eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa chodników wzdłuż ulicy Grodzieńskiej w Łodzi - część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Łódź: Przebudowa chodników wzdłuż ulicy Grodzieńskiej w Łodzi - część I
Numer ogłoszenia: 265326 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie , ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, faks 042 6385234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników wzdłuż ulicy Grodzieńskiej w Łodzi - część I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie chodników wzdłuż ulicy Grodzieńskiej na odcinku od ul. Wileńskiej w stronę ul. Kusocińskiego, do końca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : - prowadzą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub rejestrze ewidencji działalności gospodarczej; - min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej; - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni chodników, parkingów lub dróg . o wartości minimum 40 000,00 zł. brutto każda i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie V.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. - Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument składają wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). - Uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.2 SIWZ) wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie nawierzchni chodników, parkingów lub dróg o wartości minimum 40 000,00 zł. każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź pok. 305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. -Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. -Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. -Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. -Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą wyłonionym do wykonania zamówienia prowadzone będą wyłącznie w PLN. -Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. -Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.