Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Wieluń: praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 265775 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 1 samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000 ZAD. NR 2 samochody o nośności powyżej 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 3 samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługów średnich - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500 ZAD. NR 4b Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 4c Ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 5 piaskarki o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik - 2 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 ZAD. NR 7 Ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 ZAD. NR 8 Pług ciężki + własny samochód o nośności pow. 20 ton - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 9 Samochód o nośności pow. 20 ton jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nr zadania Przedmiot doświadczenia przy zimowym utrzymaniu dróg Lata doświadczenia 1 praca pługopiaskarką min. 3 lata 2 praca pługopiaskarką min. 3 lata 3 praca pługiem min. 1 rok 4a praca ładowarką min. 1 rok 4b praca ładowarką min 1 rok 4c praca ładowarką min 1 rok 5 praca pługopiaskarką min. 2 lata 6 praca równiarką min. 1 rok 7 praca ciągnikiem o mocy min. 170 KM, 2- osiowym, przegubowym, napędem an cztery koła min. 1 rok 8 praca pługiem ciężkim min. 1 rok 9 praca pługiem ciężkim min. 1 rok
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nośniki pługo-piaskarek o nośności powyżej 10 ton 2 szt. nośniki pługo-piaskarek o nośności powyżej 8 ton 2 szt. nośniki pługów średnich o nośności powyżej 10 ton 2 szt. ładowarka o pojemności min. 1,4 m3 1 szt. ładowarka o pojemności min. 3,4 m3 1 szt. ładowarka o pojemności min. 4,5 m3 1 szt. piaskarka o pojemności min 4 m3 + pług średni +własny nośnik 2 szt. ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła 1 szt. równiarka 1 szt. pług ciężki +własny nośnik o nośności pow. 20 ton 1 szt. nośnik pługa ciężkiego o nośności pow. 20 ton 1 szt.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat.wielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, tel. (0-43) 843 14 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, tel. (0-43) 843 14 50 pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAD. NR 1 samochody o nośności powyżej 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 2 samochody o nośności powyżej 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAD. NR 2 samochody o nośności powyżej 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 2 samochody o nośności powyżej 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługów średnich - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługów średnich - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługów średnich - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochody o nośności powyżej 10 ton jako nośniki pługów średnich -1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAD. NR 4b Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 4b Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAD. NR 4c Ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 4c Ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAD. NR 5 piaskarki o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik - 1 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 5 piaskarki o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik - 1 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZAD. NR 5 piaskarki o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik - 1 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 5 piaskarki o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik - 1 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZAD. NR 7 Ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 7 Ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZAD. NR 8 Pług ciężki + własny samochód o nośności pow. 20 ton - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 8 Pług ciężki + własny samochód o nośności pow. 20 ton - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZAD. NR 9 Samochód o nośności pow. 20 ton jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 9 Samochód o nośności pow. 20 ton jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "IV etap rozbudowy monitoringu - wymiana kamer w centrum miasta wraz z okablowaniem"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Budowa wodociągu ulica Kolejowa w Wieluniu
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych i medycznych
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego ul. Krakowskie Przedmieście, Krakowski Zaułek, Targowa, Kilińskiego, Plac Jagielloński
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.