eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › Utworzenie izby tradycji - Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Byczyna: Utworzenie izby tradycji - Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza
Numer ogłoszenia: 265751 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230309 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie izby tradycji - Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej w skrócie uPzp. Projekt zawiera zadania, w szczególności: adaptacja wieży Ratusza na punkt widokowy: -rozbiórka obecnych schodów drewnianych i wykonanie nowych schodów kręconych, -zamknięcie obecnych otworów w stropach, -stalowa konstrukcja wzmacniająca stropy, -wymiana elementów stropów drewnianych, -wykonanie balustrad ochronnych wokół otworów stropowych, -montaż na poziomie VI sufitu podwieszanego z warstwą ocieplającą, -montaż w stropie nad poziomem VI schodów strychowych nożycowych, -zabezpieczenie przeciwogniowe belek w stropach drewnianych, -montaż na poziomach I-V i poz. minus I sufitu podwieszanego, -wykonanie dodatkowego otworu wejściowego do wieży (poziom I), -wykonanie dodatkowych drzwi (poziom I) wraz ze ścianką, -montaż nowych drzwi do dwóch pokoi na drodze ewakuacyjnej z wieży, -wykonanie nadproży stalowych w projektowanych otworach, -montaż barierek zabezpieczających w otworach okiennych na poziomie VI, -przeniesienie mechanizmu zegarowego i wykonanie jego obudowy ze szkła. adaptacja poddasza na Izbę Tradycji: -poszerzenie otworu wejściowego na poddasze i zamknięcie drzwiami drewnianymi, pełnymi, -zabezpieczenie przeciwogniowe elementów drewnianych więźby dachowej, -montaż podłóg w systemie podłóg podniesionych, -wyprowadzenie ponad dach niedokończonego komina wraz z dobudowaną częścią, z dwoma nowymi kanałami wentylacji grawitacyjnej, -zapewnienie dostępu do komina istniejącego, poprzez montaż drabinki, -podniesienie ponad poziom posadzki otworów wyczystkowych komina istniejącego i zamknięcie ich drzwiczkami, -oczyszczenie fragmentów ceglanych murów, -gruntowna naprawa i wzmocnienie cegły, -uzupełnienie spoin murów ceglanych zaprawą. Roboty elektryczne w zakresie wieży i poddasza: -demontaże istniejących instalacji, opraw, osprzętu i tablic, -rozbudowa rozdzielnicy głównej Z-TG, -montaż tablicy rozdzielczej wraz z liniami zasilającymi, -instalacja oświetlenia podstawowego, -instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, -instalacja gniazd wtyczkowych 230 V ogólnego przeznaczenia, -wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru. termomodernizacja Ratusza: -wymiana okien drewnianych na okna drewniane z pakietem szybowym, -wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane z pakietem szybowym, -ocieplenie połaci dachowej, -ocieplenie ścian - za wyjątkiem parteru i 1 piętra, stropów, -wykonanie niezbędnych prac tynkarskich i malarskich, -niezbędne przekucia przez ściany, -modernizacja i rozbudowa istniejącej instalacji c.o., -roboty wykończeniowe. Wewnętrzne instalacje elektryczne, modernizacja instalacji elektrycznych i teletechnicznych Ratusza: -Wykonanie nowych wewnętrznych instalacji elektrycznych po wykonaniu robót budowlanych w zakresie ścian konstrukcyjnych i działowych, -Wykonanie nowych instalacji oświetleniowych, zasilania gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych ogólnych i oświetlenia awaryjnego, -Wykonanie instalacji - sieci komputerowej, -Wykonanie wewnętrznych linii zasilających z istniejącej tablicy TE-II piętro, -Instalacje odgromowe. Roboty są przewidziane do realizacji w warunkach ograniczeń wynikających z faktu, iż obiekt będzie użytkowany w trakcie prowadzonej inwestycji. Należy wydzielić i zabezpieczyć strefy robót dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom postronnym. UWAGA: budynek Ratusza jest budynkiem, w którym swą siedzibę ma: -Urząd Miejski w Byczynie, -Biblioteka Miejska w Byczynie, -Apteka, -Oddział Banku Spółdzielczego, -Kawiarnia. Praca tych instytucji, podmiotów, nie może ulec przerwaniu na czas prowadzonej inwestycji. Wykonawca musi uwzględnić prowadzenie prac w użytkowanym obiekcie. Zamawiający proponuje następujący schemat robót: -W pierwszej kolejności wykonać prace na II piętrze Urzędu, w części południowej (pracownicy mający biura na II piętrze na czas prowadzonych robót zostaną przeniesieni do sali USC i Sali Konferencyjnej), czas pracy na II piętrze nie dłużej niż 3 tygodnie, -Po zakończeniu prac na II piętrze przenieść front robót na I piętro, w