eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › KAROSAŻ SAMOCHODU POŻARNICZEGO STAR 244 GBA 2,5/16/8 (MARKA - TYP JELCZ 005) BĘDĄCY W UŻYTKOWANIU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W GULCZEWIE GMINA SŁUPNO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Słupno: KAROSAŻ SAMOCHODU POŻARNICZEGO STAR 244 GBA 2,5/16/8 (MARKA - TYP JELCZ 005) BĘDĄCY W UŻYTKOWANIU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W GULCZEWIE GMINA SŁUPNO
Numer ogłoszenia: 265862 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno , ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, faks 024 2612977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAROSAŻ SAMOCHODU POŻARNICZEGO STAR 244 GBA 2,5/16/8 (MARKA - TYP JELCZ 005) BĘDĄCY W UŻYTKOWANIU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W GULCZEWIE GMINA SŁUPNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie karosażu samochodu pożarniczego STAR 244 GBA 2,5/16/8 (marka - typ JELCZ 005), numer rejestracyjny WPL V095, pojemność skokowa/moc 6842 cm3/110 kW, dopuszczalna masa całkowita 1050 kg, ładowność 2500 kg, wskazania licznika 30513 km, rok produkcji 1987, data pierwszej rejestracji 19.10.1987r, pojazd zarejestrowany na Urząd Gminy Słupno 09-472 ul. Miszewska 8a będącego w użytkowaniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Gulczewie. 3.1. Zakres prac: 1) Kabina załogi - jednomodułowa, jednoczęściowa, czterodrzwiowa, do przewozu sześciu osób (układ: 1+1+4), z szybami opuszczanymi, przednią szybą panoramiczną, z trzema wycieraczkami oraz zderzakiem typu 400, w tym: - ocieplenie ścian, sufitu i podłogi, - niezależne ogrzewanie kabiny strażaków i przedziału autopompy, - wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednolity kolor), - podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową lub blachą aluminiową ryflowaną, - siedzenia kierowcy i dysponenta oraz czterech strażaków pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, - fotele wyposażone w zagłówki, - fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, - poręcz rurowa, mocowana pomiędzy sekcją a przednimi siedzeniami, - wieszaki na odzież, - stopnie rurowe wyłożone blachą aluminiową, - w nadszybiu przednim zamontowane sterowanie sygnalizacją alarmową oraz radiostacja typu MOTOROLA, dostarczana przez zleceniodawcę. - w środkowej części kabiny półka na hełmy i drobny sprzęt, - na dachu kabiny lampa zespolona barwy niebieskiej, LZ-20GW, w koszu ochronnym, posiadająca sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz z możliwością podawania komunikatów głosowych i napisem -STRAŻ, - taran przedni z reflektorem typu - szperacz - oraz niebieskimi lampami ostrzegawczymi. 2) Zabudowa pożarnicza - konstrukcja wykonana z profili i blach stalowych cynkowanych ogniowo, - poszycie zewnętrzne z blach stalowych, ocynkowanych, mocowanych metodą klejenia, - nadkola z blachy aluminiowej, - 7 sztuk żaluzji aluminiowych, anodowanych, pyło- i wodoszczelnych, wyposażonych w mechanizm sprężynowy samozwijalny uniemożliwiający samoczynne opadanie oraz zamki zamykane jednym kluczem, - po trzy schowki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki wyłożone blachą gładką alucynkową a spód blachą aluminiową ryflowaną, - schowki wyposażone w: -agregat wysokociśnieniowy typu AW-40/40, dostarczany przez zleceniodawcę, -paletę wysuwaną na motopompę szlamowa dostarczana przez zleceniodawcę -stojaki na węże tłoczne 52 i 75, -schowki na 2 węże ssawne 119 x 300, -uchwyty na armaturę wodno-pianową, itp., - z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją samozwijalną oraz lampa obrotowa typu LBO, - drabina wejściowa na dach, - dach pojazdu użytkowy, pokryty blachą aluminiową ryflowaną, - na dachu uchwyty na drabinę wysuwną DW 10 - balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową ryflowaną, nie przekraczająca aktualnej wysokości pojazdu, - schowki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie, główny wyłącznik prądu zabudowy zainstalowany w kabinie kierowcy, - oświetlenie pola pracy wokół samochodu w warunkach słabej widoczności (pięć lamp roboczych: boki 2 x 2szt., tył 1 szt), - szuflady, podesty i tace wystające w pozycji otwartej, pow. 250mm poza obrys oznakowane ostrzegawczo, - uchwyty, klamki i drzwi wszystkich urządzeń samochodu skonstruowane tak, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 3) Instalacja wodna - zbiornik wodny 2 500 litrów wykonany z blachy stalowej, cynkowany ogniowo, - zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z poziomymi i pionowymi przegrodami, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x 110- geodezyjny, - montaż instalacji tłocznej niskiego ciśnienia z autopompy, króciec 2x75, - montaż układu obniżającego ciśnienie z zaworem, tłoczący wodę z autopompy do zbiornika, 4) Wyposażenie układu wodnego - autopompa jednozakresowa, o wydajności 