eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont Nawierzchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Kraków: Remont Nawierzchni
Numer ogłoszenia: 265524 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe Sp. z o. o. , ul. Balicka 56, 30-149 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6375800 w. 122, faks 012 6375764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jedn.administracji publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Nawierzchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych , magazynów, i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem.Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust.2 pkt 1-4 ustawy ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy ze Współwykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku: 2.1. Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 2.2. Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.3 Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. 2.4 Konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z członków konsorcjum osobno. 3.Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (Współwykonawców) wskazanych w dokumentach wymienionych wyżej (ppkt 2.1., 2.2., 2.3., 2.4.) - z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 15,00 zł za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczoną taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum). Uwaga: Wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w rozdziale 4 pkt 2 Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty - sporządzony wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 6. Podpisany przez osoby uprawnione Wzór Umowy- załącznik nr 3 do SIWZ (każda strona wzoru umowy winna posiadać parafkę Wykonawcy) 7. Podpisana przez osoby upoważnione Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ 8. Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach w Urzędzie Skarbowym 9.Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych 10. Podpisane przez osoby uprawnione kosztorysy ofertowe. Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane metodą kalkulacji szczegółowej oraz bezwzględnie zawierać podstawy wyceny i wycenę wszystkich pozycji Przedmiarów robót i muszą być zgodne z zakresem określonym w Przedmiarach robót (pozycjami, opisami i katalogami), stanowiącymi Załącznik 5 Nr do niniejszej SIWZ. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić w setnych częściach złotego. Wszystkie pozycje Przedmiarów robót winne być wycenione. W przypadku braku wyceny którejkolwiek pozycji oferta zostanie odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna ...) każdy z Wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt. 6 pkt.1, 2 SIWZ. W odniesieniu do pozostałych dokumentów(oświadczeń) Wykonawcy składają jeden dokument (lub kilka dokumentów ) wspólnie. W odniesieniu do pozostałych dokumentów (oświadczeń) konsorcjum składa jeden dokument (lub kilka) wspólny dla wszystkich Współwykonawców. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące członków konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga! Sposób potwierdzania dokumentów załączonych do oferty: Dokumenty wymienione w pkt. 6 pkt. 2,4,8,9 mogą być przedstawione w formie oryginału (ew. notarialnie poświadczonej kserokopii) lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, lub przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każda zapisana strona przedstawiająca niezbędną dla spełnienia warunków zamówienia stawianych przez Zamawiającego treść winna być opatrzona klauzulą: za zgodność z oryginałem oraz czytelnym podpisem lub imienną pieczątką i podpisem. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Referencje - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.balicka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe, ul. Balicka 56 , 30-149 Kraków czynne w godz.: pn-pt - 8.00-14.00, sekretariat pokój17, I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe, ul. Balicka 56 , 30-149 Kraków czynne w godz.: pn-pt - 8.00-14.00, sekretariat pokój17, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.