eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 -2011, obejmująca 6 zadań częściowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Jedlina-Zdrój: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 -2011, obejmująca 6 zadań częściowych.
Numer ogłoszenia: 26548 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój , ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. (074) 845 52 15, faks (074) 845 52 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 -2011, obejmująca 6 zadań częściowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 -2011, obejmująca 6 zadań częściowych. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na n/w zadania: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3360D - Plac Zwycięstwa w Jedlinie-Zdroju (na odcinku 200 mb). Zadanie Nr 2 - Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3360D na odcinku ulic Wałbrzyskiej i Piastowskiej w Jedlinie-Zdroju (na odcinku 1290 mb). Zadanie Nr 3 - Przebudowa ulicy Pięknej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116377D wraz z budową odcinka kanalizacji sanitarnej (na odcinku 149 mb). Zadanie Nr 4 - Przebudowa ulicy Chałubińskiego w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116357D ( na odcinku 1308 mb). Zadanie Nr 5 1) Przebudowa ulicy Lipowej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116372D (na odcinku 112 mb), 2) Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116383D (na odcinku 106 mb). Zadanie Nr 6 1) Przebudowa ulicy Cmentarnej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116359D (na odcinku 596 mb). 2) Przebudowa ulicy Południowej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116378D (na odcinku 260 mb)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części zadania w niżej podanych wysokościach: 1) Zadanie Nr 1 wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2) Zadanie Nr 2 wadium w wysokości: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), 3) Zadanie Nr 3 wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 4) Zadanie Nr 4 wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), 5) Zadanie Nr 5 wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 6) Zadanie Nr 6 wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotu zamówienia muszą spełniać następujące szczegółowe warunki udziału: Zadanie Nr 1: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o łącznej wartości 300 tys. zł brutto udokumentowaną, że została wykonana należycie, 2) dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) o specjalności: drogowej, lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na podstawowym rachunku bankowym wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 300 tys. zł, 4) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i dostarczone urządzenia. Zadanie Nr 2: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o łącznej wartości 500 tys. zł brutto udokumentowaną, że została wykonana należycie, 2) dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na podstawowym rachunku bankowym wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł, 4) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i dostarczone urządzenia. Zadanie Nr 3: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o łącznej wartości 30 tys. zł brutto udokumentowaną, że została wykonana należycie, 2) dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności: a) drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowej i kanalizacyjnej bez ograniczeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na podstawowym rachunku bankowym wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50 tys. zł, 4) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i dostarczone urządzenia. Zadanie Nr 4: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o łącznej wartości 300 tys. zł brutto udokumentowaną, że została wykonana należycie, 2) dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na podstawowym rachunku bankowym wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 300 tys. zł, 4) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i dostarczone urządzenia. Zadanie Nr 5: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o łącznej wartości 50 tys. zł brutto udokumentowaną, że została wykonana należycie, 2) dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na podstawowym rachunku bankowym wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł., 4) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i dostarczone urządzenia. Zadanie Nr 6: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o łącznej wartości 500 tys. zł brutto udokumentowaną, że została wykonana należycie, 2) dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności: a) drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowej i kanalizacyjnej bez ograniczeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na podstawowym rachunku bankowym wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł, 4) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i dostarczone urządzenia. II. Ocena spełniania warunków 1. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. II niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale III pkt. II, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania - wg wzoru - Załącznika Nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie ( tylko, jeżeli dotyczy ) tj. jeżeli ofertę składa podmiot występujący wspólnie, należy do niej dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów spełniających następujące wymagania: a) upoważnia jeden z podmiotów do występowania w imieniu każdego z pozostałych podmiotów we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, b) stwierdza, że podmioty oferty wspólnej będą odpowiedzialne solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania , c) jest zawarta na czas trwania umowy, d) określa cel wspólnych zadań jako złożenie wspólnej oferty oraz realizowanie przedmiotu zamówienia, e) wskazuje obowiązki i zadania każdego z uczestników oferty wspólnej, f) wyklucza możliwość wprowadzenia umowy w trakcie wykonywania zamówienia publicznego przez jakiekolwiek działanie któregokolwiek z podmiotów składających wspólną ofertę, g) wyklucza zmiany podmiotów składających wspólną ofertę w trakcie wykonywania zamówienia. 3) wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki, na potwierdzenie odpowiedniego umocowania do złożenia oferty winien złożyć oświadczenie wraz z kopią stosownej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie (oświadczenie na etapie złożenia oferty, uchwała wspólników na etapie podpisania umowy). 4) Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z późniejszymi zmianami), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (patrz str. 5-7 SIWZ), 9) oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 4. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 6 (patrz str. 5-7 SIWZ), 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru - Załącznik Nr 7 (patrz str. 5-7 SIWZ), 2a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.2), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (patrz str. 5-7 SIWZ),. 5. Informacja o podwykonawcach - Załącznik Nr 8, 1) Jeżeli wykonawca decyduje się na zaangażowanie podwykonawców, musi wykazać w ofercie część zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom. 2) Zlecenie przez wykonawcę części zadań podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zadań, tj. wykonanych przez siebie i zleconych. 6. Kosztorysy ofertowe (dla poszczególnych zadań) wypełnione w oparciu o przedmiary robót, które powinny zawierać wszystkie wyszczególnione roboty, z zachowaniem kolejności pozycji. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. 9. Zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru - Załącznik Nr 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jedlina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój - Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój - Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3360D - Plac Zwycięstwa w Jedlinie-Zdroju (na odcinku 200 mb)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakresem robót objęty jest odcinek drogi na powierzchni całkowitej 2102,4 m2 w obrębie skrzyżowania drogi ul. Piastowskiej z ul. Chrobrego. Polegający na rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni, podbudów z kruszywa, kostki kamiennej i zniszczonych krawężników. Ułożenia nowych warstw podbudowy oraz nawierzchni jezdni, krawężników i ścieku przykrawężnikowego. Wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3360D na odcinku ulic Wałbrzyskiej i Piastowskiej w Jedlinie-Zdroju (na odcinku 1290 mb)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Remont nawierzchni jezdni bitumicznej: Zakresem robót objęty jest odcinek drogi na długości całkowitej 1290,5 m ul. Wałbrzyskiej - ul. Piastowskiej. Polegający na częściowym rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni, zniszczonych krawężników. Ułożenia nowych warstw podbudowy oraz nawierzchni jezdni. 2. Remont nawierzchni chodników: Polegający na rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni bitumicznych, zniszczonych krawężników. Ułożenia nowych warstw podbudowy oraz nawierzchni z kostki betonowej, 3. Remont nawierzchni zjazdów. 4. Regulacja urządzeń obcych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Pięknej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116377D wraz z budową odcinka kanalizacji sanitarnej ( na odcinku 149 mb)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Budowa odcinka kolektora DN200 kanalizacji sanitarnej wraz z typowymi studzienkami z włazami typu ciężkiego na odcinku 96,8 m. 2. Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych typu Trylinka 54 m2. 3. Wykonanie nawierzchni na odcinku 149,22 m wraz z warstwami podbudowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ulicy Chałubińskiego w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116357D ( na odcinku 1308 mb)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przyjęto rozwiązania konstrukcyjne. 1. Ulica Chałubińskiego: 1) prace polegające na poszerzeniu i wzmocnieniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku 580 m 2) budowa parkingu dla samochodów osobowych 7 stanowisk. 2. Ścieżka rowerowa: a) wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieżki rowerowej 3. Odwodnienie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1) Przebudowa ulicy Lipowej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116372D ( na odcinku 112 mb). 2) Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116383D (na odcinku 106 mb)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakresem robót objęty jest odcinek drogi na długości całkowitej: 1) ul. Lipowa 112 m, 2) ul. Sienkiewicza 106 m Polegający na rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni, zniszczonych krawężników. Ułożenia nowych warstw podbudowy oraz nawierzchni jezdni z betonowych drogowych B-30 (40x20x14cm) 14 cm 2. Konstrukcja nawierzchni chodnika po remoncie przy ul. Lipowej (str. lewa - od km 0+000 ÷ do km 0 +111,80): 1) kostka betonowa szara 6x10x20 cm 6 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa 1:4 3 cm, 3) warstwa podbudowy kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm 10 cm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1) Przebudowa ulicy Cmentarnej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116359D (na odcinku 596 mb), 2) Przebudowa ulicy Południowej w Jedlinie-Zdroju drogi gminnej Nr 116378D (na odcinku 260 mb)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Remont nawierzchni jezdni bitumicznych i z prefabrykowanych elementów betonowych typu trylinka na łącznym odcinku 856m. Polegający na rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni bitumicznych, zniszczonych krawężników. Ułożenia nowych warstw podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej. 2. Remont nawierzchni chodników Polegający na rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni bitumicznych i z płyt betonowych zniszczonych krawężników. Ułożenia nowych warstw podbudowy oraz nawierzchni z kostki betonowej. 3. Remont nawierzchni zjazdów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.