eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NA RZECE ŁEBIE W CIĄGU ULICY WARYŃSKIEGO W LĘBORKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Lębork: ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NA RZECE ŁEBIE W CIĄGU ULICY WARYŃSKIEGO W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 265383 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NA RZECE ŁEBIE W CIĄGU ULICY WARYŃSKIEGO W LĘBORKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego mostu przez rzekę Łebę w ciągu ulicy Waryńskiego i budowie nowego mostu (konstrukcja zintegrowana - rama żelbetowa o rozpiętości ok. 17 m składająca się ze ścian pionowych (przyczółków) wykonywanych na mokro oraz prefabrykowanych elementów sprężonych (belki prefabrykowane Kujan)) wraz z przebudową fragmentu ul. Waryńskiego (ok. 34 mb w tym most), budową tymczasowego przejścia mostowego dla pieszych przez rzekę Łebę na czas trwania robót budowlanych, budową oświetlenia mostu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 rozbiórkę istniejącego mostu - na podstawie Projektu Budowlanego Tom III.3 - branża mostowa - rozbiórka mostu - Załącznik nr 7 do SIWZ. Rozbiórka istniejącego mostu jest możliwa po oddaniu do użytku kładki wraz z dojściami zgodnie z pkt. 3.1. 2.2 budowę nowego mostu - na podstawie Projektu Wykonawczego Branża Mostowa - Etap 1 - Załącznik nr 8 do SIWZ 2.3 roboty nawierzchniowe ulic - jedynie zakres zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ - na podstawie Projektu Wykonawczego Branża Drogowa - Etap 1 - Załącznik nr 10 do SIWZ, z następującymi uwagami: 2.3.1. na al. Niepodległości należy dodatkowo zrealizować podniesienie krawężników na istniejącym, likwidowanym przejściu dla pieszych 2.3.2. wyspę segregującą (z azylem dla pieszych) w ciągu ul. Niepodległości wykonać jako wyspę w krawężniku (krawężnik betonowy, wyniesiony na 2 cm w obrębie przejścia, na 12 cm poza przejściem), obszar przejścia wyłożyć kostką betonową czerwoną, poza obszarem przejścia kostka kamienna, podbudowa jak dla KR1. 2.3.3. długość wyspy segregującej zwiększyć w stosunku do zaprojektowanej o 2,5m w taki sposób, aby w przyszłości możliwe było przeprowadzenie przejazdu dla rowerów 2.4 budowę oświetlenia ulicznego: budowa słupów nr 5.4 i 5.5 wraz z niezbędnymi liniami kablowymi, dodatkowo 4 rury osłonowe na granicy zakresu przechodzące w poprzek ul. Waryńskiego (kable ułoży operator sieci w trakcie robót)) - opisana w Projekcie Wykonawczym Branża Elektryczna - Etap 1 - Załącznik nr 11 do SIWZ (wyłącznie w opisanym wyżej zakresie) 2.5. do dokumentacji projektowej wprowadza się następujące wyjaśnienia i korekty: 2.5.1. konstrukcja nawierzchni jezdni: a. na całej długości rozpatrywanego odcinka ul. Waryńskiego, niezależnie od zapisów w dokumentacji projektowej, należy wykonać nawierzchnię asfaltową, dostosowaną do kategorii ruchu KR2 b. w związku z koniecznością dylatowania warstwy ścieralnej nawierzchni należy na całej szerokości jezdni, na obu krawędziach ramy mostu, pomiędzy warstwą wiążącą a ścieralną ułożyć na szerokości ok. 1 m siatkę typu tensar dla rozmycia przesuwów 2.5.2. kolorystyka nawierzchni chodnika i drogi rowerowej (po prawej stronie) a. pas szerokości 2,00 m przy jezdni (pas rowerowy) wykonać z kostki betonowej czerwonej, bezfazowej, gr. zgodnie z dokumentacją b. pas szerokości 1,50 m przy barierce (pas chodnika) wykonać z kostki betonowej szarej typu starobruk, grubość zgodnie z dokumentacją 2.5.3. demontaż instalacji znajdujących się pod istniejącym mostem (teletechniczna, gazowa, elektryczna) możliwy jest po ich odłączeniu przez zarządców 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 3.1. wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych wraz z dojściami z al. Niepodległości i ul. Waryńskiego, umożliwiającej przekraczanie rzeki podczas prowadzenia prac, w tym uzyskanie mapy do celów projektowych, zaprojektowanie, uzgodnienie (w tym z RZGW i ZDW oraz ZUDP jeśli będzie konieczne), uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń (wraz z pozwoleniem wodno-prawnym i pozwoleniem na budowę jeśli będzie konieczne oraz zawarciem i opłaceniem umowy użytkowania gruntu RZGW), wybudowanie, utrzymanie przez cały okres prowadzenia robót oraz rozbiórkę po zakończeniu prac. Szkic lokalizacji kładki stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. Dojście do kładki poprowadzone ma być po prywatnym terenie (działka nr 86 obr. 6). Warunki wejścia na teren określa Załącznik nr 13 do SIWZ. Kładka wraz z dojściami ma posiadać nawierzchnię utwardzoną, równą, odpowiednią dla niepełnosprawnych i wózków dziecięcych (bez schodów). Rozpoczęcie prac związanych z rozbiórką istniejącego mostu jest możliwe po oddaniu do użytku kładki wraz z dojściami. 