eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26520 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Cekcyn: przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7512 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: GMINA CEKCYN, krajowy numer identyfikacyjny 092351104, ul. ul. Szkolna  2, 89-511  Cekcyn, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 3347550, faks (052) 3347580, e-mail przetargi@cekcyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie o łącznej długości 873,00 mb. 2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Przebudowa w/w dróg gminnych realizowana będzie na terenie działek o nr ewid. 1589, 1505, 1566, 1614 i 273/2 położonych w obrębie ewidencyjnym Cekcyn. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Elementy zagospodarowania drogi- ul. Szeroka: - jezdnia z kostki betonowej - 1403,9 m2 - zjazd z kostki betonowej - 232,0 m2 - proj. chodnik z kostki betonowej - 276,0 m2 - proj. chodnik z płyt betonowych ażurowych - 850,6 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogi - 2762,5 m2 Długość projektowanej jezdni - 269,60 mb. Zestawienie elementów odwodnienia: - wpusty deszczowe - 8 szt - studnie chłonne - 7 szt - długość drenu z kruszywa - 42,8 mb - kolektor deszczowy O250 (przelew awaryjny do istniejącej kanalizacji deszczowej) - 27,98 mb - przykanaliki O150 - L1=4,02mb, L2=2,45mb. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Proj. jezdnia z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 20 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 33 cm. Proj. zjazdy z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 15 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm. Proj. chodnik z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 10 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm. Proj. chodnik z płyt betonowych ażurowych: - płyta ażurowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 10 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm. Odwodnienie drogi: Odwodnienie drogi zapewniono powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne w kierunku proj. wpustów deszczowych poprzez kolektor deszczowy O250 włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz projektowanych wpustów deszczowych włączonych do proj. studni chłonnej O1000. Dren z kruszywa spełnia funkcję odprowadzenia wód do gruntu oraz przelewu awaryjnego włączonego do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2) Elementy zagospodarowania drogi- ul. Dębowa i Przytorze: Etap 1: - jezdnia z kostki betonowej - 1423,4 m2 - zjazd z kostki betonowej - 140,9 m2 - chodnik z płyt betonowych ażurowych - 151,5 m2 - pobocze z kruszywa łamanego - 331,5 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogi - 2047,3 m2. Etap 2: - jezdnia z kostki betonowej - 1590,1 m2 - zjazd z kostki betonowej - 38,0 m2 - chodnik z płyt betonowych ażurowych - 422,0 m2 - pobocze z kruszywa łamanego - 217,8 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogi - 2267,9 m2. Długość proj. jezdni 01-02 wynosi 422,85 mb Długość proj. jezdni 03-04 wynosi 180,60 mb Długość ścieku z elementów betonowych wynosi 304,60 mb. Zestawienie elementów odwodnienia: - wpusty deszczowe - 11 szt - studnie chłonne - 9 szt - studnie rewizyjne - 3 szt. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Proj. jezdnia z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 20 cm - warstwa odcinająca gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 53 cm. Proj. zjazdy z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 15 cm - warstwa odcinająca gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm. Proj. chodnik z płyt betonowych ażurowych: - płyta ażurowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 10 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm. Odwodnienie drogi: Odwodnienie drogi zapewniono powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne w kierunku proj. wpustów deszczowych poprzez kolektor deszczowy O315 włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej, projektowanych wpustów deszczowych włączonych do proj. studni chłonnej O1000 oraz powierzchniowo do proj. rowów przydrożnych. Zieleń: Zaprojektowano obramowanie 5 drzew i prześwietlenie ich gałęzi oraz przesadzenie 1 krzewu. 5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 45113000-2 Roboty na placu budowy CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków CPV 45233320-8 Fundamentowanie dróg CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania , fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg CPV 45232420-2 Roboty w zakresie ścieków CPV 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych CPV 45113000-2 Roboty na placu budowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 2 szt. tablic informacyjnych o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8)pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) okrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ,w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 10. Uproszczony kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 11. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 12. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych w dniu 09.11.2015 r. do Starosty Tucholskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45112210-0, 45111200-0, 45232000-2, 45231300-8, 45233320-8, 45233220-7, 45233000-9, 45232420-2, 45233253-7, 45113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT638445.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert14
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Sprzętowo- Transportowy Czesław Pawłowski ,  zst2@wp.pl,  ul. Towarowa 1,  89-500,  Tuchola,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 785288.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 785288.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1384574.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.