eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach systemu/urządzenia/oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Kielce: Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach systemu/urządzenia/oprogramowania
Numer ogłoszenia: 26535 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach systemu/urządzenia/oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach systemu/urządzenia/oprogramowania. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części. CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - Wsparcie techniczne dla GWAVA na okres 12 miesięcy - 1 szt.; CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - Wsparcie techniczne dla systemu tworzenia kopii zapasowych Acronis na okres 12 miesięcy - 1 szt.; CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA - Wsparcie techniczne urządzenia FortiAnalyzer VM na okres 12 miesięcy - 1 szt.; CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA - Wsparcie techniczne urządzenia FortiGate na okres 12 miesięcy - 2 szt.; CZĘŚCI V ZAMÓWIENIA - Wsparcie techniczne do oprogramowania Novell Open Workgroup Suite (150 użytkowników) na okres 12 miesięcy - 1 szt.; CZĘŚCI VI ZAMÓWIENIA Wsparcie techniczne dla oprogramowania Vmware vSphere ESS Plus na okres 12 miesięcy - 1 szt. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. Użyte przez Zamawiającego wszelkie nazwy handlowe i znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia, uzasadnione są specyfiką przedmiotu zamówienia będącego na wyposażeniu i pracującego w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, a ich użycie ma na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.00.00.00-8, 48.73.00.00-4, 48.71.00.00-8, 48.51.70.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 2) Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. 4) Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom. 5) Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wupkielce.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wsparcie techniczne dla GWAVA na okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego do oprogramowania antywirusowego i antyspamowego GWAVA (1 szt.) - będącego na wyposażeniu Zamawiającego - dla 150 użytkowników na okres 12 miesięcy od dnia 28 września 2016 roku, w zakresie: - pomoc techniczna w razie wystąpienia awarii systemu udzielana w formie elektronicznej i telefonicznej 5 dni w tygodniu, 8 h dziennie, - bieżące aktualizowanie składników oprogramowania (sygnatur antyspamowych i antywirusowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.51.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wsparcie techniczne dla systemu tworzenia kopii zapasowych Acronis na okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne dla systemu tworzenia kopii zapasowych Acronis (będącego na wyposażeniu Zamawiającego) na okres 12 miesięcy od dnia 29.11.2016 r. (1 szt.). Wsparcie techniczne obejmuje: - Acronis Backup Advanced for VMware (v11.5) - Renewal AAS GESD - 3 szt.; - Acronis Backup Advanced for Windows Server (v11.5) - Renewal AAS GESD - 1szt. W ramach wsparcia Wykonawca zobowiązany jest do udzielania pomocy technicznej w dni robocze w godzinach 8:00 - 15:00 za pośrednictwem telefonu lub łącz internetowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wsparcie techniczne urządzenia FortiAnalyzer VM na okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego do urządzenia FortiAnalyzer VM (będącego na wyposażeniu Zamawiającego) o numerze seryjnym FL10VM0000007001, platforma: FAZVM64 na okres 12 miesięcy od dnia 09.11.2016 r. (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.00.00.00-8, 48.73.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wsparcie techniczne urządzenia FortiGate na okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego do będącego na wyposażeniu Zamawiającego urządzenia FortiGate 200B (2 szt.). Wsparcie techniczne na okres 12 miesięcy od dnia 07.10.2016 r. w zakresie: - pomoc techniczna w razie wystąpienia awarii systemu udzielana poprzez kanały teleinformatyczne - bieżące aktualizowanie modułów urządzenia: AntiVirus, Intrusion Protection, Web filtering, Email filtering, Vulnerability Management, Analysis & Management. Nr seryjny urządzenia: FG200B3911601149.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.73.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wsparcie techniczne do oprogramowania Novell Open Workgroup Suite (150 użytkowników) na okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Novell Open Workgroup Suite (150 użytkowników) na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2017 r. (1 szt.) obejmującej: - nieograniczoną pomoc techniczną do produktu w trybie 12x5 świadczoną drogą elektroniczną (dostępną min. 8 godzin dziennie w dni robocze, poniedziałek-piątek w godzinach 8:00-16:00); bezpłatne poprawki oprogramowania; bezpłatne nowe wersje oprogramowania udostępnione w trakcie trwania asysty; nieograniczony dostęp do szkoleń z obsługi produktu udostępnionych klientowi na stronach internetowych. Numer kontraktu: 7324204.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wsparcie techniczne dla oprogramowania Vmware vSphere ESS Plus na okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne dla Vmware (będącego na wyposażeniu Zamawiającego) na okres 12 miesięcy od dnia 17.12.2016 r. (1 szt.) Wsparcie techniczne obejmuje: 1) VMware vSphere 6.0 Essentials Plus Bundle for 3 hosts (max 2 processors per host and 6 cores per processor). 2) VMware vCenter Server 6.0 Essential for vSphere. 3) VMware vSphere 6.0 Essential PLUS for 1 processor. Ilość licencji: vCenter Server 6.0 Essential - 1, vSphere 6.0 Essentials PLUS 3 licencje dla 6 Procesorów. Nr kontraktu: 41439814.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.51.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.