eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wegorzewo › Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Wegorzewo: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012
Numer ogłoszenia: 265889 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach , Ogonki 6, 11-600 Wegorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 421 76 50, faks 87 421 76 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012. Zamówienie podzielono na części. Część nr 1 - odśnieżanie Rejonu I; część nr 2 - odśnieżanie Rejonu II; część nr 3 - odśnieżanie Rejonu III; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilość szacunkowo przyjętych motogodzin pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg kształtuje się następująco - a) Rejon I: 520 motogodzin pracy sprzętu w ramach usługi odśnieżania b) Rejon II: 450 motogodzin pracy sprzętu w ramach usługi odśnieżania c) Rejon III: 450 motogodzin pracy sprzętu w ramach usługi odśnieżania Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej, niż szacunkowa, ilości motogodzin pracy sprzętu zaś wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście przepracowane motogodziny sprzętu. Szkic graficzny obszaru powiatu węgorzewskiego obrazuje załącznik nr II do SIWZ. Dyspozycje podjęcia akcji w ramach zimowego utrzymania dróg powiatu węgorzewskiego wydawane będą przez upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach (ZDP), akcja podjęta bez wiedzy Zamawiającego będzie skutkowała nieuznaniem przez Zamawiającego podjętej akcji i niewypłaceniem wynagrodzenia. Wydając dyspozycje podjęcia akcji odśnieżania, pracownik ZDP wskaże precyzyjnie odcinki dróg na danym Rejonie, które wykonawca odśnieży. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesuwania sprzętu Wykonawcy na inne Rejony, niż Rejon określony w umowie z Wykonawcą. Cena motogodziny pracy sprzętu na innym Rejonie będzie taka, jak w ofercie Wykonawcy i obejmie koszt dojazdu pojazdów Wykonawcy na inny Rejon. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do odśnieżania na Rejonie Wykonawcy swoim sprzętem i we własnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe. Wykonawca ma obowiązek stacjonowania sprzętu w obrębie Rejonu, na który złożył ofertę. W razie stacjonowania sprzętu poza danym Rejonem, koszt dojazdu na dany Rejon będzie ponosił Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający dopuścił składania ofert częściowych, zatem zgodnie z art. 45 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający ustanawia kwotę wadium dla każdej z 3 części w wysokości 2.000,00 zł brutto słownie dwa tysiące złotych 00 groszy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty przetargowej. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 2.1 pieniądzu 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3 gwarancjach bankowych 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, Bank Spółdzielczy w Węgorzewie 36 9348 0000 0010 2717 2000 0040. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli dysponuje minimum sprzętowym: ciągnik z pługiem dwustronnym lub równiarka samobieżna min. 1 szt. ciągnik z pługiem jednostronnym przednim lub samochód z pługiem min. 1 szt. koparko-ładowarka lub ciągnik z TUREM min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - druk nr 3 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania takiego zobowiązania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy 1.1 jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy, których Zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością, zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie, 1.2 zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nie może być na tyle istotna, że gdyby wykonawcy wiedzieli o niej przed złożeniem oferty, to fakt ten mógłby wpłynąć na wybór najkorzystniejszej oferty. 3. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, 11-600 Węgorzewo, Ogonki 6, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, 11-600 Węgorzewo, Ogonki 6, pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 3. Integralną część SIWZ stanowią: projekt umowy - załącznik nr. I do SIWZ część techniczna - załącznik nr II do SIWZ druki 1-4.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012. Rejon I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012 na obszarze Rejonu I, w szacunkowym wymiarze 520 motogodzin pracy sprzętu. Podział na Rejony obrazuje szkic graficzny - załącznik nr II do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012. Rejon II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012 na obszarze Rejonu II w szacunkowym wymiarze 450 motogodzin pracy sprzętu. Podział na Rejony obrazuje szkic graficzny - załącznik nr II do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012. Rejon III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie w ramach w zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie węgorzewskim w sezonie listopad 2011 - kwiecień 2012 na obszarze Rejonu III w szacunkowym wymiarze 450 motogodzin pracy sprzętu. Podział na Rejony obrazuje szkic graficzny - załącznik nr II do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.