eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Termomodernizacja budynku OSP w Wyszynach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Budzyń: Termomodernizacja budynku OSP w Wyszynach
Numer ogłoszenia: 265861 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236235 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku OSP w Wyszynach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jestwykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Termomodernizacja budynku OSP w Wyszynach, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 161/3, położonej w Wyszynach, gmina Budzyń. Przedmiotowa działka zabudowana jest budynkiem Ochotniczej Straży Pożarnej w zabudowie wolnostojącej.Termomodernizacja istniejącego budynku OSP w Wyszynach polegać będzie na wykonaniu zewnętrznych robót termomodernizacyjnych i wykonaniu wewnętrznej przebudowy budynku oraz na przeprowadzeniu remontu. Ponadto zostanie wykonana drewniana wieża. W ramach powyższego zadania zostaną również przeprowadzone roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej budynku w zakresie: -Wykonanie WLZ od złącza ZKP-10/1 do rozdzielnicy RG - Wykonanie i rozdzielnicy RG - Wymiana instalacji elektrycznej wnętrzowej - Wymiana opraw oświetleniowych Projektowana termomodernizacja wraz z przebudową nie wpłynie znacząco na zmianę programu użytkowego istniejącego budynku OSP w Wyszynach. W przedsięwzięciu realizowany będzie następujący zakres głównych robót: -prace przygotowawcze, -roboty budowlane, -roboty instalacyjne, -roboty wykończeniowe, Wszystkie elementy zamówienia podwyższające bezpieczeństwo i standardy jakościowe należy wykonać w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach dotyczących budowy, przebudowy, remontów obiektów użyteczności publicznej. 3.Wykonanie przedmiotu zamówienia 1)Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.4)Wykonawca przygotuje wymagane prawem dokumenty związane z zakończeniem robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Chodzieży. Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa upoważniającego go do występowania w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi organami.5)Wszystkie dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 6)Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, protokoły i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej. 7)Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów powykonawczych,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 40.00.00.00 - 40.00.00.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektroinstalacyjny i Ogólnobudowlany Zbigniew Smoliński, Ul. Grunwaldzka 47, 62-100 Wągrowiec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235188,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185053,63

  • Oferta z najniższą ceną: 185053,63 / Oferta z najwyższą ceną: 282900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.