eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa zatoki parkingowej przy ul. Leszczyńskiego w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Słupsk: Budowa zatoki parkingowej przy ul. Leszczyńskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 265760 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100425 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki parkingowej przy ul. Leszczyńskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki parkingowej dla samochodów osobowych przy ul.Leszczyńskiego w Słupsku o powierzchni ok. 450 m2. 2.Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 2.1.W ramach branży drogowej rozbiórkę istniejących krawężników betonowych, rozebranie chodnika, budowę nawierzchni parkingu z rozbiórkowej kostki kamiennej 10x10x10cm, ułożenie chodnika z płytek 35x35cm. 2.2.W ramach zieleni należy odtworzyć fragment zieleńca poza pasem projektowanego chodnika, który ulegnie uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót ziemnych. 3.Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót) określa dokumentacja projektowa opracowana przez P. Grzegorza Wiedro prowadzącego działalność pod nazwą WIE-DROGI Usługi Projektowe i Nadzory ul. Małcużyńskiego 6/15, 76-200 Słupsk, zawierająca: 3.1.Projekt budowlano-wykonawczy oraz przedmiar robót. 3.2.Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 4.Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności. Roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ. 6.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 8.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 9.Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń równoważnych. 10.Wymagana gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Drogowych Krężel Sp. z o.o., ul. Kasztanowa 1, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 52600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 52600.00 oferta z najwyższą ceną: 72294.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.