eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znakDZP/CM/242/2-11/ZP/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Kraków: Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-11/ZP/14
Numer ogłoszenia: 265233 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227153 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-11/ZP/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część I - komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne Część II - projektory i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na część I, na część II lub na obie części razem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r. - Oferowany sprzęt musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Warunki gwarancji zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia. - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające oznakowanie oferowanego sprzętu znakiem CE (zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) oraz odpowiadać normie CE w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej zgodnej z dyrektywą UE 2004/108/WE). - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymogów normy ENERGY STAR 5.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org - dot. urządzeń wielofunkcyjnych. - Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. - Do obowiązków wykonawcy należeć będą sukcesywne (na pisemne zapotrzebowanie zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną) dostawy sprzętu komputerowego do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Wykaz jednostek UJ CM, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia, został załączony do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zapotrzebowania (odpowiednio: faksem lub drogą mailową) i zawiadomienia zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. - Dostawy muszą być zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, w sposób niegenerujący dodatkowych kosztów dla zamawiającego. - Dostawy muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. - Zapotrzebowania będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do wskazanych jednostek UJ CM. 2.Uruchomienie sprzętu. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań systemowych i instalacyjnych na nośnikach CD oraz kart gwarancyjnych. 4.Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. 5.Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe NET com Grzegorz Czerwiński, ul. Domaniówka 1/1B, 25-413 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214100,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250501,80

  • Oferta z najniższą ceną: 250501,80 / Oferta z najwyższą ceną: 250501,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa projektorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Komandytowa SHADOK AV Piechuła, ul. Wolności 404, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67589,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62382,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.