Ogłoszenie z dnia 2006-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ciechocinek: dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla potrzeb PUC S.A. w 9 zadaniach - PCV 252 Zadanie nr 1 - dostawa worków i woreczków z folii z nadrukiem, Zadanie nr 2 - dostawa butelek, Zadanie nr 3 - dostawa zakrętek plastikowych z litografią, Zadanie nr 4 - dostawa folii do pakowania zbiorczego, Zadanie nr 5 - dostawa materiałów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 6 - dostawa materiałów budowlanych i narzędzi z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 7 - dostawa elementów instalacji wodnokanalizacyjnej z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 8 - dostawa znaków, instrukcji, tablic budowlanych BHP i przeciwpoż., Zadanie nr 9 - dostawa węży pożarniczych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., do kontaktów: Jan Tomasz Ruchwa, ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836078, fax 054 2836295, e-mail: jnadzieja@puc.sky.pl, www.puc.sky.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. - Zakład Produkcji Zdrojowej, Jerzy Stawiszyński, ul. Solna 6, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836071, fax 054 2836187. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla potrzeb PUC S.A. w 9 zadaniach - PCV 252 Zadanie nr 1 - dostawa worków i woreczków z folii z nadrukiem, Zadanie nr 2 - dostawa butelek, Zadanie nr 3 - dostawa zakrętek plastikowych z litografią, Zadanie nr 4 - dostawa folii do pakowania zbiorczego, Zadanie nr 5 - dostawa materiałów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 6 - dostawa materiałów budowlanych i narzędzi z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 7 - dostawa elementów instalacji wodnokanalizacyjnej z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 8 - dostawa znaków, instrukcji, tablic budowlanych BHP i przeciwpoż., Zadanie nr 9 - dostawa węży pożarniczych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ciechocinek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.
III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1 - 900,00 PLN, Zadanie nr 2 - 6500,00 PLN, Zadanie nr 3 - 800,00 PLN, Zadanie nr 4 - 800,00 PLN, Zadanie nr 5 - 1800,00 PLN, Zadanie nr 6 - 100,00 PLN, Zadanie nr 7 - 900,00 PLN, Zadanie nr 8 - 100,00 PLN, Zadanie nr 9 - 200,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.07.2006, cena - 50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 10:15, Biuro Zarządu PUC S.A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, pok. nr 1.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Komunalnego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej "Ekociech" Sp.zo.o. 87-720 Ciechocinek ul. Wojska Polskiego 33 w okresie 20.06.2024 do 19.06.2025 r.
- Budowa klatki schodowej ewakuacyjnej do Zakładu Przyrodoleczniczego i Fizjoterapii
- Budowa nawierzchni drogi dojazdowej do nieruchomości Słońsk Górny 17 i 17a, Kopernika 41 i 41a, ul. Reymonta w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów hydraulicznych
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.