Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Wysoka: Remiza OSP w Stanisławiu Górnym - I etap budowy
Numer ogłoszenia: 265810 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Stanisławiu Górnym , Stanisław Grny, 34-105 Wysoka, woj. małopolskie, faks 0-33 873 18 15.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie OPP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remiza OSP w Stanisławiu Górnym - I etap budowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Remizy OSP w Stanisławiu Górnym - I etap budowy, przedmiot zamówienia obejmuje: Wymurowanie ścian zewnętrznych z pustaków Porotherm; Wykonanie słupów i stropu żelbetowego zgodnie z projektem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20 - Roboty murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1.Posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimum 100.000,0 zł 2.Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym związanym z wznoszeniem budynków w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, której łączna wartość robót brutto nie może być niższa niż 100.000,00 zł, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Doświadczenie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: warunki określone w pkt. 2 winni spełniać Wykonawcy łącznie. 4.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika Robót w branzy konstrukcyjno-budowlanej Uwaga! Wymieniona osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Ze względu na krótki termin wykonania, Wykonawca musi wykonywać przedmiot zamówienia w systemie dwuzmianowym..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1i 2Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /ZUS lub KRUS/. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla osób na stanowisku kierownika budowy.4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom remontowym objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Urzędu Miejskiego w Wadowicach pok. 55.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktów Janusz Górny tel. 507 143 817 fax. (033) 873-18-15; adres e-mail: osp.stanislaw@op.pl.
INNE PRZETARGI WYSOKA
- Modernizacja i remont zespołu kuchni z zapleczem i stołówki w Szkole Podstawowej w Wysokiej
- Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz ze skocznią w dal i rzutnią przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej
- Remont budynku szatniowego przy boisku sportowym w m. Wysoka
więcej: przetargi WYSOKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
- Modernizacja obiektów na terenie nieruchomości stanowiącej własność Województwa Wielkopolskiego położonych w Sielinku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
- Modernizacja budynków instytucji kultury w Lubomierzu
- Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.
więcej: Roboty murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.