eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GMINNEGO ŻŁOBKA W DŁUGOŁĘCE NA UL. SZKOLNEJ 40 REALIZOWANEGO W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH 2013-EDYCJA 1 Z MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ ORAZ W RAMACH PROJEKTU MALUCHY DO ŻŁOBKA - MAMA WRACA DO PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET I. ZATRUDNIENIE I INTEGRACJA SPOŁECZNA, DZIAŁANIE 1.5. WSPIERANIE ROZWIĄZAŃ NA RZECZ GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Mirków: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GMINNEGO ŻŁOBKA W DŁUGOŁĘCE NA UL. SZKOLNEJ 40 REALIZOWANEGO W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH 2013-EDYCJA 1 Z MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ ORAZ W RAMACH PROJEKTU MALUCHY DO ŻŁOBKA - MAMA WRACA DO PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET I. ZATRUDNIENIE I INTEGRACJA SPOŁECZNA, DZIAŁANIE 1.5. WSPIERANIE ROZWIĄZAŃ NA RZECZ GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO
Numer ogłoszenia: 265330 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GMINNEGO ŻŁOBKA W DŁUGOŁĘCE NA UL. SZKOLNEJ 40 REALIZOWANEGO W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH 2013-EDYCJA 1 Z MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ ORAZ W RAMACH PROJEKTU MALUCHY DO ŻŁOBKA - MAMA WRACA DO PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET I. ZATRUDNIENIE I INTEGRACJA SPOŁECZNA, DZIAŁANIE 1.5. WSPIERANIE ROZWIĄZAŃ NA RZECZ GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Gminnego Żłobka w Długołęce na ul. Szkolnej 40 realizowanego w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH 2013 - edycja 1 z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz w ramach projektu Maluchy do żłobka - mama wraca do pracy współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.5. Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego. 2.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje 3 zadania w tym po 2 pakiety w każdym, tj: 1)zadanie nr 1 w tym 2 pakiety - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 03.07.2013 zwanej dalej siwz, 2)zadanie nr 2 w tym 2 pakiety - dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz, 3)zadanie nr 3 w tym 2 pakiety - dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka - szczegółowo opisane załączniku nr 7 do siwz. 3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach żłobkowych. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i zabawki muszą spełniać wymagania norm bezpieczeństwa i higieny i posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenie CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Meble muszą być dostosowane do wymagań ergonomii i bezpieczeństwa dzieci do lat 3 oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi funkcjonalności oraz bezpieczeństwa i higieny. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. 4.Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie, montaż) przedmiot zamówienia do siedziby Gminnego Żłobka w Długołęce przy ul. Szkolnej 40 mieszczącego się na parterze i piętrze (pralnia i pomieszczenia towarzyszące na piętrze) w godzinach pracy tj. 8.00-15.30; tel. kontaktowy 661 943 796. 5.Wykonawca uzgodni termin dostawy z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 6.W przypadku oprogramowania, Wykonawca dostarczy licencję bezterminową na oprogramowanie wystawioną na rzecz placówki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.10.00.00-3, 32.00.00.00-3, 37.31.00.00-4, 39.51.20.00-4, 30.19.00.00-7, 39.51.54.10-2, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 39.71.32.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy,jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy (dla zaoferowanego pakietu) obejmujący pełny zakres zamówienia określony w dokumentacji przetargowej - załącznik nr 8 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1.1. warunki istotne, w szczególności: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji lub przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; d)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; e)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2)wprowadzenia podwykonawców bądź zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 1 umowy; 3)zmiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie oraz w § 4 ust. 1 umowy. 1.2. warunki nieistotne, w szczególności: 1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3)zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4)zmiany rachunku bankowego, 5)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14 - parter Urzędu).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia finansowany w ramach projektu Maluchy do żłobka - mama wraca do pracy współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i Integracja Społeczna, Działanie 1.5. Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 37.31.00.00-4, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 2 Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz dostawa innego wyposażenia żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 37.31.00.00-4, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1 Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 30.19.00.00-7, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 30.19.00.00-7, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1 Dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 39.71.32.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2 Dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych do żłobka - szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do siwz (opis przedmiotu zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 39.71.32.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.