eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zadanie IRemont odcinka drogi wewnętrznej Wzory w Bodzanowie o nr dz. 135/6 w km 0+365 - 0+465 Zadanie IIPrzebudowa odcinka drogi gminnej Pod Świetlicę w Jawczycach o nr 560034K (dz. nr 459 w Jawczycach) w km 0+359 - 0+579 Zadanie IIIPrzebudowa drogi gminnej Skrót w Sławkowicach o nr 560044K (dz. nr 193 w Sławkowicach) w km 0+000 - 0+343 Zadanie IVPrzebudowa odcinka drogi gminnej Trabki (OSP) - Sułów o nr 560024K (dz. Nr 232/6, 233/2, 262/2, 232/7, 272/2, 272/3, 272/4, 272/5 w Trąbkach ) w km 0+576 - 1+113

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Wieliczka: Zadanie I: Remont odcinka drogi wewnętrznej Wzory w Bodzanowie o nr dz. 135/6 w km 0+365 - 0+465 Zadanie II: Przebudowa odcinka drogi gminnej Pod Świetlicę w Jawczycach o nr 560034K (dz. nr 459 w Jawczycach) w km 0+359 - 0+579 Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej Skrót w Sławkowicach o nr 560044K (dz. nr 193 w Sławkowicach) w km 0+000 - 0+343 Zadanie IV: Przebudowa odcinka drogi gminnej Trabki (OSP) - Sułów o nr 560024K (dz. Nr 232/6, 233/2, 262/2, 232/7, 272/2, 272/3, 272/4, 272/5 w Trąbkach ) w km 0+576 - 1+113
Numer ogłoszenia: 265860 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice , Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 0-12 250 68 99, faks 0-12 250 67 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I: Remont odcinka drogi wewnętrznej Wzory w Bodzanowie o nr dz. 135/6 w km 0+365 - 0+465 Zadanie II: Przebudowa odcinka drogi gminnej Pod Świetlicę w Jawczycach o nr 560034K (dz. nr 459 w Jawczycach) w km 0+359 - 0+579 Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej Skrót w Sławkowicach o nr 560044K (dz. nr 193 w Sławkowicach) w km 0+000 - 0+343 Zadanie IV: Przebudowa odcinka drogi gminnej Trabki (OSP) - Sułów o nr 560024K (dz. Nr 232/6, 233/2, 262/2, 232/7, 272/2, 272/3, 272/4, 272/5 w Trąbkach ) w km 0+576 - 1+113.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Remont odcinka drogi wewnętrznej Wzory w Bodzanowie o nr dz. 135/6 w km 0+365 - 0+465 Remont odcinka drogi wewnętrznej Wzory w Bodzanowie o nr dz. 135/6 w Bodzanowie w km 0+365 - 0+465 polegać będzie na wzmocnieniu podbudowy kruszywem łamanym, wykonanie warstwy wiążąco-klinujacej z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 cm. Przewidziano również odmulenie, oczyszczenie istniejących rowów, umocnień płytami ażurowymi typu krata, jak również wzmocnienie poboczy kruszywem kamiennym. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.10.00.00 - 8, 45.23.24.52 - 5, 45.23.31.40 - 2, 45.23.32.20 - 7 Zadanie II: Przebudowa odcinka drogi gminnej Pod Świetlicę w Jawczycach o nr 560034K (dz. nr 459 w Jawczycach) w km 0+359 - 0+579 1. Niweleta drogi: Niweleta drogi została częściowo podniesiona od kilka do kilkunastu cm w stosunku do stanu istniejącego. Związane jest to ze wzmocnieniem podbudowy drogi oraz nową nawierzchnią bitumiczną. 2. Konstrukcja nawierzchni: Mając na uwadze kategorię ruchu i klasę drogi zaprojektowano następującą konstrukcję wzmocnienia podbudowy oraz wykonanie nawierzchni drogi: - nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S gr. 4 cm (KR 2) - warstwa wiążąco-klinujaca z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 75kg/m2- średnio (3 cm) - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr 8 cm - wzmocnienie dolnej warstwy podbudowy kruszywem łamanym gr. 10cm w km 0+379 do 0+579 3. Odwodnienie: Przewidziano wykorzystanie istniejącego odwodnienia stosując następujące zabiegi konserwacyjne: - odmulenie, oczyszczenie rowów, przepustów i ścieków betonowych 4. Pobocza: Zaprojektowano o szerokości 0,40m do 0,50m wzmocnione kruszywem kamiennym gr. 15cm z zachowaniem odpowiednich spadków poprzecznych 5. Zjazdy: Przewidziano uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdów kruszywem dostosowując do nowej nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej gr 5 cm w obrębie pobocza. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.10.00.00 - 8, 45.23.24.52 - 5, 45.23.31.40 - 2, 45.23.32.20 - 7 Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej Skrót w Sławkowicach o nr 560044K (dz. nr 193 w Sławkowicach) w km 0+000 - 0+343 1. Niweleta drogi : Niweleta drogi została nieco podniesiona w stosunku do stanu istniejącego. Związane jest to z wyprofilowaniem i wzmocnieniem istniejącej podbudowy drogi oraz nową nawierzchnią bitumiczną. 