. Po 24 godzinach należy zmieść nadmiar kruszywa i przedmuchać powierzchnię sprężonym powietrzem. Nakładanie drugiej warstwy żywicy. Drugą warstwę żywicy nanosi się podobnie jak pierwszą. Zużycie jej powinno wynosić 1,5 kgm2, a zużycie kruszywa około 5 kgm2. Kruszywo powinno być posypane z nadmiarem około 30 %. Renowacja powłok malarskich na płycie żelbetowej, stopniach żelbetowych i spocznikach: Naprawa polega na oczyszczenie ręczne lub strumieniowo-ścierne powierzchni w zamkniętym obiegiem ścierniwa po zmyciu powierzchnia pomostu powinna zostać osuszona, wszystkie uszkodzenia powierzchni powinny być naprawione. Części wystające powinny być skute lub zeszlifowane, a zagłębienia głębokości do 0,5 cm wypełnione poprzez szpachlowanie zaprawą na bazie żywic epoksydowych. Jako wypełniacz do żywicy może być stosowany cement, mączka kamienna i piasek oraz ich mieszaniny. Dobór wypełniacza uzależniony jest od grubości nakładanej warstwy zaprawy żywicznej.bardzo duże ubytki i nierówności płyty przekraczające 0,5 cm należ naprawić zaprawą niskoskurczową rysy występujące w podłożu powinny być wypełnione iniekcyjnie wytrzymałość na ściskanie powinna być równa wytrzymałości gwarantowanej wynikającej z przyjętej klasy betonu, natomiast w konstrukcjach przebudowywanych powinna być 25 MPa. wytrzymałość podłoża na odrywanie mierzona metodą pulloff (wg normy PNEN 1542:2000) powinna wynosić średnio nie mniej niż 2,0 MPa przy wykonywaniu nawierzchni na chodnikach podłoże powinno być suche - beton w stanie powietrzno suchym, bez widocznych śladów wilgoci i spowodowanych wilgocią zaciemnień, wilgotność podłoża mniejsza od 4% powłoka malarska na bazie z żywic epoksydowych na zagruntowanej żywicą powierzchni. Renowacja nawierzchni płyty pomostowej Naprawa polega na oczyszczenie ręczne istniejącej nawierzchni wykonanie nowej nawierzchni odpornej na promienie UV, - materiał powłokowy na bazie poliuretanu, zużycie 0,4 kgm2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączony na stronie Zamawiającego www.bip.kwidzyn.pl. Zamawiający informuje, że przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Produkcyjno- Usługowa RODŁO, ul. 11 ego Listopada 26, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224140,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174098,47

  • Oferta z najniższą ceną: 174098,47 / Oferta z najwyższą ceną: 205582,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.