eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › I etap budowy Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Krasnobród: I etap budowy Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym
Numer ogłoszenia: 265288 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka , ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, faks 084 6607339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I etap budowy Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie Zamawiający posiada projekt budowlany Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym i pozwolenie na budowę. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie między innymi polegało na: a)budowie obiektu kubaturowego podziemia (poziom 0,00 do -3,30), od istniejącego budynku (pawilon sanatoryjny) do osi nr 7 włącznie, o wymiarach zgodnie z posiadanym projektem budowlanym Budowy Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym, wraz z instalacjami i urządzeniami b)roboty zewnętrzne (sieci i przyłącza wod. - kan, gazowe) dotyczące pierwszego etapu ZAKRES ROBÓT I ETAPU: W podziemiu budynku: gabinety borowinowe , z kuchnią borowinową oraz częścią gabinetów do hydroterapii wraz z pomieszczeniami socjalnymi dla tych zabiegów. Wykaz pomieszczeń w poziomie podziemia: gabinety borowinowe - 5 szt , gabinety hydroterapii o łącznej powierzchni 46,96 m kw. (docelowo częściowo hall 3), WC, zaplecze personelu, przygotowalnia borowiny, magazyn surowca, magazyn materiału zużytego, korytarz 1, korytarz 2. Łączna powierzchnia pomieszczeń podziemia I etapu - 157,26 m2. Szczegółowy opis zadania pn. Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem rehabilitacyjnym, zawarty jest w posiadanym przez Zamawiającego projekcie budowlanym, którego to częścią jest I etap, stanowiący przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres robót I etapu zawarty jest w przedmiarach robót opublikowanych na stronie www.sanatorium-krasnobrod.pl w zakładce przetargi Zakres robót, określają szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty będą realizowane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i udzielonym pozwoleniem na budowę. Całość robót winna zostać wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót. Użyte materiały i urządzenia winny być zgodne z projektem i zaleceniami Inwestora oraz będą posiadać stosowne atesty i aprobaty techniczne Roboty budowlano - montażowe winny zostać wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 06.02.2003r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to jest: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Spełnia poniższe minimalne wymagania: a) W ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. jedną robotę budowlaną obejmującą budowę obiektu kubaturowego o powierzchni nie mniejszej niż 160 m2 i o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto. b) Dysponuje osobami zdolnymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia: - minimum 10 pracownikami budowlanymi - minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, w tym: Kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie to jest uprawnienia branży konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej. Jedna osoba musi posiadać budowlane uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych. Jedna osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez jedną osobę kilku funkcji wymienionych powyżej, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiednich uprawnień. c) Dysponuje potencjałem technicznym w postaci następującego sprzętu i urządzeń, tj. minimum: 1. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 ton - 1 szt. 2. Samochód dostawczy - 1 szt. 3. Spycharko - koparka - 1 szt. 4. Ogrodzenie do wygrodzenia placu budowy - 1 kpl. 5. Betoniarka o poj. 250 litrów - 1 szt. 6. Szalunki do wykonywania ław fundamentowych i elementów wylewanych na mokro- 1 kpl. 7. Podstawowy sprzęt do wykonywania zbrojeń lub zbrojalnia- 1 kpl 8. Rusztowania - 1 kpl. 9. Wibratory różne - 1 szt. 10. Spawarka elektryczna 250A - 1 szt. 11. Spawarka tlenowa - 1 szt. 12. Młot udarowy - 1 szt. d) Posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów sporządzonych w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia dokumentów na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Zamawiający po dokonaniu oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków w podanym niżej kryterium kwalifikacyjnym: - Wykonawca otrzyma punkty za doświadczenie zawodowe wykazane ponad wymagane minimum, o którym mowa wyżej, polegające na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający punktował będzie roboty o wartości co najmniej 1.200.000zł brutto. Wykonawca który spełni warunki określone w ogłoszeniu tj, udokumentuje zrealizowanie co najmniej jednej roboty budowlanej ponad wymagane minimum obejmującej budowę obiektu kubaturowego o powierzchni nie mniejszej niż 160 m2 i o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie umowy - otrzyma 1 punkt. Za każdą następną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia, odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia i potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie umowy wykonawca otrzyma 1 punkt. Do składania ofert zamawiający zaprosi: - pierwszych 5 wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki i osiągną najwyższą liczbę punktów przyznaną zgodnie z powyższym opisem lub - wszystkich wykonawców, którzy spełnią minimalne warunki udziału w postępowaniu, jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza niż 5. W przypadku gdy 2 lub więcej wykonawców uzyska taka samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na 5 miejsce, o przyznaniu miejsca na liście zaproszonych do składania ofert będzie decydować sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających warunki opisane powyżej. Zamawiający w żadnym wypadku nie będzie brał pod uwagę zamówień o wartości poniżej 1.200.000zł brutto..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, uznaje roboty związane z budową obiektu kubaturowego o powierzchni nie mniejszej niż 160 m2 i o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.200.000 zł brutto. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót mogą być np. referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru robót. Dokumenty referencyjne mają zostać wystawione przez podmioty, dla których je wykonano. Dokumenty te muszą wskazywać w swojej treści: - przedmiot, -wartość oraz -termin realizacji potwierdzanej roboty budowlanej. 4) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dysponował przynajmniej 10 pracownikami budowlanymi oraz 3 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane. Kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie to jest uprawnienia branży konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej. Ponadto Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą budowlane uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych oraz przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez jedną osobę kilku funkcji wymienionych powyżej, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiednich uprawnień. Jeśli wykonawca nie dysponuje wymaganymi przez Zamawiającego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli przedstawi: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) Dokumentu stwierdzającego, że ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej. 6) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: 1. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 ton - 1 szt. 2. Samochód dostawczy - 1 szt. 3. Spycharko - koparka - 1 szt. 4. Ogrodzenie do wygrodzenia placu budowy - 1 kpl. 5. Betoniarka o poj. 250 litrów - 1 szt. 6. Szalunki do wykonywania ław fundamentowych i elementów wylewanych na mokro- 1 kpl. 7. Podstawowy sprzęt do wykonywania zbrojeń lub zbrojalnia- 1 kpl 8. Rusztowania - 1 kpl. 9. Wibratory różne - 1 szt. 10. Spawarka elektryczna 250A - 1 szt. 11. Spawarka tlenowa - 1 szt. 12. Młot udarowy - 1 szt. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł. Przedmiotem ubezpieczenia ma być odpowiedzialność cywilna wykonawcy z tytułu szkód, jakie wyrządzi osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością lub posiadaniem mienia. Okres ubezpieczenia w polisie powinien obejmować co najmniej czas obejmujący datę składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli polisa nie obejmuje całego okresu realizacji zadania, wykonawca zobowiązany jest do polisy dołączyć oświadczenie, iż po upływie ważności polisy dokona jej przedłużenia na kolejny okres i dostarczy jej kserokopię Zamawiającemu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Dokumenty, oznaczone lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, oznaczony lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oznaczonych lit. a, b, c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca obowiązany jest ponadto do przedłożenia: 8)Oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . W/w dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie udostępnia SIWZ na stronie internetowej..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. J. Korczaka w Krasnobrodzie - 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1, w sekretariacie (budynek pawilonu-parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. J. Korczaka w Krasnobrodzie - 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1, w sekretariacie (budynek pawilonu-parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.