3.2. uzyskanie Pozwolenia Wodno-Prawnego dla prowadzenia inwestycji oraz zawarcie umowy użytkowania gruntu pokrytego wodami rzeki Łeby w zarządzie RZGW w Gdańsku (część działki nr 1 obręb 9, pow. ok. 49 m2) (wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z tym związanych): 3.2.1. Zamawiający dysponuje promesą RZGW w Gdańsku do dnia 25.08.2013 odnośnie zawarcia umowy użytkowania gruntu (Załącznik nr 14 do SIWZ). Zgodnie z promesą dla zawarcia umowy konieczne jest uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (z powodu wygaśnięcia decyzji nr 331.09 znak OŚ.III.6224-3.09 z dnia 22.08.2009r.) 3.2.2. Zamawiający przekaże do dyspozycji Wykonawcy wygasłe pozwolenie wodno-prawne (Załącznik nr 15 do SIWZ) wraz z Operatem Wodno-Prawnym (Załącznik nr 16 do SIWZ). 3.2.3. Uzyskanie nowego pozwolenia wodno-prawnego i zawarcie umowy użytkowania gruntu nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy. Zamawiający wystawi w tym celu odpowiednie pełnomocnictwa, jeśli okaże się to konieczne. 3.2.4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie spełnienie wszystkich wymogów jakie postawi umowa z RZGW (w zakresie określonym w wygasłym pozwoleniu wodnoprawnym (Załącznik nr 15 do SIWZ)). 3.3. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie 3.4. opracowanie, zatwierdzenie i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych, projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych (z uwzględnieniem przejścia dla pieszych w ul. Niepodległości) 3.5. organizacja terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, zabezpieczenie wykopów, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów, ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego (pismem z dnia 12.11.2012, znak RDW-4mk.432.86.2012 Zarząd Dróg Wojewódzkich zapewnił udostępnienie drogi wojewódzkiej 214 bezpłatnie - Załącznik nr 17 do SIWZ) i wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem robót budowlanych. Zaplecze budowy może zostać zlokalizowane na działce prywatnej nr 86 obr. 6 przylegającej do terenu budowy, na zasadach określonych w Załączniku nr 13 do SIWZ. 3.6. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu i nośności obiektu mostowego 3.7. uwzględnienie uwag zgłoszonych w uzgodnieniach branżowych 3.8. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.9. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 3.10. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 3.11. uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych 4. Ustalenia dodatkowe: 4.1. Przedmiotowe zamierzenie znajduje się w strefie bezwzględnej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej. Wydana została w tym zakresie decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Załącznik nr 24 do SIWZ). W trakcie robót ziemnych archeologiczne badania ratownicze przeprowadzi Muzeum w Lęborku. Finansowanie prac archeologa w ramach archeologicznych badań ratowniczych oraz opracowania dokumentacji z tych badań leży w gestii Zamawiającego. Wykonanie prac ziemnych, zabezpieczenie terenu badań leży w gestii Wykonawcy. 4.2 Całość inwestycji objęta jest Projektem Budowlanym Przebudowa ul. Waryńskiego w Lęborku, wraz z rozbiórką i budową nowego mostu nad rz. Łebą, przebudową mostu na kanale Młyńskim oraz przebudową fragmentu alei Niepodległości od skrzyżowania z ul. Marcinkowskiego do początku wiaduktu nad rz. Okalicą i Łebą - część A przebudowa ul. Waryńskiego (Załącznik nr 18 do SIWZ)(objęta pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Powiatowego w Lęborku z dnia 16.05.2012 numer D231.12 - załącznik nr 19 do SIWZ), część B przebudowa skrzyżowania ul. Waryńskiego z Al. Niepodległości wraz z rozbiórką starego i budową nowego mostu na rz. Łebie (fragment) (Załącznik nr 20 do SIWZ) (objęta pozwoleniem na budowę wydanym przez Wojewodę Pomorskiego z dnia 05.10.2011 numer 53.2011 - załącznik nr 21 do SIWZ), część C przebudowa Al. Niepodległości (Załącznik nr 22 do SIWZ)(objęta zgłoszeniem robót budowlanych). Prace należy realizować zgodnie z warunkami opisanymi w pozwoleniach. 