eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Wykonanie iluminacji wieży widokowej na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie przy ul. Sosnowej 5

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-08-30

Mikołów: Wykonanie iluminacji wieży widokowej na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie przy ul. Sosnowej 5
Numer ogłoszenia: 265418 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie , ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242603, faks 32 3242688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie iluminacji wieży widokowej na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie przy ul. Sosnowej 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie iluminacji wieży widokowej na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie przy ul. Sosnowej 5. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.Szczegółowy zakres prac obejmuje przedmiar robót stanowiący zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. 4.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej (na własny koszt) miejsca wykonywania robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozeznania warunków i stanu miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 5 lat od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego. 1. Przedmiot opracowania Przedmiotem opracowania jest specyfikacja techniczna dot. wykonania iluminacji wieży widokowej, górnego dziedzińca oraz łącznika balkonowego w Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej w Mikołowie, ul. Sosnowa 5. 2. Stan istniejący Wieża widokowa wykonana jest w konstrukcji drewnianej szkieletowej o wysokości ok. 12 metrów o dwóch tarasach widokowych, ze schodami, w obrysie o wymiarach 6,00m x 8,00m. . 3. Stan projektowany 3.1 Planowanym jest wykonanie montażu oświetlenia, które powinno zapewnić wierne oddawanie barw drewna oraz podkreślić szkieletową konstrukcję obiektu. 3.2 Oświetlenie nie może powodować olśnienia bezpośredniego (oślepiania) osób przebywających na tarasach widokowych 3.3 Należy zapewnić stopień ochrony przed wilgocią IP66 opraw oraz instalacji rozgałęźnej zamontowanej na konstrukcji szkieletowej wieży 3.4 Instalację rozgałęźną na konstrukcji wieży oraz górnego dziedzińca i balkonu wykonać przewodami typu YKY 3x2,5mm. 3.5 Instalacja prowadzona w miejscach niedostępnych bezpośrednio dla osób zwiedzających musi być prowadzona w sposób maksymalnie niewidoczny, zapewniający estetykę obiektu z zachowaniem wymagań przepisów ppożarowych. 3.6 Instalacja elektryczna prowadzona w miejscach, które mogą być dostępne dla osób postronnych musi być prowadzona w osłonach zabezpieczających przed mechanicznym uszkodzeniem, dostosowanych do estetyki konstrukcji wieży, z zachowaniem wymagań przepisów ppożarowych. 3.7 Wszelkie mocowania wykonać wkrętami do drewna ze stali nierdzewnej. 4. Planowany zakres prac 4.1 Należy zamontować zewnętrzną skrzynkę elektryczną złączowo-sterowniczą w miejscu wskazanym na załączonym rzucie rys. 1 w okolicach dziedzińca, doprowadzając do niej linię kablową min YKY 5x10mm, ułożoną pod ziemią z pomieszczenia RG 4.2 Linia kablowa o długości ok 55mb prowadzona wzdłuż budynku w skarpie, na głębokości 0,8m w osypce piasku, zabezpieczona folią ostrzegawczą. 4.3 Pod chodnikiem z kostki brukowej należy wykonać przewiert, lub rozebrać nawierzchnię i doprowadzić do stanu wcześniejszego. 4.4 Podłączenie zasilania do wolnego rozłącznika RBK-00 obwód nr 5. Przewiert przez ścianę budynku z pomieszczenia RG na zewnątrz należy zabezpieczyć przed działaniem wody (odpowiednie uszczelnienie) 5. Wymagania w zakresie opraw oświetleniowych 5.1 Dopuszcza się wykorzystanie tylko źródeł światła w technologii LED o barwie światła AM (bursztynowa) 5.2 Dopuszcza się tylko oprawy o stopniu ochrony przeciw wilgoci IP66; o współczynniku wandaloodporności IK 10 oraz klasie ochrony I 5.3 Planowane jest zabudowanie źródeł światła w ilości jn: 4 szt. - mocy min. 30W/oprawę i 24 szt led, o kącie światła 30 stopni, długość całkowita L 609 mm 6 szt - mocy 30W/oprawę i 24 szt led, o kącie światła 9 stopni, długość całkowita L 609 mm 13 szt - mocy 15W/oprawę i 12 szt led, o kącie światła 9 stopni, długość całkowita L 305 mm 6 szt - mocy 15W/oprawę i 12 szt led, o kącie światła 30 stopni, długość całkowita L 305 mm 6. Wymagania w zakresie wyposażenia skrzyni złączowo-sterowniczej 6.1 Skrzynka izolowana z fundamentem do zasypania z zamkiem z wkładką patentową, klucze do przekazania Zamawiającemu. W wyposażeniu skrzynki należy zastosować rozłącznik główny bezpiecznikowy typu RBK-00 z wkładkami topikowymi, zabezpieczenia obwodów oświetlenia iluminacyjnego oparte na wyłącznikach różnicowo-nadmiarowych, sterowanie oświetlenia zegarem astronomicznym z możliwością pracy automatycznej i manualnej. Instalację podzielić na 4-ry obwody oświetlenia w postaci tj. tarasy widokowe, bariera na tarasie górnym, słupy na dziedzińcu górnym, słupy na balkonie. Włączanie poszczególnych obwodów oświetlenia wykonać w miejscach montażu skrzyni złączowo-sterowniczej. 6.2 Dodatkowo Zamawiający wymaga aby w skrzyni złączowej przewidzieć zapas na rozbudowę zabezpieczeń o dodatkowe obwody w ilości min 12 modułów 17,5 mm 6.3 Wyposażenie skrzyni min.: Rozłącznik bezpiecznikowy typu RBK-00 +wkładki 25A 1kpl Ochronnik przepięciowy 3 fazowy + zabezpieczenie 3xC25A Wyłącznik różnicowo nadmiarowy B16/0,03A 4szt. Wyłącznik nadmiarowy B10A 2 szt. Stycznik z cewką 230V 3xstyk NO 4szt Przełącznik 3 pozycyjny z pozycją neutralną (praca auto, wył. manual) Wyłącznik izolacyjny 1-fazowy typu FR 4szt Zegar astronomiczny 1szt. Kontrolka obecności faz 3xLED 1 szt 7. Wymagania dodatkowe Po zakończonej inwestycji Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Operat Kolaudacyjny, w którym to oprócz wszystkich kart gwarancyjnych, dokumentacji techniczno ruchowej, atestów wbudowanych materiałów, wyników badań i pomiarów elektrycznych lub innych dokumentów potwierdzających wbudowane materiały, będzie się znajdowała mapa zasadnicza z naniesionym przebiegiem przyłącza energetycznego wraz z potwierdzeniem Powiatowego Ośrodka Geodezyjno - Kartograficznego w Mikołowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.26.22.12 - Kopanie rowów 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min jednej roboty budowlanej polegającej na iluminacji świetlnej o wartości zamówienia min. 60 000,00 zł netto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne E, min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D, min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wys. min. 70 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy z zakresie ceny brutto o ile zmianie ulegną obowiązujące stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu, www.mosir.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie ul. Konstytucji 3-go Maja 31, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie ul. Konstytucji 3-go Maja 31, 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.