eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa gablot ekspozycyjnych, dostawa przenośnej sceny, dostawa ławek zewnętrznych, dostawa krzeseł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Sanok: Dostawa gablot ekspozycyjnych, dostawa przenośnej sceny, dostawa ławek zewnętrznych, dostawa krzeseł
Numer ogłoszenia: 265322 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne w Sanoku , ul. Zamkowa 2, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4641366,4630609, faks 0-13 4641366,4630609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gablot ekspozycyjnych, dostawa przenośnej sceny, dostawa ławek zewnętrznych, dostawa krzeseł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gablot ekspozycyjnych, dostawa przenośnej sceny, dostawa ławek zewnętrznych, dostawa krzeseł zgodnie z opisem dla zadania nr 1, 2, 3, 4 w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja wzgórza zamkowego - najstarszej części miasta Sanoka. Scena , ławki i krzesła zewnętrzne służyć będą organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych w plenerze na dziedzińcu sanockiego zamku. Krzesła wewnętrzne służyć będą organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych w dobudowanych piwnicach zamku. Gabloty ekspozycyjne przeznaczone są do ekspozycji zabytków archeologicznych w istniejących piwnicach zamku. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego i w zakresie zadania nr 1, 2 - montaż w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Zadanie nr 1: Wykonanie i dostawa gablot ekspozycyjnych w liczbie 7 szt. Zadanie nr 2: Dostawa przenośnej sceny Scena (estrada) przenośna modułowa fabrycznie nowa o wymiarach 10 x 6 m z możliwością ustawienia sceny w innych konfiguracjach, zbudowana z uniwersalnych podestów scenicznych wraz z zadaszeniem i wózkiem do składowania i przewożenia sceny. Zadanie nr 3: Dostawa ławek zewnętrznych drewnianych na konstrukcji metalowej 30 szt. ławek drewnianych przenośnych (nie składanych) na konstrukcji metalowej - wymiary: szer. 1,70 - 1,80m wys. do siedziska nie więcej niż 0,45m głęb. ok. 0,45 m 100 szt. ławek drewnianych przenośnych (składanych) wraz z wózkami (pojemnikami na kółkach) do pakowania - wymiary: po rozłożeniu: Szer. około 1,80 m Wys. ok. 0,45 m Głęb. ok. 0,30 m po złożeniu: Szer. ok. 1,80 m Wys. ok. 5 cm Głęb. ok. 0,30 m Zadanie nr 4: Dostawa krzeseł Krzesła składane zewnętrzne z trwałego polipropylenu w liczbie 250 szt. wraz z wózkami (pojemnikami na kółkach) do składowania Krzesła wewnętrzne konferencyjne w liczbie 100 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.90.00.00-1, 39.11.36.00-3, 39.11.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa gablot ekspozycyjnych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto (1 zamówienie) Zadanie 2: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, którego przedmiotem była dostawa scen (estrad) o wartości co najmniej 80 000 zł brutto (1 zamówienie) Zadanie nr 3 i 4 Nie stawia się warunków szczegółowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie stawia się warunków szczegółowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie stawia się warunków szczegółowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie stawia się warunków szczegółowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ktalogi lub rysunki podestów secnicznych, zadaszenia sceny, wózka do przewożenia i składowania sceny (dotyczy zadania nr 2 - dostawa przenośnej sceny)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne w Sanoku 38-500 Sanok ul. Zamkowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Historyczne w Sanoku 38-500 Sanok ul. Zamkowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Promesa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa gablot ekspozycyjnych w liczbie 7 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gabloty szklane na postumentach z płyty MDF lub ażurowych, wymiary różne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przenośnej sceny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Scena (estrada) przenośna modułowa fabrycznie nowa o wymiarach 10 x 6 m z możliwością ustawienia sceny w innych konfiguracjach, zbudowana z uniwersalnych podestów scenicznych wraz z zadaszeniem i wózkiem do składowania i przewożenia sceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ławek zewnętrznych drewnianych na konstrukcji metalowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 szt. ławek drewnianych przenośnych (nie składanych) na konstrukcji metalowej - wymiary: szer. 1,70 - 1,80m wys. do siedziska nie więcej niż 0,45m głęb. ok. 0,45 m 100 szt. ławek drewnianych przenośnych (składanych) wraz z wózkami (pojemnikami na kółkach) do pakowania - wymiary: po rozłożeniu: Szer. około 1,80 m Wys. ok. 0,45 m Głęb. ok. 0,30 m po złożeniu: Szer. ok. 1,80 m Wys. ok. 5 cm Głęb. ok. 0,30 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa krzeseł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła składane zewnętrzne z trwałego polipropylenu w liczbie 250 szt. wraz z wózkami (pojemnikami na kółkach) do składowania Krzesła wewnętrzne konferencyjne w liczbie 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.