eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Wisznia Mała: SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA
Numer ogłoszenia: 265380 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230340 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym poszczególnymi uchwałami Rady Gminy Wisznia Mała, nr: a. VI/XVII/150/12 z dnia 28.03.2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Biskupice o nazwie MPZP BISKUPICE I-o pow. ok. 24,47ha b. VI/XVII/62/11 z dnia 20.04.2011r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Rogoż o nazwie MPZP ROGOŻ-o pow. ok. 289,83ha c VI/VIII/165/12 z dnia 23.05.2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Kryniczno i Malin o nazwie MPZP GAZOCIĄG - o pow. ok. 2,76ha 2. Istotne postanowienia dla wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Plany nie wymagają sporządzenia wniosków o zgodę na wyłączenie gruntów rolnych i leśnych z produkcji rolnej i leśnej. 2.2.W ramach przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1 obowiązkiem Wykonawcy jest: 1.Opracowanie dla każdego projektu MPZP - rysunku i tekstu uchwały wraz z załącznikami i uzasadnieniem, zgodnie z wymogami:a)ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z 2003r ze zm.) b)ustawy z dnia 03.10.2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227z 2008r ze zm) c)wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587 z 2003r ze zm) d)ustawy dnia z 7 maja 2010 o wspieraniu rozwoju usług telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675 ze zm)e)właściwych przepisów szczegółowych dotyczących: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo geologiczne i górnicze, ustawy o drogach publicznych, ustawy o lasach, prawo budowlane i in. 2.Ponadto, w związku z realizacją zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do: a.dyspozycyjności na każdym etapie opracowywania planu, udziałuw spotkaniach i przedstawiania materiałów przed Komisją urbanistyczną Gminy, Radą Gminy oraz mieszkańcami; b.przygotowania materiałów do prezentacji na dyskusji publicznej oraz dla Rady Gminy, na które złożą się: projekt uchwały, załączniki, uzasadnienie- w wersji graficznej i opisowej na nośniku elektronicznymi w wersji papierowej; c.przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, w tym przyjmowania osób zainteresowanych i udzielania im informacji przez okres wymagany przepisami prawa w tym zakresie; d.prezentacji projektu planu miejscowego oraz uczestniczenia w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projektach rozwiązań; e.przygotowania w imieniu Zamawiającego projektów pism i dokumentów w celu uzyskania wszystkich koniecznych wniosków, opinii i uzgodnień, w tym zamieszczania obwieszczeń w prasie lokalnej; f.pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ewentualnych uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu;g.przygotowania wykazów i informacji graficznych dotyczących uwag wniesionych do projektów wyłożonych do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać uzasadnienie sposobu rozstrzygnięcia każdej z uwag;h.wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz.2g oraz zaprezentowanie Zamawiającemu projektu planu wraz z wykazem nieuwzględnionych uwag; i.ponownego uzgodnienia planu wraz z wprowadzeniem zmian wynikających z ponownych uzgodnień do projektu planu;j.przygotowania projektu planu do uchwalenia;k.opracowania graficznego materiałów wyjściowych i analiz; l.terminowego wykonania prac objętych zamówieniem zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ. 3.Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a.materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień - 1 egz. dla Zamawiającego + niezbędna dla danego opracowania ilość egz. do uzgodnień i opinii,b.materiały w celu wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, c.prognozę oddziaływania na środowisko do projektu planu - 2 egz.d.prognozę skutków finansowych do projektu planu - 2 egz. e.kompletny projekt planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi, w tym:-tekst MPZP w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej wraz z pomniejszonymi rysunkami do skali,-2 komplety rysunków MPZP w skali 1:2000 w kolorze, w tym jeden egz. do prezentacji oraz 2 egz. w skali uzgodnionej z Zamawiającym, -rysunki i tekst w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egz., w formacie ustalonym przez Zamawiającego (pdf., jpg i in.),-analizy wniosków do MPZP w formie wykazu oraz wydruku na mapie ewidencyjnej, -opracowań graficznych pozostałych zagadnień w 1 egz., w tym analizę uwag, f.kompletną dokumentację formalno - prawną wraz ze zobowiązaniem do naniesienia poprawek lub wyjaśnień prawnych w przypadku wystąpienia nieprawidłowości , g.zestawienie powierzchni działek objętych planem z określeniem ich przeznaczenia - wg poniższej tabeli:Powierzchnia Łączna powierzchnia, dla których zmieniono przeznaczenie z:Łączna powierzchnia przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego ogółem w tym na podstawie ustawy z 2003r gruntów rolniczych na cele nierolnicze gruntów leśnych na cele nieleśne zabudowy mieszkaniowej zabudowy usługowej użytkowanych rolniczo zabudowy techniczno-produkcyjnej zieleni i wód komunikacji infrastruktury technicznej ogółem w tym zabudowy wielorodzinnej ogółem w tym usług publicznych ha % (z dokładnościa do 0,1%) suma 5+7+9+10+11+12+13 =100%1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13. 3. Za treść merytoryczną i spełnienie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. 4. Koszt druku i powielania ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający zobowiązuje się do:1. dostarczenia Wykonawcy informacji o strukturze własnościowej gruntów,2.udzielenia Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw,3. wyrażania stanowiska Gminy wobec rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od ich przedstawienia,4. dostarczenia wniosków, 5.dostarczenia niezbędnych map,6.dostarczenia innych materiałów będących w posiadaniu Gminy niezbędnych do poprawnego przeprowadzenia procedury uchwalenia miejscowych planów.6.Zamawiający przekaże Wykonawcy do wglądu: -Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy,-założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną, gaz, -istniejące plany przestrzenne występujące w obszarze opracowywania projektu planu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowo-Usługowa Gama s.c. Zbigniew Gałuszka, Krzysztof Mularczyk, ul. H. Pobożnego 12, 55-120 Oborniki Ślaskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38087,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77490,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.