Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Mirków: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GMINNEGO ŻŁOBKA W DŁUGOŁĘCE NA UL. SZKOLNEJ 40 REALIZOWANEGO W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH 2013-EDYCJA 1 Z MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ ORAZ W RAMACH PROJEKTU MALUCHY DO ŻŁOBKA - MAMA WRACA DO PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET I. ZATRUDNIENIE I INTEGRACJA SPOŁECZNA, DZIAŁANIE 1.5. WSPIERANIE ROZWIĄZAŃ NA RZECZ GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO
Numer ogłoszenia: 265330 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GMINNEGO ŻŁOBKA W DŁUGOŁĘCE NA UL. SZKOLNEJ 40 REALIZOWANEGO W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH 2013-EDYCJA 1 Z MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ ORAZ W RAMACH PROJEKTU MALUCHY DO ŻŁOBKA - MAMA WRACA DO PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET I. ZATRUDNIENIE I INTEGRACJA SPOŁECZNA, DZIAŁANIE 1.5. WSPIERANIE ROZWIĄZAŃ NA RZECZ GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Gminnego Żłobka w Długołęce na ul. Szkolnej 40 realizowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH 2013 - edycja 1 z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz w ramach projektu Maluchy do żłobka - mama wraca do pracy współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.5. Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego. 2.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje 3 zadania w tym po 2 pakiety w każdym, tj: 1)zadanie nr 1 w tym 2 pakiety - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 03.07.2013 zwanej dalej siwz, 2)zadanie nr 2 w tym 2 pakiety - dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz, 3)zadanie nr 3 w tym 2 pakiety - dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka - szczegółowo opisane załączniku nr 7 do siwz. 3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach żłobkowych. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i zabawki muszą spełniać wymagania norm bezpieczeństwa i higieny i posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenie CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Meble muszą być dostosowane do wymagań ergonomii i bezpieczeństwa dzieci do lat 3 oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi funkcjonalności oraz bezpieczeństwa i higieny. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. 4.Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie, montaż) przedmiot zamówienia do siedziby Gminnego Żłobka w Długołęce przy ul. Szkolnej 40 mieszczącego się na parterze i piętrze (pralnia i pomieszczenia towarzyszące na piętrze) w godzinach pracy tj. 8.00-15.30; tel. kontaktowy 661 943 796. 5.Wykonawca uzgodni termin dostawy z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 6.W przypadku oprogramowania, Wykonawca dostarczy licencję bezterminową na oprogramowanie wystawioną na rzecz placówki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.10.00.00-3, 32.00.00.00-3, 37.31.00.00-4, 39.51.20.00-4, 30.19.00.00-7, 39.51.54.10-2, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 39.71.32.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy,jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy (dla zaoferowanego pakietu) obejmujący pełny zakres zamówienia określony w dokumentacji przetargowej - załącznik nr 8 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1.1. warunki istotne, w szczególności: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji lub przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; d)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; e)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2)wprowadzenia podwykonawców bądź zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 1 umowy; 3)zmiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie oraz w § 4 ust. 1 umowy. 1.2. warunki nieistotne, w szczególności: 1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3)zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4)zmiany rachunku bankowego, 5)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka
Długołęka ul. Robotnicza 12
55-095 poczta Mirków (pok. nr 14 - parter Urzędu).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia finansowany w ramach projektu Maluchy do żłobka - mama wraca do pracy współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i Integracja Społeczna, Działanie 1.5. Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 37.31.00.00-4, 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 2 Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 37.31.00.00-4, 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1 Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 30.19.00.00-7, 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 30.19.00.00-7, 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1 Dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 39.71.32.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2 Dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 39.71.32.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Budowa grilla miejskiego
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.