Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Pyrzyce: Dowóz uczniów i uczennic szkół podstawowych i gimnazjów na specjalistyczne zajęcia prowadzone w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię
Numer ogłoszenia: 265228 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach , ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5700744, faks 91 5700744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapyrzyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poradniapyrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów i uczennic szkół podstawowych i gimnazjów na specjalistyczne zajęcia prowadzone w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na transporcie uczniów i uczennic szkół podstawowych i gimnazjów na specjalistyczne zajęcia prowadzone w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię własnymi środkami transportu, wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w czasie transportu. Transport odbywać się będzie na terenie powiatu pyrzyckiego. 2) Zakres usługi obejmuje: a) odbiór uczniów i uczennic ze szkół po zakończeniu zajęć i ich przewóz do miejsca zamieszkania, b) w razie potrzeby przewóz uczniów i uczennic do szkół na zajęcia, c) zapewnienie uczniom i uczennicom opieki podczas wsiadania, wysiadania i przewozu przez osobę pełnoletnią, inną niż kierowca środka transportu. Usługa będzie obejmowała dowóz uczniów i uczennic w jedną stronę, tj. ze szkół, w których prowadzone są zajęcia do miejsca ich zamieszkania bądź z miejsca zamieszkania do szkół, w których prowadzone są zajęcia. Zamawiający zakłada, że Wykonawca będzie odbywać jeden kurs dziennie na danej trasie. 3) Zamawiający wymaga bezwzględnie, aby w czasie każdego kursu w pojeździe znajdował się opiekun, który będzie czuwał nad bezpieczeństwem uczniów i uczennic w trakcie przewozu. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przestrzegania przez Wykonawcę tego wymogu w trakcie realizacji zamówienia. 4) Zamawiający wymaga, aby usługi transportowe były wykonywane przez osoby (kierowców) posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do transportu drogowego osób. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego te dokumenty udostępnić. 5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia liczebności potencjału kadrowego i technicznego, umożliwiającego przewóz uczniów i uczennic na wszystkich trasach w ramach części na którą Wykonawca składa ofertę. 6) Wykonawca winien zaplanować rozkład przewozów, tak aby uczniowie i uczennice po zakończonych zajęciach nie oczekiwali na odwóz do domu. W przypadku przewozu ich z miejsca zamieszkania do szkół, w których prowadzone są zajęcia, uczniowie i uczennice nie powinni oczekiwać na rozpoczęcie zajęć dłużej niż 30 min. 7) Przewidywana liczba uczniów i uczennic w grupie została podana w opisie każdej części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środków transportu wymaganych przy przewozie takiej liczby osób, jak podano w opisie danej trasy danej części zamówienia. 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę transportową przy pomocy pojazdów przeznaczonych do przewozu osób. Pojazdy przeznaczone do wykonywania tej usługi muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane w obowiązujących przepisach, wymagane dla przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych. Pojazdy powinny posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w te dokumenty, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego je udostępnić. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty ilościowej grup w ramach poszczególnych części zamówienia oraz zmiany ilości kursów, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. 10) W przypadku konieczności zmiany trasy przewozu (skrócenie lub wydłużenie trasy), cena za przewóz na danej trasie ulegnie zmianie, proporcjonalnie do zmniejszenia lub zwiększenia długości danej trasy, przyjmując, iż wyliczona na podstawie ilorazu ceny za przewóz na danej trasie i długości danej trasy cena za kilometr jest stała i niezmienna przez okres obowiązywania umowy. Konieczność wprowadzenia zmian zgłaszana będzie Wykonawcy pisemnie, zmiany muszą zachować formę aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 11) Zamówienie składa się z 4 (czterech części).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z SIWZ i ustawą PZP
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki do-tyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamawiający uzna spełnienie warunku za dokonane jeśli odpis z właściwego rejestru lub odpowiednie oświadczenie zostanie złożone
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ, spełnia/nie spełnia - oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ, spełnia/nie spełnia - oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ, spełnia/nie spełnia - oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w sytuacji, gdy: 1) zmiana jest dla niego korzystna; 2) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT; 3) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy; 4) W przypadku konieczności zmiany trasy przewozu (skrócenie lub wydłużenie trasy), cena za przewóz na danej trasie ulegnie zmianie, proporcjonalnie do zmniejszenia lub zwiększenia długości danej trasy, przyjmując, iż wyliczona na podstawie ilorazu ceny za przewóz na danej trasie i długości danej trasy cena netto za kilometr jest stała i niezmienna przez okres obowiązywania umowy. Konieczność wprowadzenia zmian zgłaszana będzie Wykonawcy pisemnie, zmiany muszą zachować formę aneksu do umowy, pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniapyrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach, ul. Lipiańska 4 74-200 Pyrzyce, pok. 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach, ul. Lipiańska 4 74-200 Pyrzyce, pok. 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wiem, rozumiem, potrafię, finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżet państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - odwóz i dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Żukowie na zajęcia terapeutyczne w ramach programu Wiem, rozumiem, potrafię..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odwóz lub dowóz uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Żukowie do lub z miejsca zamieszkania - przewidywana liczba grup - 2, oraz zapewnienie uczniom opieki podczas wsiadania, wysiadania i przewozu przez osobę pełnoletnią, inną niż kierowca środka transportu Trasa 1: Żuków - Karsko - Lubiatowo. Przewidywana liczba kursów - 18. Liczba dzieci - do 3. Trasa 2: Żuków - Karsko - Przywodzie - Lubiatowo. Przewidywana liczba kursów - 18. Liczba dzieci - do 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - odwóz i dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Jesionowie na trening zastępowania agresji w ramach programu Wiem, rozumiem, potrafię.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odwóz lub dowóz uczniów i uczennic ze Szkoły Podstawowej w Jesionowie do lub z miejsca zamieszkania - przewidywana liczba grup - 1, oraz zapewnienie uczniom opieki podczas wsiadania, wysiadania i przewozu przez osobę pełnoletnią, inną niż kierowca środka transportu. Trasa: Jesionowo - Topolinek - Dziedzice. Przewidywana liczba kursów - 10. Liczba dzieci - do 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - odwóz i dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Kłodzinie na trening zastępowania agresji w ramach programu Wiem, rozumiem, potrafię..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odwóz lub dowóz uczniów i uczennic ze Szkoły Podstawowej w Kłodzinie do lub z miejsca zamieszkania - przewidywana liczba grup - 1, oraz zapewnienie uczniom opieki podczas wsiadania, wysiadania i przewozu przez osobę pełnoletnią, inną niż kierowca środka transportu. Trasa: Kłodzino - Przelewice - Ślazowo - Płońsko - Wołdowo - Laskowo. Przewidywana liczba kursów - 10. Liczba dzieci - do 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - odwóz i dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Mielęcinie na trening zastępowania agresji w ramach programu Wiem, rozumiem, potrafię.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odwóz lub dowóz uczniów i uczennic ze Szkoły Podstawowej w Mielęcinie do lub z miejsca zamieszkania - przewidywana liczba grup - 1, oraz zapewnienie uczniom opieki podczas wsiadania, wysiadania i przewozu przez osobę pełnoletnią, inną niż kierowca środka transportu. Trasa: Mielęcin - Mielęcinek - Krzemlin. Przewidywana liczba kursów - 10. Liczba dzieci - do 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- "Z LOTTO dach nie tylko w snach - naprawa dachu budynku Pyrzyckiego Domu Kultury"
- Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu osób na potrzeby Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Pyrzycach
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i przedszkola w formie sprzedaży biletów miesięcznych z zapewnieniem opieki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.