2. Konstrukcja nawierzchni: Mając na uwadze kategorię ruchu i klasę drogi zaprojektowano następującą konstrukcję wzmocnienia podbudowy oraz wykonanie nawierzchni drogi: - nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S gr. 4cm (KR 3) - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 75kg/m2- średnio (3 cm) 3. Odwodnienie: Odwodnienie naturalne poprzez odpowiednie ukształtowanie spadków poprzecznych i podlużnych 4. Pobocza: Zaprojektowano obustronne pobocza o stałej szerokości 0,50m umocnione kruszywem łamanym gr. 8cm 5. Zjazdy: Przewidziano uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdów kruszywem dostosowując do poziomu nowej nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej gr 5cm w obrębie pobocza drogi. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.10.00.00 - 8, 45.23.31.40 - 2, 45.23.32.20 - 7 Zadanie IV: Przebudowa odcinka drogi gminnej Trabki (OSP) - Sułów o nr 560024K (dz. Nr 232/6, 233/2, 262/2, 232/7, 272/2, 272/3, 272/4, 272/5 w Trąbkach ) w km 0+576 - 1+113 1. Niweleta drogi : Niweleta drogi została nieco podniesiona w stosunku do stanu istniejącego. Związane jest to z wyprofilowaniem i wzmocnieniem istniejącej podbudowy drogi oraz nową nawierzchnią bitumiczną. 2. Konstrukcja nawierzchni: Mając na uwadze kategorię ruchu i klasę drogi zaprojektowano następującą konstrukcję wzmocnienia podbudowy oraz wykonanie nawierzchni drogi: - nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S gr. 4 cm (KR 3) - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltową w ilości 75kg/m2(KR 3) - lokalne wyro upadów oraz wymyć nawierzchni mieszanka mineralno bitumiczną 0-15 cm 3. Odwodnienie: Istniejące rowy otwarte. Przewidziano oczyszczenie i odmulenie rowów i przepustów - w km 0+582 1+076 - strona prawa - w km 0+675 - 0+855 - strona lewa 4. Pobocza: Zaprojektowano umocnienie, wyprofilowanie poboczy kruszywem łamanym gr. 12 cm o szerokości 0,50 m 5. Zjazdy: Przewidziano uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdów kruszywem dostosowując do nowej nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej gr 5 cm w obrębie pobocza. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.10.00.00 - 8, 45.23.24.52 - 5, 45.23.31.40 - 2, 45.23.32.20 - 7 Szczegółowy zakres robót określają: - Projekty techniczne stanowiące odpowiednio załączniki nr 10A, 10B, 10C i 10D do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 11A, 11B, 11C i 11D do SIWZ, - Przedmiary robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 8A, 8B, 8C i 8D do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.24.52-5, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla każdego zadania oddzielnie: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości minimum 100 000,00zł brutto oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać co najmniej po jednym zadaniu o wymaganych wartościach dla każdej z tych części lub jedno zadanie o wartości stanowiącej co najmniej sumę tych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Zamawiający także uzna rodzaj uprawnień odpowiadający wyżej opisanym, a wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 18.03.2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn.zm.). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00zł. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą posiadanie opłaconego ubezpieczenia w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający dla sprawdzenia spełnienia warunku, przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia będzie spełniony, jeżeli jeden z tych Wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wymaganą przez zamawiającego sumę gwarancyjną ubezpieczenia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagane jest posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na sumę wymaganych dla tych części zamówienia opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty; 2. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonaniu zamówienia. Zaleca się, aby zobowiązanie określało zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, zakres i okres udziału tego podmiotu w wykonaniu zamówienia; 3. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentować będzie pełnomocnik, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub kserokopia uwierzytelniona notarialnie; 5. oświadczenie o podwykonawcach; 6. kosztorys/y ofertowy/e

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) uzasadnionego wniosku Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, 2) zmiany kierownika budowy, oraz innych osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę pod warunkiem, iż nie będą to osoby o kwalifikacjach niższych niż osoby zastępowane, 3) wniosku Wykonawcy o zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pod warunkiem zachowania jego ciągłości i bez zmniejszenia jego wysokości, 4) zmiany terminu zakończenia robót, w przypadkach o których mowa w § 2 ust 4 pkt 1 i 2, 5) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Biuletyn Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka, I piętro, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.