1600dm3/min., przy ciśnieniu 0,8 MPa, zlokalizowana z tyłu pojazdu, w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi, napędzana poprzez wał z przystawki odbioru mocy, załączana z tyłu pojazdu i dostarczana z pojazdem przez zleceniodawcę, - w przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno- sterownicze pracy pompy: -wskaźnik załączenia autopompy -manometr niskiego ciśnienia, -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, -regulator prędkości obrotowej silnika, -wyłącznik silnika pojazdu, -kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, - autopompa musi umożliwiać podawanie wody do minimum: -dwóch nasad tłocznych 75, -linii szybkiego natarcia, - w kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące urządzenia kontrolno- pomiarowe: -manometr niskiego ciśnienia, -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, - wszystkie elementy układu wodnego muszą być odporne na korozję, - konstrukcja układu wodnego powinna umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów, - na wlocie ssawnym pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed dostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych, - samochód powinien być zaopatrzony w linię szybkiego natarcia, o długości min. 30mb, na zwijadle. Linia szybkiego natarcia powinna umożliwiać podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża (dopuszcza się inny napęd bębna zwijadła, np. elektryczny, pneumatyczny, itp.), 5) Instalacja elektryczna 24V, wyposażona w główny wyłącznik prądu: - oświetlenie kabiny załogi, - oświetlenie wewnętrzne schowków, - oświetlenie pola pracy pojazdu, - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego, - sygnał cofania dźwiękowy z lampą oświetleniową, - lampy obrysowe, - światła odblaskowe, - światła przeciwmgielne w nowym zderzaku typ 400, - lampa - szperacz z przodu samochodu, umieszczona na taranie przednim, - lampka oświetlenia tablicy rejestracyjnej, - pojazd wyposażony w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy lub złącze samorozłączalne - komplet), - lampy zespolone tylne. 6) Lakierowanie i konserwacja farbami akrylowymi: - samochód wraz z zabudową pożarniczą w kolorze RAL-3000, - zderzaki pojazdu oraz nadkola w kolorze białym, - konserwacja podwozia kolorem czarnym. 7) Prace dodatkowe - Kontrola układu hamulcowego. - Kontrola układu kierowniczego. - Wykonanie badania technicznego pojazdu, dopuszczającego samochód do ruchu. - Przegląd autopompy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazd po karosażu, sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu na terenie RP (homologacja) bez wad i usterek, z pełnym zbiornikiem paliwa, o parametrach technicznych i jakościowych oraz wyposażeniu określonym w SIWZ i ofercie, a także niezbędne dokumenty do dokonania zarejestrowania pojazdu celem używania go zgodnie z przeznaczeniem na terenie Polski. Zamówienie zrealizować należy zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności z przepisami technicznymi i wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniach MSWiA, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 2 sierpnia 2011 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, ABW, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz.U.2011.165.992). Materiały występujące w powyższym opisie prac można zastąpić innymi, spełniającymi wszelkie zakładane wymagania techniczne. Zmiany te wymagają zgody Użytkownika oraz Zamawiającego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty (a zwłaszcza dokonał oględzin pojazdu) i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował, co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu karosażu samochodu pożarniczego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć: a) pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.13, 7.14, Części I SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 2.1 Części II SIWZ, c) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, a) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń określanych jako - siła wyższa -, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron; b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; c) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, itp.); d) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie; e) zmiany w zakresie płatności. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupnie, ul.Miszewska 8a, 09-472 Słupno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupnie, ul.Miszewska 8a, 09-472 Słupno - Sekretariat - pokój 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 lipca 2012 r. o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego w Słupnie, Sala Obrad Gminy. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie spraw związanych z niniejszym postępowaniem są Krzysztofa Barszczewska lub Marzena Załęska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.