4.3 Realizacja zadania objęta jest decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia z dnia 05.06.2008, znak GM.X-7625.95.08, wydaną przez Burmistrza Miasta Lęborka (Załącznik nr 23 do SIWZ). Wszystkie prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z powyższą decyzją. 4.4 Rozbiórki nawierzchni asfaltowych należy dokonać w taki sposób, aby nie uszkodzić znajdujących się pod nią materiałów kamiennych i betonowych. Przed rozbiórką materiałów, które są możliwe do ponownego wykorzystania (kostka kamienna, bruk kamienny, płytki betonowe, krawężniki, trylinka, itp.) komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty betonowe, krawężniki na palety). (materiał z rozbiórki warstw asfaltowych do utylizacji przez Wykonawcę). Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (materiały ziemne) Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ul. Puławskiego w Lęborku) lub zutylizuje (gruz) jeśli zajdzie taka konieczność. 4.5 Wszelkie nazwy własne przywołane w SIWZ, dokumentacji projektowej z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentach. 4.6 Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 4.7 Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym. 4.8 Dojazd do terenu budowy będzie możliwy od strony Placu Pokoju. Plac w 2013 roku będzie przebudowywany. Z tego powodu, podczas trwania przebudowy Placu, przejazd ciężkich pojazdów przez Plac będzie możliwy wyłącznie po uzgodnieniu z Kierownikiem Budowy Placu, na warunkach i w terminach z nim uzgodnionych. Jednocześnie Zamawiający wymaga ograniczenia do minimum konieczności przejazdu pojazdów ciężkich po nowo wybudowanych nawierzchniach Placu. Z tego powodu należy przewidzieć możliwie jak najwcześniejszy dowóz materiałów (w tym prefabrykatów) i złożenie ich na terenie zaplecza budowy. 4.9 Obowiązkiem Wykonawcy będzie w pierwszej kolejności wykonanie prac w ciągu Al. Niepodległości (budowa nowego przejścia dla pieszych i likwidacja starego) dla zapewnienia bezpiecznego przejścia pieszym z tymczasowej kładki na drugą stronę Al. Niepodległości. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować : 1. wymianę nawierzchni al. Niepodległości (w zakresie objętym Załącznikiem nr 10 do SIWZ a nie objętym niniejszym zamówieniem) na odcinku od ul. Marcinkowskiego do wiaduktu nad rz. Okalicą i Łebą wraz z nową organizacją ruchu 2. przebudowę dalszego ciągu ul. Waryńskiego 3. przebudowę mostu przez Kanał Młyński w ciągu ul. Waryńskiego 4. realizacja wymogów jakie postawi nowe pozwolenie wodnoprawne w zakresie wykraczającym poza wygasłe pozwolenie wodnoprawne

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (BGŻ SA Oddział w Lęborku nr konta 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 07.01.2013 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę mostu o rozpiętości min. 15,0 m Ocena dokonana zostanie wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VI pkt. 1.1. SIWZ oraz oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, co najmniej 1 000 000,00 zł. oraz oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: 2.1. w przypadku wystąpienia znalezisk archeologicznych jeśli ich wystąpienie spowoduje konieczność wstrzymania prac lub zmiany dokumentacji projektowej 2.2. w przypadku udzielenia wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność. 2.3. w przypadku opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: a. warunki atmosferyczne - m.in. klęski żywiołowe, nietypowe warunki uniemożliwiające prowadzenie robót, prób, sprawdzeń, odbiorów b. warunki realizacji (m.in. niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje) których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty c. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. wstrzymanie robót, nieterminowe udostępnienie terenu budowy, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień. d. inne przyczyny za które nie odpowiada Wykonawca 3. Dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, skrzydło C, pokój 103 C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, Kancelaria Ogólna BOX - 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.