części południowej (pracownicy mający biura na I piętrze na czas prowadzonych robót zostaną przeniesieni do sali USC i Sali Konferencyjnej), czas pracy na I piętrze nie dłużej niż 3 tygodnie, -Po zakończeniu prac na I piętrze przenieść front robót na parter, w części południowej budynku (pracownicy mający biura na parterze na czas prowadzonych robót zostaną przeniesieni do sali USC i Sali Konferencyjnej). Czas pracy na parterze nie dłużej niż 3 tygodnie. Wyjątek: pomieszczenie stanowiące siedzibę Banku. Prace w tym pomieszczeniu zostaną uzgodnione z Zarządem Banku (Zarząd Banku proponuje m.in. możliwość zamknięcia oddziału w dowolny piątek, co daje możliwość swobodnej pracy przez dwa dni - piątek, sobota.). -Po zakończeniu prac w części południowej, front robót będzie można przenieść do części północnej budynku (sala USC, Sala Konferencyjna, biblioteka, pomieszczenia biurowe, Apteka-do uzgodnienie z użytkownikiem pomieszczeń), -Ze względu na to, że wieża Ratusza nie jest obiektem użytkowanym, prace mogą tu być prowadzone bez zastrzeżeń jak wyżej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac wg schematu jak wyżej lub według własnych założeń, harmonogram taki podlega akceptacji przez Zamawiającego. Roboty należy realizować według kolejnych etapów (wg powyższego schematu, bądź harmonogramu prac przedstawionego przez Wykonawcę a zaakceptowanego przez Zamawiającego) w warunkach utrudnień wynikających z użytkowania obiektu budowlanego. Prace prowadzone na wysokości oraz ruch pieszy do użytkowanego budynku wymaga zabezpieczenia ruchu pieszego. Na budowie obejmującej budynek, należy wygrodzić strefę niebezpieczną prac na wysokości stałym ogrodzeniem z daszkami ochronnymi nad wejściami i ciągami pieszymi. Wykonać zadaszenie i obudowę przejść dla ruchu pieszego. Zastosować oznakowanie placu budowy z tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi z telefonami osób odpowiedzialnych i alarmowymi. Z uwagi na organizację robót w użytkowanym obiekcie, położonym w centrum miasta, należy zapewnić przy organizacji robót stosowanie: -urządzeń zabezpieczających i ochronnych, zabezpieczenie przejść, -środków zabezpieczających pracowników, narzędzia i urządzenia ochronne, -organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo publiczne otoczeniu budynku objętego strefą robót, - wygrodzenia stanowiska robót z tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, -bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Stanowiska robót należy odgrodzić pełnymi przegrodami osłaniającymi i zamykanymi uniemożliwiającymi dostęp na stanowisko robót osobom korzystającym z pomieszczeń nie objętych remontem przez cały czas prowadzenia robót do ich zakończenia. Zamawiający organizuje zebranie mające na celu oględziny obiektu oraz wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości odnośnie przedmiotu zamówienia. Spotkanie odbędzie się w siedzibie zamawiającego (parter, sala nr 9) dnia 03.09.2010 r. godz.. 11.00. Na spotkaniu obecni będą przedstawiciele Zamawiającego, projektanta, inspektorów nadzoru. Przedmiot zamówienia określa w szczególności: 1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 8 do SIWZ, 2) Przedmiar robót - zał. Nr 6 do SIWZ, 3) Specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych zał. Nr 7 do SIWZ. 3. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) ww. dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ; c) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 4. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45.00.00.00 - 7 - Roboty budowlane, 45.21.23.50 - 4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej, 45.31.12.00 - 2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45.42.11.00 - 5 - Instalowanie drzwi i okien i podobne elementy, 45.32.10.00 - 3 - Roboty izolacyjne, 45.32.40.00 - 4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45.26.12.10 - 9 - Wykonanie pokryć dachowych, 45.31.23.10 - 3 - Ochrona odgromowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.50-4, 45.32.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.26.12.10-9, 45.31.23.10-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa Maciej Dobosz, Ul. Kuźniczka 32, 42-160 Krzepice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1186581,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1439949,61

  • Oferta z najniższą ceną: 1261263,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1439949,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.