eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkuUrzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2009 roku w Ostrowie Wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Ostrów Wielkopolski: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: Urzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2009 roku w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 265538 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248390 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: Urzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2009 roku w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: Urzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2009 roku w Ostrowie Wielkopolskim. Ogólna powierzchnia obiektów: 3500 m2 w tym: - ciągi komunikacyjne (korytarze, klatki schodowe): - z płytek grysowych 900 m2, - z wykładziny dywanowej 30 m2, - sanitariaty 150 m2, - pomieszczenia o podłożu: - z wykładziny dywanowej 100 m2, - z pcv 1920 m2, - lastriko 100 m2, - panele podłogowe 300 m2 Zakres prac w poszczególnych obiektach: Budynek Urzędu Miejskiego (Al. Powstańców Wielkopolskich 18, Ostrów Wielkopolski): - sprzątanie budynku Urzędu Miejskiego w godz. od 15.00 do 22.00: pomieszczeń biurowych (w tym 12 plombowanych w godzinach pracy urzędu), sali obsługi interesanta, sanitariatów, kuchni podręcznych, ciągów komunikacyjnych, przeszklonych ciągów komunikacyjnych szybu windowego i kabiny dźwigu osobowego, - mycie okien, pozostałych powierzchni przeszklonych oraz innych powierzchni zewnętrznych - zgodnie z załącznikiem nr 9 SIWZ, - utrzymanie czystości schodów przed wejściami do budynku oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ, - dyżurne sprzątanie budynku w godzinach pracy urzędu: w poniedziałek w godz. od 7.00 do 14.00, od wtorku do piątku w godz. od 7.30 do 14.30 - zgodnie z załącznikiem nr 8 SIWZ, - stałe zaopatrywanie sanitariatów i kuchni podręcznych w środki higieny osobistej i czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Wejście główne i wejścia boczne są przeszklone. Schody przed wejściem głównym do Urzędu Miejskiego oraz w ciągach komunikacyjnych wykonane są z płytek grysowych. Podjazd dla osób niepełnosprawnych wykonany jest z płytek betonowych. Urząd Stanu Cywilnego (budynek ratusza, Rynek, Ostrów Wielkopolski): - utrzymanie czystości w pomieszczeniach Urzędu Stanu Cywilnego, sanitariatach, klatce schodowej do I piętra wraz z holem, wejściem do budynku oraz tarasem balkonowym o powierzchni ca 21,00 m2 - mycie okien, pozostałych powierzchni przeszklonych oraz innych powierzchni zewnętrznych - zgodnie z załącznikiem nr 9 SIWZ, - stałe zaopatrywanie sanitariatów w środki higieny osobistej i czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). - codzienne polerowanie drzwi (szklanych) wejściowych na hol na I piętrze. Schody wykonane są z drewna i pokryte wykładziną dywanową (około 30 m2), w pomieszczeniach USC jest parkiet pokryty dywanami, w holu i sanitariatach posadzka wykonana jest z płytek ceramicznych. Sala Sesyjna (Al. Powstańców Wielkopolskich 14, Ostrów Wielkopolski): - utrzymanie czystości w sali narad, szatni, sanitariatach, klatce schodowej wraz z wejściem do budynku, - mycie okien, pozostałych powierzchni przeszklonych oraz innych powierzchni zewnętrznych - zgodnie z załącznikiem nr 9 SIWZ, - stałe zaopatrywanie sanitariatów w środki higieny osobistej i czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Schody wykonane są z lastriko, posadzka z PCV. Straż Miejska (Al. Powstańców Wielkopolskich 14, Ostrów Wielkopolski): - utrzymanie czystości w 5 pomieszczeniach biurowych, dyżurce, szatni, sanitariatach i korytarzu wraz z wejściem do budynku, - mycie okien, pozostałych powierzchni przeszklonych oraz innych powierzchni zewnętrznych - zgodnie z załącznikiem nr 9 SIWZ, - stałe zaopatrywanie sanitariatów w środki higieny osobistej (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Podłoga w pomieszczeniach Straży Miejskiej wykonana jest z płytek grysowych. W pomieszczeniu komendanta podłoga z płytek grysowych pokryta jest w znacznej części dywanem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122950.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Kapitałowa POLINVEST, Złotniki, ul. Słoneczna 17/1, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7.590,00
  • Oferta z najniższą ceną: 7.590,00 oferta z najwyższą ceną: 11.140,98
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.