eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla potrzeb PUC S.A. w 9 zadaniach - PCV 252



Ogłoszenie z dnia 2006-05-22

POZYCJA 26551

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ciechocinek: dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla potrzeb PUC S.A. w 9 zadaniach - PCV 252 Zadanie nr 1 - dostawa worków i woreczków z folii z nadrukiem, Zadanie nr 2 - dostawa butelek, Zadanie nr 3 - dostawa zakrętek plastikowych z litografią, Zadanie nr 4 - dostawa folii do pakowania zbiorczego, Zadanie nr 5 - dostawa materiałów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 6 - dostawa materiałów budowlanych i narzędzi z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 7 - dostawa elementów instalacji wodnokanalizacyjnej z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 8 - dostawa znaków, instrukcji, tablic budowlanych BHP i przeciwpoż., Zadanie nr 9 - dostawa węży pożarniczych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., do kontaktów: Jan Tomasz Ruchwa, ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836078, fax 054 2836295, e-mail: jnadzieja@puc.sky.pl, www.puc.sky.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. - Zakład Produkcji Zdrojowej, Jerzy Stawiszyński, ul. Solna 6, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836071, fax 054 2836187. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla potrzeb PUC S.A. w 9 zadaniach - PCV 252 Zadanie nr 1 - dostawa worków i woreczków z folii z nadrukiem, Zadanie nr 2 - dostawa butelek, Zadanie nr 3 - dostawa zakrętek plastikowych z litografią, Zadanie nr 4 - dostawa folii do pakowania zbiorczego, Zadanie nr 5 - dostawa materiałów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 6 - dostawa materiałów budowlanych i narzędzi z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 7 - dostawa elementów instalacji wodnokanalizacyjnej z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 8 - dostawa znaków, instrukcji, tablic budowlanych BHP i przeciwpoż., Zadanie nr 9 - dostawa węży pożarniczych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ciechocinek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1 - 900,00 PLN, Zadanie nr 2 - 6500,00 PLN, Zadanie nr 3 - 800,00 PLN, Zadanie nr 4 - 800,00 PLN, Zadanie nr 5 - 1800,00 PLN, Zadanie nr 6 - 100,00 PLN, Zadanie nr 7 - 900,00 PLN, Zadanie nr 8 - 100,00 PLN, Zadanie nr 9 - 200,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.07.2006, cena - 50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 10:15, Biuro Zarządu PUC S.A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, pok. nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.