eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › 1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób bezrobotnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Sejny: 1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 265494 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109349 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 39 70, faks 87 516 33 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób bezrobotnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa-CPV-80500000-9:Usługi szkoleniowe dla 10 osób bezrobotnych.1)Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zatrudnienie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałenie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). 3)Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: lipiec 2013r. przy czym Zamawiający wymaga aby maksymalny czas trwania szkolenia wyniósł 15 dni szkoleniowych. Liczba godzin szkolenia to 100, w tym: 40 godz. zajęć praktycznych i 60 godz. zajęć teoretycznych. 4) Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o rozporządzenie z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216) i rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193) oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415). 5) W programie szkolenia powinny znaleźć się następujące zagadnienia: a.rola opiekunki środowiskowej w opiece nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi, b.czynności higieniczne przy podopiecznym, c. wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, pomiary podstawowych parametrów życiowych, d. udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, e. wybrane formy terapii zajęciowej z osobami niepełnosprawnymi, f. organizowanie czasu wolnego podopiecznemu, g. zajęcia praktyczne w instytucjach opiekuńczych. 6)Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 7) Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych. 8) Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom zaświadczenie bądź inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 9) Miejscem przeprowadzenia zajęć teoretycznych będzie miasto Sejny, a zajęć praktycznych teren powiatu sejneńskiego. 10) Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w Domu Pomocy Społecznej, Zakładzie Pielęgancyjno-Opiekuńczym w Sejnach, Miejskim lub Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej lub innej instytucji opiekuńczej na terenie powiatu. 11) Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności teoretyczne i praktyczne do wykonywania pracy w zawodzie opiekunka środowiskowa (kod zawodu 341204). 12) Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 (Załącznik nr 5) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. 13) Uczestnicy szkolenia przed szkoleniem i na koszt WYKONAWCY zrobią badania lekarskie u Lekarza Medycyny Pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i podjęcia pracy na stanowisku opiekunka środowiskowa. Koszt badania lekarskiego powinien obejmować także wydanie książeczki do potrzeb sanitarno- epidemiologicznych dla każdego uczestnika. 14) Koszty badań lekarskich powinny zawierać się w cenie szkolenia przedstawionej przez Wykonawcę. 15) Wykonawca zobowiązuje się skierować wszystkich kandydatów na uczestników kursu do Lekarza Medycyny Pracy wskazanego przez Zamawiającego i dostarczyć do Urzędu najpóźniej w dzień rozpoczęcia szkolenia zaświadczenia (kopie) o zdolności do odbycia szkolenia wystawione przez Lekarza Medycyny Pracy. 16) Wykonawca zobowiązany jest na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety (Załącznik nr 8 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia. 17) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a) warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b) odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę wykładową dostosowaną do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osób, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, zestawy komputerowe połączone z Internetem oraz niezbędne pomoce dydaktyczne, a także gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek, c) nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik- format A-4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp. d) gorące i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna) e) nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia. 18) Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu z logiem projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zatrudnienie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałenie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Regionalnego Ares w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.