eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26595 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Iława: Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51085456900000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  , 14200   Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 485 468, faks 89 644 80 66, e-mail pzd@powiat-ilawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa), o łącznej długości 208,9 km, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 600 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli "Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach"), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku 1/1, na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/1. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni Uwaga: ? sprzęt do zimowego utrzymania należy przygotować wg wyciągu ze specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 (do postępowania przetargowego nr PZD.253.1.2016.4B) ? odśnieżanie i zwalczanie śliskości prowadzić zgodnie z "Zasadami odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach" załącznik nr 10 (do postępowania przetargowego nr PZD.253.1.2016.4B) . ? kierowcy i operatorzy sprzętu zobowiązani będą do przestrzegania zasad określonych w załączonej instrukcji - załącznik nr 11 (do postępowania przetargowego nr PZD.253.1.2016.4B). ? szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 30.08.2016 r. (postępowanie nr PZD.253.1.2016.4B) WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY DOT. WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Warunki ogólne stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawcy: Wykonawcy musi dysponować n/w sprzętem do zimowego utrzymania dróg (sprzęt własny, wynajęty użyczony lub dzierżawiony). Wymagany sprzęt: a) Nośnik z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 5 jednostek b) Samochód ciężarowy (bez piaskarki) z pługiem czołowym stalowym o masie min. 2,5 t - 1 jednostka c) Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa wykonawcy) - 1 jednostka d) Pług wirnikowy (sprzęt i obsługa wykonawcy) - 1 jednostka e) Koparko-ładowarka (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jednostki f) Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/1a (sprzęt i obsługa wykonawcy) Zadanie 5 1. Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie miasta Iława, łącznie 41 883 m2, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 180 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu wyznaczonych odcinków chodników powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli "Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ścieżkach rowerowych i chodnikach"), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe). e) opróżnianie koszy betonowych raz w tygodniu (poniedziałek) wraz z wywiezieniem i kosztami utylizacji f) zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników wraz z wywiezieniem i kosztami utylizacji g) samochód wywrotka i koparko - ładowarka używane będą wyłącznie na zgłoszenie przez zamawiającego w celu wywiezienia zalegającego śniegu na ścieżkach rowerowych i chodnikach Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników Zimowe utrzymanie chodników obejmować będzie chodniki wskazane w załączniku nr 2/5 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczenie powierzchni ścieżek rowerowych i chodników na całej szerokości 2. zgarnianie śniegu 3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego 4. wywożenie nadmiaru śniegu Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób: 5. w akcji czynnej - do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem (lub piaskiem z solą) oraz usuwania na bieżąco z nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych 6. w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni ścieżek rowerowych, chodników i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem lub piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Ścieżki rowerowe i chodniki muszą być odśnieżone na całej długości podanej w wykazach dla danej strefy. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb). Zimowe utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej Jako przystanek komunikacyjny w zimowym utrzymaniu, rozumie się wiatę lub słupek przystankowy oraz wydzielony teren chodnika i trawnika obejmujący obszar o długości 10 mb licząc od środka wiaty lub słupka przystankowego lub teren na długości zatoki autobusowej. Zimowe utrzymanie przystanków obejmować będzie przystanki komunikacyjne. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczenie powierzchni terenu przystanku 2. zgarnianie śniegu 3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego 4. wywożenie nadmiaru śniegu Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób: 5. w akcji czynnej - do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem z solą oraz usuwania na bieżąco z całej szerokości przystanku śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do powstania utrudnień w ruchu pieszych, a także pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie (poprzez dokładne odkucie do czystej nawierzchni) zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy śniegu za strefy wejścia/wyjścia do autobusu. Strefa ta powinna być odkuta na szerokości minimum 50 cm wzdłuż całej zatoki autobusowej. 6. w akcji biernej- do patrolowania stanu nawierzchni przystanków i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Po ustabilizowaniu się warunków pogodowych uprzątnięcie z terenu przystanku pozostałości po zimowym utrzymaniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: - rejestru stanu pogody, - meldunku dziennego o pracy sprzętu i indywidualnych kart pracy sprzętu, - meldunku dziennego o odśnieżaniu ręcznym, - rejestru zużycia materiałów do posypywania chodników, - rejestru faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu. Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/5 na odcinkach wyszczególnionych w załączniku nr 2/5. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Zadanie 6 1. Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa, łącznie 9 758 m2 chodników i 10,065 km ulic, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 100 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu wyznaczonych odcinków ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli "Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ścieżkach rowerowych, chodnikach i ulicach"), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe). e) opróżnianie koszy betonowych raz w tygodniu (poniedziałek) wraz z wywiezieniem i kosztami utylizacji f) zamiatanie ulic, ścieżek rowerowych i chodników wraz z wywiezieniem i kosztami utylizacji g) samochód wywrotka i koparko - ładowarka używane będą wyłącznie na zgłoszenie przez zamawiającego w celu wywiezienia zalegającego śniegu na chodnikach Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników Zimowe utrzymanie obejmować będzie ścieżki rowerowe i chodniki wskazane w załączniku nr 2/6 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczenie powierzchni ścieżek rowerowych i chodników na całej szerokości 2. zgarnianie śniegu 3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego 4. wywożenie nadmiaru śniegu Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób: 5. w akcji czynnej - do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem (lub piaskiem z solą) oraz usuwania na bieżąco z nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych 6. w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni chodników i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem lub piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Ścieżki rowerowe i chodniki muszą być odśnieżone na całej długości podanej w wykazach dla danej strefy. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb). Zimowe utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej Jako przystanek komunikacyjny w zimowym utrzymaniu, rozumie się wiatę lub słupek przystankowy oraz wydzielony teren chodnika i trawnika obejmujący obszar o długości 10 mb licząc od środka wiaty lub słupka przystankowego lub teren na długości zatoki autobusowej. Zimowe utrzymanie przystanków obejmować będzie przystanki komunikacyjne. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczenie powierzchni terenu przystanku 2. zgarnianie śniegu 3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego 4. wywożenie nadmiaru śniegu Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób: 5. w akcji czynnej - do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem z solą oraz usuwania na bieżąco z całej szerokości przystanku śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do powstania utrudnień w ruchu pieszych, a także pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie (poprzez dokładne odkucie do czystej nawierzchni) zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy śniegu za strefy wejścia/wyjścia do autobusu. Strefa ta powinna być odkuta na szerokości minimum 50 cm wzdłuż całej zatoki autobusowej. 6. w akcji biernej- do patrolowania stanu nawierzchni przystanków i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Po ustabilizowaniu się warunków pogodowych uprzątnięcie z terenu przystanku pozostałości po zimowym utrzymaniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: - rejestru stanu pogody, - meldunku dziennego o pracy sprzętu i indywidualnych kart pracy sprzętu, - meldunku dziennego o odśnieżaniu ręcznym, - rejestru zużycia materiałów do posypywania chodników, - rejestru faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu. Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/6 na odcinkach wyszczególnionych w załączniku nr 2/6. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90513200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 19.07.2016 r. numer referencyjny 2016/S 139-252224 a także zostało opublikowane na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ oraz w siedzibie zamawiającego, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14 - 200 Iława w dniu 21.07.2016 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT198250
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o. ,  ,  ul. Biskupska 7,  14-200,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214110.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214110.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214110.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie miasta Iława
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72893.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o.,  ,  ul. Biskupska 7,  14-200,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78724.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78724.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78724.44
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55285.20
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lubawska Spółka Komunalna Sp. z o.o.,  ,  ul. Kopernika 65,  14-260,  Lubawa,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59708.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59708.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59708.02
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 6%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienie z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp, w związku z koniecznością udzielenia zamówienia uzupełniejącego zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia udzielono wykonawcom zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.