eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Kołaczyce: Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce
Numer ogłoszenia: 265342 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na Odbudowie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce 2. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce obejmuje: a) odbudowa drogi gminnej nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka, w km 0+650 do 1+050 o długości 400 m w miejscowości Bieździedza, w tym: roboty ziemne, likwidacja przełomów, wykonanie sączków, odmulenie rowów, umocnienie skarp płytami JOMB - 60 m2, wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej warstwą pospółki gr. 15 cm, podbudowa górna z tłucznia grubości 13 cm, nawierzchnia jezdni z masy bitumicznej warstwą wiążącą grubości 5 cm oraz warstwą ścieralną grubości 4 cm - na szerokości 3,5 m, pobocza 2x 0,50 m gr. 20 cm utwardzone kruszywem, remont 1 przepustu pod drogą fi 600 mm wraz z umocnieniem wlotu i wylotu płytami JOMB- 25 m2 , remont zjazdów fi 500 mm - 21 m wraz z ich utwardzeniem kruszywem grubości 12 cm b) odbudowa mostu na Kukułkowym potoku w m. Lublica w ciągu drogi gminnej 113409R Lublica - Krzyżówka - Rzeki w km 2+430, w tym: demontaż przęsła, demontaż uszkodzonych podpór mostu, wyprofilowanie skarp i dna rzeki w obrębie podpór, wykonanie ubezpieczenia dna narzutem kamiennym, wykonanie ubezpieczenia skarp rzeki kamieniem łamanym w koszach siatkowych, wykonanie (odbudowa) podpór obiektu mostowego, wykonanie (odbudowa) dźwigarów żelbetowych poprzez zastosowanie belek prefabrykowanych typu Kujan, wykonanie żelbetowej płyty pomostu gr. 12 cm (nadbeton), wykonanie izolacji płyty pomostu, wykonanie nawierzchni, montaż barier ochronnych stalowych, przebudowa dojazdów do mostu. 4. Dokumentacja budowlana wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowi załącznik do SIWZ. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z odpowiednimi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.22.11.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie, remoncie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 200 000,00 zł i/lub co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie, remoncie lub modernizacji mostu o wartości co najmniej 400 000,00 zł oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. protokoły odbioru, referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i/lub mostowej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; 5) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce jest realizowana w ramach projektu pn.: Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kołaczyce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 oś 7 Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 7.3 Aktywizacja obszarów zmarginalizowanych gospodarczo oraz wsparcie terenów zniszczonych przez powódź schemat B Projekty realizowane na obszarach zniszczonych przez powódź.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka, w km 0+650 do 1+050 o długości 400 m w miejscowości Bieździedza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi gminnej nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka, w km 0+650 do 1+050 o długości 400 m w miejscowości Bieździedza obejmuje roboty ziemne, likwidacja przełomów, wykonanie sączków, odmulenie rowów, umocnienie skarp płytami JOMB - 60 m2, wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej warstwą pospółki gr. 15 cm, podbudowa górna z tłucznia grubości 13 cm, nawierzchnia jezdni z masy bitumicznej warstwą wiążącą grubości 5 cm oraz warstwą ścieralną grubości 4 cm - na szerokości 3,5 m, pobocza 2x 0,50 m gr. 20 cm utwardzone kruszywem, remont 1 przepustu pod drogą fi 600 mm wraz z umocnieniem wlotu i wylotu płytami JOMB- 25 m2 , remont zjazdów fi 500 mm - 21 m wraz z ich utwardzeniem kruszywem grubości 12 cm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa mostu na Kukułkowym potoku w m. Lublica w ciągu drogi gminnej 113409R Lublica - Krzyżówka - Rzeki w km 2+430.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa mostu na Kukułkowym potoku w m. Lublica w ciągu drogi gminnej 113409R Lublica - Krzyżówka - Rzeki w km 2+430 w tym: demontaż przęsła, demontaż uszkodzonych podpór mostu, wyprofilowanie skarp i dna rzeki w obrębie podpór, wykonanie ubezpieczenia dna narzutem kamiennym, wykonanie ubezpieczenia skarp rzeki kamieniem łamanym w koszach siatkowych, wykonanie (odbudowa) podpór obiektu mostowego, wykonanie (odbudowa) dźwigarów żelbetowych poprzez zastosowanie belek prefabrykowanych typu Kujan, wykonanie żelbetowej płyty pomostu gr. 12 cm (nadbeton), wykonanie izolacji płyty pomostu, wykonanie nawierzchni, montaż barier ochronnych stalowych, przebudowa dojazdów do mostu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.