eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › Zakup pomocy dydaktycznych, sprzetu oraz wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja w procesie nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-30

Sulików: Zakup pomocy dydaktycznych, sprzetu oraz wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja w procesie nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 265632 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223508 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II, ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787353, faks 75 7787353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, sprzetu oraz wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja w procesie nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, drukarek oraz mebli biurowych potrzebnych do realizacji zajęc edukacyjnych w ramach projektu Każde dziecko potrafi - Indywidualizacja w procesie nauczania i wychowania uczniow klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2011/2012..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Każde dziecko potrafi....Indywidualizacja w procesie nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO SP.ZO.O.SP.K., UL. Gdańska 80, 90-613 Łódz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58899,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70240,75

  • Oferta z najniższą ceną: 70240,75 / Oferta z najwyższą ceną: 78972,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.