eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa Aparatury Badawczej i Sprzętu Laboratoryjnego dla Instytutu Warzywnictwa im.Emila Chroboczka w Skierniewicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Skierniewice: Dostawa Aparatury Badawczej i Sprzętu Laboratoryjnego dla Instytutu Warzywnictwa im.Emila Chroboczka w Skierniewicach.
Numer ogłoszenia: 265773 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, fax. 046 8333186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwarz.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa. Nauka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Aparatury Badawczej i Sprzętu Laboratoryjnego dla Instytutu Warzywnictwa im.Emila Chroboczka w Skierniewicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującej aparatury badawczej i sprzętu laboratoryjnego: 1. Komora fitotronowa -szt. 1; 2. Mikroskop świetlny z kamerą cyfrową i systemem dokumentacji badań-1 komplet; 3. Termocykler -szt.1; 4. Biofotometr z wyposażeniem -szt. 1; 5. Wirówka laboratoryjna stołowa wraz z rotorem kątowym -1 komplet; 6. Mieszadło magnetyczne z systemem grzejnym (w zestawie) - szt. 1; 7. Komora laminarna z poziomym przepływem powietrza -szt. 1; 8. Dygestorium ceramiczne 1500 -szt. 1; 9. Zmywarka laboratoryjna -szt. 1. Opis poszczególnych pozycji w/w zamówienia podano w załącznikach od nr 1 do nr 9 zawartych w siwz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pozycje zamówienia, na ich część, bądź tylko na jedną z zamawianych pozycji.Na każdą z zamawianych pozycji wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających(na podst.Art.67 ust. 1 pkt7 uPzp) na części lub elementy wyposażenia, powiększające funkcjonalność zakupionej aparatury..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 38.95.00.00 - Łańcuchowa reakcja polimeryzacji katalizowana przez polimerazę (PCR) 42.93.11.99 - 42.93.11.99 38.43.65.00 - Mieszadła mechaniczne 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga uiszczenia wadium przetargowego w tym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi SIWZ i ustawy Prawo Zamówień publicznych, a w szczególności następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie-w ostatnich trzech latach- co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem oferty,o ogólnej wartości (brutto) nie mniejszej niż 1,5 wartości brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podst. WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, o których mowa w pkt. VII ppkt. 2.1 siwz. 3.Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.Art. 24 ust.1 pkt.1-9 i ust.2 uPzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla każdej części zamówienia według formuły SPEłNIA - NIE SPEłNIA i na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst Art.24 uPzp, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 uPzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 uPzp, na formularzu lub według podanego wzoru, który stanowi załącznik nr 11 do siwz. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają apisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.2, składa dokumenty określone w par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz.U. nr 87, oz.605). W przypadku Wykonawców ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust.1 musi złozyć odrębnie każdy z Wykonawców. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1. Wykaz wykonanych dostaw-w okresach ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie-odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ,że dostawy te zostały wykonane należycie.Wykonawcy są zobowiązani do sporządzenia WYKAZU WYKONYWANYCH DOSTAW, przy czym mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 12 do siwz.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw(np.referencje) powinny być podpisane przez osobę(osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 3. Ponieważ Wykonawcy , są zobowiązani przyjąć i spełnić wszelkie wymogi wynikające z uPzp i wymogi siwz, to oferta musi zawierać także niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1.Wypełniony formularz p.t.OFERTA, który stanowi załącznik nr 10 do siwz, wraz z następującymi załącznikami: a)wypełnione, wybrane załączniki od nr 1 do nr 9(zawarte w siwz), zawierające skrócony opis parametrów technicznych i wyposażenia oferowanej aparatury, które będą brane pod uwagę przy ocenie technicznej( w tym funkcjonalności i jakości)oferowanego sprzętu, b)opisy oferowanej aparatury lub inna dokumentacja określająca szczegółowo przedmiot dostawy, c)faktury proforma lub szczegółowe Specyfikacje cenowe z wycena każdej oferowanej pozycji(części) dostawy, d)harmonogram realizacji dostaw, e)inne dokumenty, załączone do oferty według uznania Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty maja m.in. na celu wykazanie, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.W oparciu o te dokumenty zostanie przeprowadzona ocena ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
  • 3 - Długość terminu gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwarz.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 96-100 Skierniewice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach ul.Konstytucji 3 Maja 1/3 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MIKROSKOP śWIETLNY Z KAMERą CYFROWĄ I SYSTEMEM DOKUMENTACJI BADAŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROSKOP DO PRACY W JASNYM I CIEMNYM POLU ORAZ Z KONTRASTEM FAZOWYM PRZY POWIęKSZENIU400X,KTÓRY JEST STOSOWANY DO PRACY Z KAMERĄ CYFROWĄ WRAZ Z SYSTEMEM DOKUMENTACJI BADAŃ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 38.65.16.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TERMOCYKLER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termocykler z funkcją gradient, z grzaną (odsuwaną ręcznie)pokrywą,panelem sterującym, oprogramowaniem i licencją do pracy w technice PCR..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.95.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BIOFOTOMETR Z WYPOSAżENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biofotometr do pomiaru wielkości molekularnych( w szczególności do analizy dsDNA,ssDNA,RNA,oligonukleotydów,protein i komórek bakterii) w pełnym zestawie ,który będzie posiadać wyposażenie i spełniać wymogi techniczne z załącznika nr4 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WIRÓWKA LABORATORYJNA(STOłOWA) Z CHłODZENIEM, WYPOSAŻONA W ROTOR KĄTOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wysokoobrotowa wirówka laboratoryjna(stołowa) z chłodzeniem,sterowana mikroprocesorowo z wyświetlaczami cyfrowym i chłodzeniem, która będzie wyposażona w rotor stałokątowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.99-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MIESZADłO MAGNETYCZNE Z SYSTEMEM GRZEJNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło z możliwością mieszania z grzaniem,w wyposażeniu z termomikserem z termoblokiem na 24 probówki typu eppendorf o poj.1,5ml..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KOMORA LAMINARNA Z POZIOMYM PRZEPŁYWEM POWIETRZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora z poziomym nawiewem powietrza, z prędkością przepływu powietrza 0,45 m/s,wyposażona w system HEPEX..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DYGESTORIUM CERAMICZNE 1500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DYGESTORIUM METALOWE Z KOMORĄ I PŁYTĄ CERAMICZNĄ O NOMINALNEJ SZEROKOŚCI 1500MM,W WYPOSAŻENIU M.IN.W ZAWÓR GAZOWY,ZAWÓR SPRĘŻONEGO POWIETRZA,ZAWÓR GAZU TECHNICZNEGO..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZMYWARKA LABORATORYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat myjąco-dezynfekujący, z agregatem suszącym,zapewniający profesjonalne i ekonomiczne przygotowanie czystego szkła na potrzeby laboratorium,urządzenie z możliwością zabudowy pod blatem roboczym ,ładowane od przodu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.95.90.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMORA FITOTRONOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora z możliwością programowania zmian temperatury i oświetlenia w cyklu dobowym,z wewnętrzną instalacją do dezynfekcji za pomocą promieni UV , z rozmieszczeniem lamp do fotosyntezy na przynajmniej trzech bokach komory, wyposażona w rejestrator podstawowych parametrów pracy.Powinna być na kółkach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
    • 3. Długość terminu gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.