Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Wrocław: DOSTAWA NOWEJ APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ DLA WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII, GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ -
3 ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 265958 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWEJ APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ DLA WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII, GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 3 ZADANIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: DLA ZADANIA NR 1 - dostawa nowego tunelu aerodynamicznego. Aparatura przeznaczona do wzorcowania anemometrów, w związku z tym powinna umożliwiać mocowanie przyrządów w części pomiarowej tunelu w czasie badania. Tunel ma umożliwiać płynną zmianę prędkości powietrza w jego części roboczej i w związku z tym powinien być wyposażony w aparaturę pomiarową, umożliwiającą kontrolę, z żądaną dokładnością, zadanych prędkości powietrza. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ. - Termin wykonania - do 20 października 2009r. DLA ZADANIA NR 2 - dostawa, instalacja, uruchomienie i przetestowanie oraz szkolenie dla administratora, nowych komputerów: serwer danych GIS i serwer aplikacji. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ. - Termin wykonania - do 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zastosowaniu 0% VAT dla sprzętu, na który Uczelnia ubiega się o zwolnienie z podatku VAT. DLA ZADANIA NR 3 dostawa, instalacja, uruchomienie i przetestowanie oraz szkolenie w zakresie obsługi nowej walcarki laboratoryjnej do mieszanek kauczukowych. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 4 do SIWZ. - Termin wykonania - do 20 października 2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 48.82.00.00 - Serwery 42.93.21.00 - Walcarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 uPzp oraz warunki określone poniżej. W tabeli poniżej przedstawiono warunki stawiane Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia, a także wskazano dokumenty wymagane od Wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków. 1.Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 6 i załącznik nr 7. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy w siedzibie Biura Zamówień Publicznych PWr lub pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWĘ NOWEJ APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ DLA WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII, GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowego tunelu aerodynamicznego. Aparatura przeznaczona do wzorcowania anemometrów, w związku z tym powinna umożliwiać mocowanie przyrządów w części pomiarowej tunelu w czasie badania. Tunel ma umożliwiać płynną zmianę prędkości powietrza w jego części roboczej i w związku z tym powinien być wyposażony w aparaturę pomiarową, umożliwiającą kontrolę, z żądaną dokładnością, zadanych prędkości powietrza. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ. - Termin wykonania - do 20 października 2009r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWĘ NOWEJ APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ DLA WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII, GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie i przetestowanie oraz szkolenie dla administratora, nowych komputerów: serwer danych GIS i serwer aplikacji. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ. - Termin wykonania - do 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zastosowaniu 0% VAT dla sprzętu, na który Uczelnia ubiega się o zwolnienie z podatku VAT..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWĘ NOWEJ APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ DLA WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII, GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ -zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie i przetestowanie oraz szkolenie w zakresie obsługi nowej walcarki laboratoryjnej do mieszanek kauczukowych. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 4 do SIWZ. - Termin wykonania - do 20 października 2009r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej z podziałem na 7 pakietów.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- Poprawa cyberbepieczeństwa Gminy Oleszyce - zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem i konfiguracją
- Dostawa wysokotemperaturowego reaktora ciśnieniowego na potrzeby projektu "Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.